Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bensakulut, kuskille ruoat parisuhteessa

Vierailija
05.06.2025 |

Mies haluaa ajella ympäri kaupunkia uuden naisystävänsä kanssa. Nainen ei tästä oikeastaan edes välittäisi, mutta istuu kyydissä seurana. Mies sitten alkaa puhumaan että kuskille on tapana tarjota ruuat ja meinaa että grillille pitäisi päästä. En nyt ihan ymmärrä tätä enkä maksanut mitään ruokia. Jos istun miehen autossa ja hän lähinnä haluaa tällä tavoin esitellä uutta naistaan, niin eikö ruokien vaatiminen mene jo liian pitkälle? Eri asia jos olisin pyytänyt kyytiä jonnekin pidemälle ja silloin mies olisi vaan ollut kuskina eikä hänellä itsellään olisi ollut tarvetta mennä kyseiseen paikkaan. Mitä maksullisena kuskina oloa se on kun itse haluaa ajella turhan päiten ja toinen vaan istuu kyydissä seurana. Niin ja kahdenkympin molemmin puolin ollaan jos joku sen tiedon haluaa. Minä opiskelija ja mies työssäkäyvä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika taantumuksellista olla maksamatta.

Vierailija
2/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan etäisyyttä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakene vielä kun voit köyhää ja nuukaa miestä. Tai sano että maksat luonnossa.

Vierailija
4/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä jonne ruokarahaa äidiltäsi.

Vierailija
5/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä te olette? Parikymppisiä?

Vierailija
6/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm, mies flirttaili...eli ihan pilkesilmäkulmassa heitti läppää porvoolaisella daamilleen?

Vierailija
7/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eipä olisi tullut mieleenikään kysyä tuollaisesta kruisailuista bensarahoja.

Vierailija
8/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on oppivelvoillsuus, mutta ei velvollisuutta oppia ymmärtämään lukemaansa?

Vierailija
9/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko aloituksen lukeminen mitään jos haluaa kommentoida?

ihan suoraan aloituksesta :"Niin ja kahdenkympin molemmin puolin ollaan jos joku sen tiedon haluaa"

Vierailija
10/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa.  Toinen nuuka ja toinen persaukinen,  Mahtaako nuukalla olla vielä perhekin jossakin.

Vierailija
11/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli niin kiire vi ttuilemaan vaahtopallot pöksyissä ettet malttanut lukea aloitusta loppuun? 

Vierailija
12/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi.. eikö sinulla ole mitään tasoa poikien suhteen? Poikahan tuo on. Ei aikuiset harrasta tuollaista ajelua. 

Vierailija
13/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut, ettet pidä tuota itse viihdyttävänä harrastuksena ja ehdottanut jotain muuta? Tarjoan usein itse syömiset, jos miehen kanssa hänen autollaan liikutaan siten, että kulut eivät ole niin mittavat, että maksaisin bensarahaa, mutta tuollaisesta maksamista en ymmärrä minäkään.

Vierailija
14/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aloituksessahan ap kertoi kahdenkympin molemmin puolin iät ja hän opiskelija ja mies töissä

Vierailija
15/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun huomasit, ettei tuo ole tavanomaista käytöstä. Samaa mieltä olen kanssasi, on vääntynyttä pyytää korvausta, kun on itse halunnut ja ehdottanut tällaista aktiviteettia. Manipulointia ja ristivalotusta. 

Vierailija
16/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinun pitäisi olla se iso tyttö ja puhua asia läpi sen poikaystäväsi kanssa. A) et ole hän näytelyesineensä B) ehdottaa myös sinua kiinnostavaa tekemistä C) ja on ihan ok tytönkin tarjota esim ruokaa ihan vaan siksi että toinen on kiva tyyppi

Vierailija
17/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä maksat maalarille joka maalaa talosi pyytämättäsi? Naismaalari tulee ja maalaa ja soittaa ovikelloa ja pyytää rahaa työstä jonka teki vaikka et ollut pyytänyt. Koska onhan se nyt taantumuksellista miehen olla maksamatta.

Vierailija
18/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kertonut, ettet pidä tuota itse viihdyttävänä harrastuksena ja ehdottanut jotain muuta? Tarjoan usein itse syömiset, jos miehen kanssa hänen autollaan liikutaan siten, että kulut eivät ole niin mittavat, että maksaisin bensarahaa, mutta tuollaisesta maksamista en ymmärrä minäkään.

Tämähän se, kun olen liian miellyttämishaluinen ja siksi olen vaan ollut ja hymyillyt. Siinä vaan meni raja kun sapuskat olisi pitänyt maksaa vähistä rahoista. Ei hänkään minulle mitään tarjoa, vaikka esim. siivosin hänen asuntoaan. Ap

Vierailija
19/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä itsellä tulisi mieleenkään pyydellä mitään maksuja tai ruokia jos itse syyttä suotta haluaisin ajella. Kuulostaa hemmetin pihiltä jätkältä.

-OIKEA MIES

Vierailija
20/34 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se, kun olen liian miellyttämishaluinen ja siksi olen vaan ollut ja hymyillyt. Siinä vaan meni raja kun sapuskat olisi pitänyt maksaa vähistä rahoista. Ei hänkään minulle mitään tarjoa, vaikka esim. siivosin hänen asuntoaan. Ap

Kotiin vähän vielä kasvamaan ja sitten vasta parisuhteeseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan