Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako yrittää pommittaa exää jos mielii saada hänet takaisin...?

Vierailija
19.07.2015 |

Olen siis lopettanut suhteen miehen kanssa mutta tullut katumapäälle. En halua ketään muuta. Hän vaikuttaa siltä että ei haluaisi tehdä mitään lopullista päätöstä siitä haluaako nähdä enää vai ei. Juttelimme ja hän sanoi että voisimme tavata vielä minun pyynnöstä.. Hän kuitenkin suuttui minulle kun sanoin häntä tunteettomaksi ja löi luurin korvaan.
Kannattaako minun olla soittamatta enää? Alkaako häntä kiinnostaa enemmän jos en soita? On siis tottunut että pommitan häntä.
Mitä hemmettiä minä teen?! Haluan takaisin sen mitä meillä oli. Uskon että hänkin jossain vaiheessa alkaa ikävöidä, meillä oli niin mukavaa yhdessä.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:59"]Älä laita vähään aikaan mitään, anna kulua muutaman päivän. Sen jälkeen vaikka lyhyt tekstiviesti, vaikkapa "olis kiva nähdä".
[/quote]

Tätä täytyy harkita... Oisko ok jos laitan tuon parin kk päästä? Vai aikaisemmin...? Jos hänestä ei kuulu, mitä epäilenkin.

Vierailija
22/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tökkää facebookissa. se toimii aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:50"]tökkää facebookissa. se toimii aina.
[/quote]

en ole fbssä. Ap

Vierailija
24/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oot jo monta viestiä laittanut missä kerrot tunteistas eikä mies niihin vastaa niin eiköhän oo aika selvää? Onko ihmiset oikeesti näin sokeita?

Vierailija
25/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:57"]No jos oot jo monta viestiä laittanut missä kerrot tunteistas eikä mies niihin vastaa niin eiköhän oo aika selvää? Onko ihmiset oikeesti näin sokeita?
[/quote]

:(

Vierailija
26/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:04"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:57"]No jos oot jo monta viestiä laittanut missä kerrot tunteistas eikä mies niihin vastaa niin eiköhän oo aika selvää? Onko ihmiset oikeesti näin sokeita? [/quote] :(

[/quote]

Niin no sille ei voi nyt mitään, vaikka kuinka surullinen oot.

Vierailija
27/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mua rangaistaan? :( Tuskat on kovat. Ap

Vierailija
28/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:08"]

[/quote]

Ihmisiä eroo joka päivä, kivaa se ei oo mut sitä tapahtuu. Sun päätettävissäs et miten jatkat tästä eteenpäin.

Vierailija
29/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:08"]

[/quote]

Mikä hänessä oli edes vikana, kun piti erota?

Vierailija
30/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:08"]

[/quote]

Mikä hänessä oli edes vikana, kun piti erota?
[/quote]

Ei oikeastaan mitään vikaa tai ainakaan sellaista millä ois oikeasti ollut merkitystä :( Ihastuin toiseen ja sekosin päästäni. Kuvittelin että ihastukseni on minulle se oikea ja kaikkea muuta naiivia. Lopetin suhteen miehen kanssa jonka kanssa oli hyvä olla!!Ja vain siksi että halusin olla rehellinen ja pistää jutun poikki ennen kuin tapahtuu jotain. Mutta tajusinkin että ihastus aiheutti vain ahdistusta. En halua häntä. Nyt on kaikki pilalla. Tuhosin elämäni. En ole koskaan katunut tekojani ennen kuin nyt. En tule koskaan toipumaan tästä. Ellei hän ota minua takaisin. Täysin turha ja mitätön, tyhjä olo. Kuinka typerä ja naiivi voi ihminen ollakaan?

Vierailija
31/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:08"]

[/quote]

Ihmisiä eroo joka päivä, kivaa se ei oo mut sitä tapahtuu. Sun päätettävissäs et miten jatkat tästä eteenpäin.
[/quote]

Koko elämältä katosi merkitys. Ap

Vierailija
32/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:08"] Mistä mua rangaistaan? :( Tuskat on kovat. Ap [/quote] Mikä hänessä oli edes vikana, kun piti erota? [/quote] Ei oikeastaan mitään vikaa tai ainakaan sellaista millä ois oikeasti ollut merkitystä :( Ihastuin toiseen ja sekosin päästäni. Kuvittelin että ihastukseni on minulle se oikea ja kaikkea muuta naiivia. Lopetin suhteen miehen kanssa jonka kanssa oli hyvä olla!!Ja vain siksi että halusin olla rehellinen ja pistää jutun poikki ennen kuin tapahtuu jotain. Mutta tajusinkin että ihastus aiheutti vain ahdistusta. En halua häntä. Nyt on kaikki pilalla. Tuhosin elämäni. En ole koskaan katunut tekojani ennen kuin nyt. En tule koskaan toipumaan tästä. Ellei hän ota minua takaisin. Täysin turha ja mitätön, tyhjä olo. Kuinka typerä ja naiivi voi ihminen ollakaan?

[/quote]

Älä huoli, mä olen tehnyt just saman. Eikä siinä kaikki: tein sen cielä uudelleen eli kahdesti jätin "elämäni rakkauden", jolle minä olin se ainoa oikea. Olen joutunut hyväksymään sen tosiasian, että olen ns. Epävakaa persoonallisuus. Kyllä ajoittain NIIIN ahistaa ja v---ttaa. Minkäs teet. :(((  Hengissä aion silti jatkaa, kohti parempaa tulevaisuutta. 

Vierailija
33/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko ap pitkään yhdessä?

Vierailija
34/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäsiä ootte?

Vierailija
35/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:08"] Mistä mua rangaistaan? :( Tuskat on kovat. Ap [/quote] Mikä hänessä oli edes vikana, kun piti erota? [/quote] Ei oikeastaan mitään vikaa tai ainakaan sellaista millä ois oikeasti ollut merkitystä :( Ihastuin toiseen ja sekosin päästäni. Kuvittelin että ihastukseni on minulle se oikea ja kaikkea muuta naiivia. Lopetin suhteen miehen kanssa jonka kanssa oli hyvä olla!!Ja vain siksi että halusin olla rehellinen ja pistää jutun poikki ennen kuin tapahtuu jotain. Mutta tajusinkin että ihastus aiheutti vain ahdistusta. En halua häntä. Nyt on kaikki pilalla. Tuhosin elämäni. En ole koskaan katunut tekojani ennen kuin nyt. En tule koskaan toipumaan tästä. Ellei hän ota minua takaisin. Täysin turha ja mitätön, tyhjä olo. Kuinka typerä ja naiivi voi ihminen ollakaan?

[/quote]

No en mäkään ottais sua takasin, virheen teit ja nyt joudut elämään sen kanssa. Ja jos oikeesti rakastaisit sitä exääs niin haluisit että se ois onnellinen, mitä sun kanssa se ei voi olla.

Vierailija
36/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v

Vierailija
37/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei , mutta mene lähimpään pizzerian ja syö kebab ranskalaisilla + mietokastike ja Coca-Cola ! Hyvä ruoka parempi mieli =D

Vierailija
38/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:21"]

[/quote]

Älä huoli, mä olen tehnyt just saman. Eikä siinä kaikki: tein sen cielä uudelleen eli kahdesti jätin "elämäni rakkauden", jolle minä olin se ainoa oikea. Olen joutunut hyväksymään sen tosiasian, että olen ns. Epävakaa persoonallisuus. Kyllä ajoittain NIIIN ahistaa ja v---ttaa. Minkäs teet. :(((  Hengissä aion silti jatkaa, kohti parempaa tulevaisuutta. 
[/quote]

Mä oon myös epävakaa. Vtuttaa ettei voi saada uutta mahdollisuutta. Kun ei kuitenkaan ole edes pettänyt mikä oiskin hyvä syy eroamiseen. Onpa helpottavaa saada kuulla että meitä tällaisia on muitakin... vaikka eihän se mikään hyvä asia ole... Ap

Vierailija
39/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:43"]14v
[/quote]

No ei olla 14 :D minä vähän alle 30 ja mies vähäbn yli. Ap

Vierailija
40/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:21"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:08"] Mistä mua rangaistaan? :( Tuskat on kovat. Ap [/quote] Mikä hänessä oli edes vikana, kun piti erota? [/quote] Ei oikeastaan mitään vikaa tai ainakaan sellaista millä ois oikeasti ollut merkitystä :( Ihastuin toiseen ja sekosin päästäni. Kuvittelin että ihastukseni on minulle se oikea ja kaikkea muuta naiivia. Lopetin suhteen miehen kanssa jonka kanssa oli hyvä olla!!Ja vain siksi että halusin olla rehellinen ja pistää jutun poikki ennen kuin tapahtuu jotain. Mutta tajusinkin että ihastus aiheutti vain ahdistusta. En halua häntä. Nyt on kaikki pilalla. Tuhosin elämäni. En ole koskaan katunut tekojani ennen kuin nyt. En tule koskaan toipumaan tästä. Ellei hän ota minua takaisin. Täysin turha ja mitätön, tyhjä olo. Kuinka typerä ja naiivi voi ihminen ollakaan? [/quote] Älä huoli, mä olen tehnyt just saman. Eikä siinä kaikki: tein sen cielä uudelleen eli kahdesti jätin "elämäni rakkauden", jolle minä olin se ainoa oikea. Olen joutunut hyväksymään sen tosiasian, että olen ns. Epävakaa persoonallisuus. Kyllä ajoittain NIIIN ahistaa ja v---ttaa. Minkäs teet. :(((  Hengissä aion silti jatkaa, kohti parempaa tulevaisuutta.  [/quote] Mä oon myös epävakaa. Vtuttaa ettei voi saada uutta mahdollisuutta. Kun ei kuitenkaan ole edes pettänyt mikä oiskin hyvä syy eroamiseen. Onpa helpottavaa saada kuulla että meitä tällaisia on muitakin... vaikka eihän se mikään hyvä asia ole... Ap

[/quote]

Yllätys yllätys...