Minä ärsytän ihmisiä tahallani
Se on suurinta hupiani.
Olen hyvä siinä. Tiedän tasatarkkaan mistä irl kukakin vetää kierrokset ja sohaisen juuri siihen. Teen sen niin, että sohaisuni EI ole läpinäkyvää, vaan ikäänkuin sivujuonne koko jutussa.
Sitten istun paikalleni ja nautin työni hedelmästä.
Ihmiset ovat useimmiten idiootteja ja nappaavat syötin, ei toki aina.
Muita avoimesti kusipäitä paikalla?
Kommentit (63)
Setänikin kuvittelee varmaan olevansa hauska ja ystävällinen, kun vaivautuu korkeasta asemastaan huolimatta meille tavissukulaisille juttelemaan. Miellyttävyys on varmaan vaan sun omassa päässä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:42"]
Nyt taitaa olla monella puurot ja vellit sekaisin kun kommentoidaan tänne että juu, tunnen yhden inhottavan nälvijän jne. Tilannekuvanne on väärä. Olen mitä miellyttävin. Ikinä en vittuilisi suorasn tai olisi röyhkeä. Tämä onkin taitolaji. ap
[/quote]
Ei oikeastaan kukaan ilkeä ihminen ole ilkeä avoimesti ja jatkuvasti. Normaali ihminen on ilkeä ehkä 5% ajasta. Ilkeä ihminen on ilkeä ehkä 30% ajasta. Ja häntä inhotaan, mutta ei tietenkään avoimesti. Vaan kohteliaasti ja huomaamattomasti.
Tunnut kuvittelevan että se, että et ole häijy kuten lapset hiekkalaatikolla, tekee sinusta erikoisen. Mutta ei kukaan aikuinen mene sanomaan toiselle: "olet tyhmä ja ruma" ja sitten odota että toinen alkaa itkeä. Tänne kirjoittaneet kuvailevat juuri sitä hienovaraista ilkeilyäsi, joka on ilmiselvää kaikille.
Se vesilasillinen taisi muuten auttaa, kun isot kirjaimet löytyvät taas?
Nyt taitaa olla monella puurot ja vellit sekaisin kun kommentoidaan tänne että juu, tunnen yhden inhottavan nälvijän jne. Tilannekuvanne on väärä. Olen mitä miellyttävin. Ikinä en vittuilisi suorasn tai olisi röyhkeä. Tämä onkin taitolaji. ap
[/quote]
Kerro esimerkkejä siitä, miten onnistut ärsyttämään huomaamattomasti? Jos sama ihminen ihan toistuvasti sanoo jotain sellaista, mikä aiheuttaa itselle ärsyyntyneen olon, niin kyllä jokainen silloin tajuaa, etteivät ne heitot mitään viattomia vahinkoja ole. Varsinkin, jos tämä kyseinen ärsyttäjä ei noin muuten vaikuta sosiaalisesti taidottomalta ihmiseltä.
[/quote]
Kyllä kaikki sun "taidon" osaa, normaalit ihmiset vaan ovat empatiakykyisiä, joten heille ei tule mieleenkään käyttää kyseistä "taitoa". Moni varmasti tajuaa, mitä teet, mutta fiksuina ihmisinä jättävät sinut omaan arvoosi ja lähinnä säälivät sinua.
Juu, olen jo aloittanut mustamaalamisesi puolisollesi. Nauti poltteesta kun putoat pilvilinnoistasi.
Minäkin harrastan tuota silloin tällöin. Tosin useimmiten perimmäinen tarkoitukseni on avata toisen ihmisen silmiä näkemään maailmaa toisellakin tavalla. Useimmiten kantaa hedelmää, ei aina. Niin ja harvemmin työn jälki näkyy heti, vaan vasta viikon, parin päästä kun toinen on saanut vähän pohdiskella. Mutta en siis tekisi sitä, ellei se myös jollain tasolla viihdyttäisi minua.
Ai ihanaa, vihdoinkin aito kiilusilmä täällä trollailee. Kiilusilmät kyllä erottaa aina joukosta, mikään ei nimittäin saa heidän silmiään kiilumaan niin kuin vttuilu ja epäsovun mahdollisuus. Luulevat olevansa loistavia provoajia ja megalomaanisia manipuloijia, ja silmät kiiluvat onnesta ja kiihkosta DDD.
Sitä en voi käsittää, että miksi nämä vittupäät ovat niin kauhean riippuvaisia toisista ihmisistä? Miksi he eivät ole itsenäistyneet? Onko se kuuluisa sisäinen tyhjyys kaiken takana DDD?
Eräs tällainen kiilusilmä on erityisesti jäänyt mieleen. Oltiin samalla duunipaikalla ja tämän naisen elämäntehtävänä näytti olevan toisten naisien poikakavereiden vokottelu ja pahan mielen aiheuttaminen naisille. Niillä miehillä ei tuntunut sinänsä olevan mitään merkitystä, vain naisilla. Kai hän tunsi jotenkin 'voittavansa' nämä muut naiset ja silmät paljasti sen voitonriemun ja mielihyvän. Jotenkin traagista ja kieltämättä myös koomista. Olisin kyökkitsygoloogina voinut aavistella latenttia lesbolaisuutta, mutta siitä ei tainnut olla kyse, vaan jostain riippuvaisuudesta. Ehkä hän tunsi olevansa olemassa tätä kautta. Muuten oli kyllä hauska tyyppi, mutta pitemmän päälle vähän ahdistava iilimato. Minä olin hänelle 'vaaraton', koska en silloin seurustellut DDD.
Varmaan ap haluaa ajatella olevansa oikein tyytyväinen elämäänsä, mutta mua kyllä vähän säälittää. Jos oikeasti saa ison ilon toisten piikittelystä, ei voi olla ihan kaikki kunnossa. Normaali, hyvinvoiva ihminen haluaa muillekin ihmisille hyvää oloa. Ja sellaiset oikein onnelliset sädehtivät sitä hyvää oloa ympärilleen jatkuvasti. Pahoinvoivalla ihmisellä taas on tarve levittää omaa pahaa oloaan. Toivon, että ap:kin joskus kokee oikeaa onnea, jonka ansiosta voi suhtautua itseensä ja myös muihin ihmisiin lempeästi ja hyväksyvästi.
No miksei ap nyt voi kertoa edes yhtä pienen pientä esimerkkiä tästä erinomaisuudestaan?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:25"]
Olen löytänyt kaltaisteni seuraan irl, mutta täällä tuntuu sädekehän kiillottajat vielä lymyävän.
[/quote]
Onko ne siis sinusta kivaa seuraa? Semmoisia tyyppejä, joiden kanssa viihtyy?
Meillä on töissä yks tuommoinen tyyppi. Mun suurinta huvitusta on seurata sen tuskastumista, kun se epätoivoisesti yrittää nälviä mua, saamatta mitään reaktiota.
Verbaalinen dominointi on taitolaji ja sadomasokismiin liittyy myös.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:57"]
Se on suurinta hupiani. Olen hyvä siinä. Tiedän tasatarkkaan mistä irl kukakin vetää kierrokset ja sohaisen juuri siihen. Teen sen niin, että sohaisuni EI ole läpinäkyvää, vaan ikäänkuin sivujuonne koko jutussa. Sitten istun paikalleni ja nautin työni hedelmästä. Ihmiset ovat useimmiten idiootteja ja nappaavat syötin, ei toki aina. Muita avoimesti kusipäitä paikalla?
[/quote]
Ai "tasatarkkaan" tiedät. Varmasti täällä on lisäksesi muitakin kusipäitä, jotka luulevat olevansa jostain muualta kuin perseestä
[/quote]Niinhän moni kuvittelee olevansa taitavan sarkastinen mutta harva onnistuu -ainakaan niillä osaajilla ei ole tarvetta korostaa kyvykkyyttään.
Sarkasmi (ja sen ymmärtäminen) on taitolaji ja joka sen hallitsee on (ainakin jollain alueella) älykäs ja tarkkasilmäinen. Sarkastinen voi olla ilman että loukkaa ja haavoittaa muita, parhaimmillaan se on taito avata (usein humoristisesti) uusia näkökulmia, toisin kuin typerä piilovittuilu.
Meillä oli kerran työmaalla kaltaisesi tyyppi, luuli olevansa kovinkin älykäs, puhui paskaa selän takana ja yritti sotkea kaikkien välejä. Seurailin sitä jonkun aikaa sivusta ,sitten yhtenä aamuna tuli mitta täyteen ja tirvasin sitä pukukopissa kunnolla lättyyn. No se siitä heräili, oli huulipyöreänä ja esitti että enhän minä mitään ja väärinkäsitystä kaikki. Seuraavana päivänä ei enää kaveria näkynyt. Oli kuulemma sen jälkeen muuttanut tapansa ja oli ihan ok. Toivottavasti sinultakin vielä joku ottaa luulot pois ja niistää virnistyksen naamalta.
Yöks! Boring. Olet ihmisenä kyllästyttävä, siihen varmaan just tarvitsetkin tuollaista hupia! Omaan kyllästyttävyyteesi.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:42"]Nyt taitaa olla monella puurot ja vellit sekaisin kun kommentoidaan tänne että juu, tunnen yhden inhottavan nälvijän jne.
Tilannekuvanne on väärä.
Olen mitä miellyttävin. Ikinä en vittuilisi suorasn tai olisi röyhkeä.
Tämä onkin taitolaji.
ap
[/quote] huomaatko ite että mikään täs ei nyt onnistu? :D nolaat ittees kokoajan
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:42"]Nyt taitaa olla monella puurot ja vellit sekaisin kun kommentoidaan tänne että juu, tunnen yhden inhottavan nälvijän jne. Tilannekuvanne on väärä. Olen mitä miellyttävin. Ikinä en vittuilisi suorasn tai olisi röyhkeä. Tämä onkin taitolaji. ap [/quote] huomaatko ite että mikään täs ei nyt onnistu? :D nolaat ittees kokoajan
[/quote]
Johtuisiko kenties paikasta?
Sääliähän nämä "taitavat nälvijät" herättävät, eikä se heidän irvailunsa ole mitenkään hienovaraista, kyllä sen normaali väki huomaa. Ja jokainen menee sen nälvimäsi ihmisen puolelle.
Muistele sitten kuolinvuoteellasi, kuinka hienosti osasit jotakuta nälviä. Sait niin paljon hyvää aikaan.
Nyt taitaa olla monella puurot ja vellit sekaisin kun kommentoidaan tänne että juu, tunnen yhden inhottavan nälvijän jne.
Tilannekuvanne on väärä.
Olen mitä miellyttävin. Ikinä en vittuilisi suorasn tai olisi röyhkeä.
Tämä onkin taitolaji.
ap