Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa olla lyhyt mies.

Vierailija
19.07.2015 |

Taas tuli perjantaina turpaa nakkijonossa. Ei tälläne vähä yli 170cm pärjää jollei 190cm tyypille millää. Lyhyen miesten on kuljettava aseet mukana ellei halua tulla hakatuksi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki puujalat

Vierailija
2/13 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:34"]Hanki puujalat
[/quote]
Ei taia auttaa tappeluissa jota ei voi välttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tappele ja yritä välttää sellaisia tilanteita, ei se ole sivistynyttä keltään.

T. Myöskin vähän yli 170 cm mies

Vierailija
4/13 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tappelu alkoi?

Vierailija
5/13 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pyytänyt nakkarin tätiä apuun.

Vierailija
6/13 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pituus tai sen puute mitenkään pakota tappelemaan. Kyllä sussa on jotain muuta vikaa, jos alvariinsa tupaa turpiin tulemaan.

Vierailija
7/13 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vielä lyhyempi entä sinä, mutta ei edes vituta. Paras vaan diilata asioitten kanssa joille ei voi mitään

Vierailija
8/13 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 163cm eikä ole ikinä mihinkään tappeluun joutunut. Millaiset ihmiset edes joutuu tappeluihin, nuoret ja rääväsuiset?

Ei siihen pelkkä olematon pituus riitä, koska sen perusteella mun miehen pitäis vissiin koko aika saada turpaan.

Vierailija
9/13 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttais muakin

Vierailija
10/13 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure, joskus pitkä mies voi olla henkisesti "lyhyt" ja sinä viet voiton joka saralla :D.

Vierailija
11/13 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:30"]Taas tuli perjantaina turpaa nakkijonossa. Ei tälläne vähä yli 170cm pärjää jollei 190cm tyypille millää. Lyhyen miesten on kuljettava aseet mukana ellei halua tulla hakatuksi.
[/quote]
Miksi käytät mies sanaa keskenkasvuisesta? Mies tarkoittaa aikuista fyysisesti ja henkisesti kehittynyttä urospuolista ihmistä. 170 senttinen ei todellakaan ole mikään mies fyysisesti, ja henkisestikin olet kaukana, miehet eivät tappele missään nakkiputkalla, se on niin juuri keskenkasvuisten pojankoltiaisten hommia.

Vierailija
12/13 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika erikoista. Mieheni on ammatti kuljettaja ja valittaa aina siitä että on liian pitkä (180cm). Sais kuulemma olla läskimpi jos olis lyhyempi. Eikä 170cm edes ole kauhean lyhyt.

Vierailija
13/13 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopeta se egon kasvattaminen lyhyyden kompensoimiseksi, ei tule niin herkästi niitä tappeluitakaan siellä nakkijonossa. Monilla lyhyillä miehillä tuntuu olevan joku ihme kompleksi asiassa.. Oma puolisoni on hitusen alle 170cm pitkä, mutta hän ei ole ikinä tuntenut sitä millään tavalla ongelmaksi, ei todellakaan joudu sen takia tappeluihin, eikä oikeastaan tuo 170cm ole edes mikään lyhyt, ihan normaali pituus miehellekin. Toki mikäpä minä olen sanomaan, kun olen keskivertoa lyhyempi nainen, ehkäpä se pituus ei naispuoliselle ole mikään big deal. En ole saanut ainakaan ikinä turpaani sen vuoksi, vaikka joskus vähän kiusoittelua on toki tullut, lähinnä hyväntahtoista.