Terapeutti muuttui hymyileväisi heti sen jälkeen, kun olin kertonut olevani biseksuaali
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Joku vaivaa sitä?
No jonkin prosessin se hänessä käynnisti. Itselle ei mikään iso juttu tuo suuntautuminen, tulinpahan nyt sivulauseessa maininneeksi.
Ap
Se noudattaa Tampereen uutta ohjetta positiivisesta erityiskohtelusta. Pisteesi nousivat juuri.
Vierailija kirjoitti:
Se noudattaa Tampereen uutta ohjetta positiivisesta erityiskohtelusta. Pisteesi nousivat juuri.
Ok. Tämä tapahtui Helsingissä, jossa henkilö tutkintonsa opiskellutkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jospa hän ihastui sinuun
Ymmärtääkseni hän on homomies ja tietääkseni minä olen nainen.
Ap
Olet mies ja terapeutti on myös mies? Onko gay? Vai bii ittekkin?
Ehkä hän juuri tajusi ymmärtävänsä sinua. Tai ehkä hän on vain pervo. Todella vaikea sanoa ilman tarkempaa kontekstia.
Vierailija kirjoitti:
Olet mies ja terapeutti on myös mies? Onko gay? Vai bii ittekkin?
Minä olen nainen ja terapeutti mies, jota olen pitänyt homona. Kysynyt en ole
Ap
Vierailija kirjoitti:
Taas?
Kyllä. Aiheesta ei vielä ole ketjua. Eihän se aihe siitä mihinkään katoa, että ketju poistetaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa hän ihastui sinuun
Ap
Onko gay ettei ole bii?
Oikeat h omot ja l epakot katselevat biitä nenän vartta pitkin ja eivät mielellään ala suhteisiin näitten kanssa koska
joutuvat kilpailemaan molempia sukupolvia vastaan biin mielenkiinnosta. Sota kahdella rintamalla on aina näänyttävää.
Monella on myös bii on vain vaihe enneku tajuavat että ovatkin ho moja tai le ppanoita.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän juuri tajusi ymmärtävänsä sinua. Tai ehkä hän on vain pervo. Todella vaikea sanoa ilman tarkempaa kontekstia.
Voiko homokin olla sillä tavalla pervo, että kiihottuu tuollaisesta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa hän ihastui sinuun
ApOnko gay ettei ole bii?
Oikeat h omot ja l epakot katselevat biitä nenän vartta pitkin ja eivät mielellään ala suhteisiin näitten kanssa koska
joutuvat kilpailemaan molempia sukupolvia vastaan biin mielenkiinnosta. Sota kahdella rintamalla on aina näänyttävää.
Monella on myös bii on vain vaihe enneku tajuavat että ovatkin ho moja tai le ppanoita.
Niin, vaikea tietää. En viitsi kysyä. Mutta se innostus, lämpö ja ystävällisyys, jonka tunnustukseni hänessä herätti, oli käsin kosketeltavaa.
Ap
Parempi vaan pitää semmoinen yleisvirne naamalla, koska kaikista muista voi nykyään joutua vaikka vastuuseen.
Tosiaan, aihe ei poistu ketjun poistamisella yhtään mihinkään :)
Vierailija kirjoitti:
Parempi vaan pitää semmoinen yleisvirne naamalla, koska kaikista muista voi nykyään joutua vaikka vastuuseen.
No hänellä oli joka kerta ihan tavallinen keskiverto yleisvire - kunnes kerroin tuon.
Joku vaivaa sitä?