Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä ärsytän ihmisiä tahallani

Vierailija
19.07.2015 |

Se on suurinta hupiani.
Olen hyvä siinä. Tiedän tasatarkkaan mistä irl kukakin vetää kierrokset ja sohaisen juuri siihen. Teen sen niin, että sohaisuni EI ole läpinäkyvää, vaan ikäänkuin sivujuonne koko jutussa.
Sitten istun paikalleni ja nautin työni hedelmästä.
Ihmiset ovat useimmiten idiootteja ja nappaavat syötin, ei toki aina.

Muita avoimesti kusipäitä paikalla?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:25"]

Täälläpä on tylsää seuraa. En kai minä niin typerä olisi, että en osaisi peittää jälkiäni. Itseasiassa ulkoisesta habituksestani/ yhteiskunnallisesta asemastani johtuen kukaan ei edes uskoisi. Kaikkihan on vain kuulijan heikkoutta, right? Btw, ystävät ovat yliarvostettuja. Olen löytänyt kaltaisteni seuraan irl, mutta täällä tuntuu sädekehän kiillottajat vielä lymyävän.

[/quote]

Ei hienovaraisuutesi näy ainakaan teksteistäsi. Olet yhtä sulava kuin norsu posliinikaupassa. Olen nähnyt netissä paljon taidokkaita ärsyttäjiä, joiden temppuja on pakko vähän ihaillakin. Voit toki selittää itsellesi että esität tyhmää täällä ja varmasti saat itsesi uskomaan sen. Mutta oikeasti älykäs ihminen näyttää kyllä älykkäältä aina. Sinä et muuten ole varmaan edes ammattikoulua käynyt?

Vierailija
22/63 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:44"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:40"]

Ihmiset huomaa että seurassasi tulee paha olo tai sinä liityt niihin asioihin jollain tavalla. Sinusta puhutaan pahaa selän takana. Kun olet pois töistä ilmapiiri rentoutuu ja he toivovat ettet tulisi koskaan takaisin. 

[/quote]Ja ap vain hymyilee tyytyväisenä kun kuvittelee että kukaan ei huomaa kuinka hän aiheuttaa eripuraa ja ahdistusta.. kehuu olevansa taitava ja älykäs..

[/quote]

Mulla oli tän tyylisiä kavereita teininä muutama (larppasivat hupippuälykästä psykopaattia) mutta se käytös jäi heillä onneksi siihen teini-ikään. Aika paljon tuli naurettua kaveriporukassa sille käytökselle selän takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeää, surullista.. :( Jos mua kohdellaan noin, en ärsyynny, sulkeudun vain omaan kuoreen ja sit et musta saakaan enää mitään irti. En kaipaa pahoja ihmisiä elämääni.

Vierailija
24/63 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaas ap mitä? Minä ainakin jätän tosielämässä kaikki sinun kaltaiset elämästäni pois. Se on oikeasti heidän menetyksensä lopultakin, koska olen lojaali, kiltti, hienotunteinen ja huumorintajuinen ihminen, joten kyllä minäkin olen ihan menetys, kyllä sen niin voi nähdä. Jotkut haluavat pitää minut, mutta jotkut ajavat pois juuri tuolla tuhoavalla tyylillään. Kerta tai kaksi vielä meneekin, seuraavat kerrat mietin vakavasti henkilön julmia motiiveja, analysoin ja vedän harkiten päätelmäni, ja sitten se on lopulta hyvästi eikä paluuta ole, kun selviää miten ilkeä ihminen todellakin oikeasti on, ei ehkä kaikkia kohtaan, mutta niitä kenelle vähänkin kykenee olemaan. Ei se käy. Se ei vaan käy. Teissä ei kukaan menetä mitään. Teidän "ihmisetkin" ovat vain hovia, kukaan ei ole siinä aidosti.

Vierailija
25/63 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on se ihminen, josta nuoret hoitajat sitten aikanaan sanovat että on niin kamalaa kun sukulaiset ja ystävät hylkäävät yksinäisen vanhuksen jonnekin sairaalan tai vanhainkodin nurkkaan. Voi olla että aloitajalla on hauskaa nyt, mutta elämän viimeiset 10-15 vuotta tulevat olemaan sitten vähän ikävämpiä.

Vierailija
26/63 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:57"]Se on suurinta hupiani.
Olen hyvä siinä. Tiedän tasatarkkaan mistä irl kukakin vetää kierrokset ja sohaisen juuri siihen. Teen sen niin, että sohaisuni EI ole läpinäkyvää, vaan ikäänkuin sivujuonne koko jutussa.
Sitten istun paikalleni ja nautin työni hedelmästä.
Ihmiset ovat useimmiten idiootteja ja nappaavat syötin, ei toki aina.

Muita avoimesti kusipäitä paikalla?
[/quote]Viivapillu...tiedetään !!!

Vierailija
27/63 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut noita kommentteja lukea, silmäilin vain.
Tarkoitus ei suinkaan ollut ärsyttää... Kunhan kokeilin.
Toimii.

Vierailija
28/63 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat sosiopaatilta. Olen pahoillani, että et koskaan pysty tuntemaan oikeita tunteita. Elämä on ihanaa, kun lähellä on aitoja ja toisista välittäviä ihmisiä. Kaltaisesi jäävät lopulta aina yksin, kun jokainen vähitellen ymmärtää sairaan luonteesi. 

Vierailija
29/63 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:58"]

Aloittaja on se ihminen, josta nuoret hoitajat sitten aikanaan sanovat että on niin kamalaa kun sukulaiset ja ystävät hylkäävät yksinäisen vanhuksen jonnekin sairaalan tai vanhainkodin nurkkaan. Voi olla että aloitajalla on hauskaa nyt, mutta elämän viimeiset 10-15 vuotta tulevat olemaan sitten vähän ikävämpiä.

[/quote]Äitini (nyt 75) on tällainen. Lähes parikymmentä vuotta sitten -monen vuoden ajan- jo sanoin hänelle että haluan olla kanssaan väleissä ja tekemisissä mutta hänen tulee kunnioittaa minua ja sisaruksiani kuten ihmisiä kuuluu mutta hän ei kuulemma pysty (me olemme siis ihan normaaleja, "kilttejä" ihmisiä, emme mitään epäkunnioitettavia käytöksemme tai luonteemme takia), hän ei halua muuttua ja nyt hän sitten niittää mitä on kylvänyt ja ihmettelee kauheasti kuinka olen julma ja hänet hylännyt.

Vierailija
30/63 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:00"]

En jaksanut noita kommentteja lukea, silmäilin vain. Tarkoitus ei suinkaan ollut ärsyttää... Kunhan kokeilin. Toimii.

[/quote]Surjea yritys paikkailla.. :D ei toimi.

Vierailija
31/63 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki ärsyttää jotain joskus tahallaan. Ihan normaalia. Ihmiset vaan on sellaisia ja se on ihan ok.

Vierailija
32/63 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut noita kommentteja lukea, silmäilin vain. Tarkoitus ei suinkaan ollut ärsyttää... Kunhan kokeilin. Toimii.

[/quote]

Jos tarkoitus ei ollut ärsyttää, niin mikä tässä nyt sitten toimii? Kommenttien lähetys?

Vierailija
33/63 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on KAUHUANOPPI :DD siinä ei ole paljoa ylpeilemisen aihetta. 

Vierailija
34/63 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:19"]

[/quote]

Jos tarkoitus ei ollut ärsyttää, niin mikä tässä nyt sitten toimii? Kommenttien lähetys?

[/quote]

sinä et taida kuulua siihen viiteen prosenttiin, joka ei provosoidu.

on varmaan rankkaa.

Vierailija
35/63 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuin yksi sedistäni. Välttelen häntä kuin ruttoa, koska hän pitää oikeutenaan nälviä kaikkia. Pidän hänen käytöstään todella säälittävänä ja lapsellisena. Kun olin nuorempi, hän sai minut usein hämmentymään, mutta enää en altista itseäni hänelle muuten, kuin pakon edessä. Jos hän pääsee nälvimisetäisyydelle, niin osoitan kyllä etten arvosta. Ikää.tällä miehellä on melkein 60 vuotta ja on hyvässä asemassa. Hän on kuin toisinto isästään, joka sai viettää viimeiset vuotensa laitoksessa ja ainoastaan hänen pari yhtä ilkeää lastaan kävi häntä katsomassa.

Vierailija
36/63 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:19"]

[/quote]

[/quote]

sinä et taida kuulua siihen viiteen prosenttiin, joka ei provosoidu.

on varmaan rankkaa.

[/quote]

Olenko provosoitunut?

Miten sinulla muuten ei enää onnistu tuo isojen kirjainten käyttö? Ärsyttää niin että sormet tärisevät, et osu kahteen näppäimeen samaan aikaan? Hörppää kylmää vettä ja kiroile, se voi auttaa.

Vierailija
37/63 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:16"]

Kyllä kaikki ärsyttää jotain joskus tahallaan. Ihan normaalia. Ihmiset vaan on sellaisia ja se on ihan ok.

[/quote]mutta on myös niitä jotka "huvittelevat" ohjailemalla muita ja saamalla riitaa ja jopa välirikkoja aikaan, ei mitenkään joskus jotakuta tahallaan ärsyttäen vaan ylimielisessä omahyväisyydessään ja kuvitteellisessa paremmuudessaan.

Enkä allekirjoita sitä että kaikki ärsyttävät toisiaan edes joskus tahallaan, aikuiseksi kasvettuaan ainakaan.

Vierailija
38/63 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aloituksesta tuli mieleen eräs "kaverini", melko nuori mies, joka harrastaa jatkuvaa huumorin varjolla piikittelyä ja vähättelyä. Nämä hänen piikkinsä ovat sen verran hienovaraisia, että niistä ei siinä hetkessä oikein voi suuttua, mutta ne kuitenkin jättävät jollain tavalla hämmentyneen ja ikävän fiiliksen. Suurin piirtein joka toisella tapaamiskerralla tämä ihminen onnistuu sanomaan jotain sellaista, josta jää vähän epämiellyttävä olo.

Olen joskus kysynyt häneltä, miksi hänestä on hauskaa ilkeillä, mutta en saanut kunnollista vastausta eikä tämä tyyppi myöskään lopettanut toimintaansa, vaikka onkin luojan kiitos sitä hieman vähentänyt vuosien saatossa. Olen tullut siihen tulokseen, että hän on sisimmässään epävarma ja myös herkästi vertailee itseään muihin. Hän jotenkin pelkää, että minä menestyisin häntä paremmin ja etsimällä minusta heikkoja kohtia yrittää todistella itselleen, ettei näin ei käy. Tyypin jutuista pystyy myös rivien välistä lukemaan, että häntä hieman arveluttaa oma tulevaisuutensa mm. työllistymisen ja naisrintamalla menestymisen suhteen, vaikka hän yrittääkin esittää itsevarmaa.

Vierailija
39/63 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:33"]

Tästä aloituksesta tuli mieleen eräs "kaverini", melko nuori mies, joka harrastaa jatkuvaa huumorin varjolla piikittelyä ja vähättelyä. Nämä hänen piikkinsä ovat sen verran hienovaraisia, että niistä ei siinä hetkessä oikein voi suuttua, mutta ne kuitenkin jättävät jollain tavalla hämmentyneen ja ikävän fiiliksen. Suurin piirtein joka toisella tapaamiskerralla tämä ihminen onnistuu sanomaan jotain sellaista, josta jää vähän epämiellyttävä olo.

Olen joskus kysynyt häneltä, miksi hänestä on hauskaa ilkeillä, mutta en saanut kunnollista vastausta eikä tämä tyyppi myöskään lopettanut toimintaansa, vaikka onkin luojan kiitos sitä hieman vähentänyt vuosien saatossa. Olen tullut siihen tulokseen, että hän on sisimmässään epävarma ja myös herkästi vertailee itseään muihin. Hän jotenkin pelkää, että minä menestyisin häntä paremmin ja etsimällä minusta heikkoja kohtia yrittää todistella itselleen, ettei näin ei käy. Tyypin jutuista pystyy myös rivien välistä lukemaan, että häntä hieman arveluttaa oma tulevaisuutensa mm. työllistymisen ja naisrintamalla menestymisen suhteen, vaikka hän yrittääkin esittää itsevarmaa.

[/quote]

Jos noita tyyppejä jää analysoimaan ja ymmärtämään, kerjää vaikeuksia.

Vierailija
40/63 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä tällainen nainen. Mutta tiedän hänen perhe-elämänsä olevan surkeaa, on ongelmia sekä miehessä että lapsissa, joten tavallaan ymmärrän sen huonon olon jota hän yrittää korjata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan