Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako yrittää pommittaa exää jos mielii saada hänet takaisin...?

Vierailija
19.07.2015 |

Olen siis lopettanut suhteen miehen kanssa mutta tullut katumapäälle. En halua ketään muuta. Hän vaikuttaa siltä että ei haluaisi tehdä mitään lopullista päätöstä siitä haluaako nähdä enää vai ei. Juttelimme ja hän sanoi että voisimme tavata vielä minun pyynnöstä.. Hän kuitenkin suuttui minulle kun sanoin häntä tunteettomaksi ja löi luurin korvaan.
Kannattaako minun olla soittamatta enää? Alkaako häntä kiinnostaa enemmän jos en soita? On siis tottunut että pommitan häntä.
Mitä hemmettiä minä teen?! Haluan takaisin sen mitä meillä oli. Uskon että hänkin jossain vaiheessa alkaa ikävöidä, meillä oli niin mukavaa yhdessä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:08"] Mistä mua rangaistaan? :( Tuskat on kovat. Ap [/quote] Mikä hänessä oli edes vikana, kun piti erota? [/quote] Ei oikeastaan mitään vikaa tai ainakaan sellaista millä ois oikeasti ollut merkitystä :( Ihastuin toiseen ja sekosin päästäni. Kuvittelin että ihastukseni on minulle se oikea ja kaikkea muuta naiivia. Lopetin suhteen miehen kanssa jonka kanssa oli hyvä olla!!Ja vain siksi että halusin olla rehellinen ja pistää jutun poikki ennen kuin tapahtuu jotain. Mutta tajusinkin että ihastus aiheutti vain ahdistusta. En halua häntä. Nyt on kaikki pilalla. Tuhosin elämäni. En ole koskaan katunut tekojani ennen kuin nyt. En tule koskaan toipumaan tästä. Ellei hän ota minua takaisin. Täysin turha ja mitätön, tyhjä olo. Kuinka typerä ja naiivi voi ihminen ollakaan?

[/quote]

Heh, hyvä että luin ketjun ennen kun kommentoin että eikö se se toinen jota kävit kokeilemassa sittenkään ollut parempi, tai ei huolinut sinua kuitenkaan omakseen. Ja sitten vielä haukut miestäsi tunteettomaksi :D

Sinua taitaa kiinnostaa vain ja ainoastaan omat tunteesi, hällä väliä miltä (ex-)miehestäsi tuntuu.

Vierailija
42/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan erosta on ja miksi halusit sitten erota jos kerran haluat takaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehen ex hinkuaa vieläkin takaisin vaikka mies on jo kanssani naimisissa! jotkut ei vaan tajua

Vierailija
44/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan pommita, se vaan ärsyttää.

T: exän jatkuvasta soittelusta ja tekstailusta vittuuntunut