Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä ärsytän ihmisiä tahallani

Vierailija
19.07.2015 |

Se on suurinta hupiani.
Olen hyvä siinä. Tiedän tasatarkkaan mistä irl kukakin vetää kierrokset ja sohaisen juuri siihen. Teen sen niin, että sohaisuni EI ole läpinäkyvää, vaan ikäänkuin sivujuonne koko jutussa.
Sitten istun paikalleni ja nautin työni hedelmästä.
Ihmiset ovat useimmiten idiootteja ja nappaavat syötin, ei toki aina.

Muita avoimesti kusipäitä paikalla?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin ihmisiä joiden mielestä toisten nälviminen on hauskaa ajanvietettä.
Veljeni ja etenkin hänen vaimonsa ovat juuri tuollaisia ja kieltämättä heidän puheistaan kuvastuu selkeästi ihan kateus mua ja mun miestäni kohtaan. Sitä mistä he ovat kateellisia meille niin en tiedä. Siitäkö, että mä olen työtön, mieheni töissä ja me pärjäämme hyvin siltikin? Vai missä mättää.
En tiedä, eikä kyllä kiinnostakaan.

Vierailija
62/63 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:34"]Sääliähän nämä "taitavat nälvijät" herättävät, eikä se heidän irvailunsa ole mitenkään hienovaraista, kyllä sen normaali väki huomaa. Ja jokainen menee sen nälvimäsi ihmisen puolelle.

Muistele sitten kuolinvuoteellasi, kuinka hienosti osasit jotakuta nälviä. Sait niin paljon hyvää aikaan.
[/quote]
Ymmärryksessäsikö oli vikaa?
En ole puhunut mitään nälvimisestä.
Osaan vain ohjailla muiden tunteita, thats it.
Koettakaa nyt päästä sen vittumoisen nälvijäjampan yli siellä työpaikalla. En ole se.
Olen enemminkin se neuvolan täti herttaisella hymyllä.
See.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:56"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:34"]Sääliähän nämä "taitavat nälvijät" herättävät, eikä se heidän irvailunsa ole mitenkään hienovaraista, kyllä sen normaali väki huomaa. Ja jokainen menee sen nälvimäsi ihmisen puolelle. Muistele sitten kuolinvuoteellasi, kuinka hienosti osasit jotakuta nälviä. Sait niin paljon hyvää aikaan. [/quote] Ymmärryksessäsikö oli vikaa? En ole puhunut mitään nälvimisestä. Osaan vain ohjailla muiden tunteita, thats it. Koettakaa nyt päästä sen vittumoisen nälvijäjampan yli siellä työpaikalla. En ole se. Olen enemminkin se neuvolan täti herttaisella hymyllä. See.

[/quote]Olet siis vielä inhottavampi ja säälittävämpi. Ja erehdyt jos luulet että "herttaisten" ihmisten katalaa toimintaa ei huomata, harva vain sanoo suoraan mitään. Ehkä siksi että on jo oppinut että ohjailija viattomat silmät suurina hämmästyy tai loukkaantuu moisesta epäilystäkään, eli sama epärehellinen meininki jatkuu vaikka siihenyrittäisi puuttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi