Sanonta, tokaisu, joka eniten ärsyttää?
Aloitan,
- ihan sama, whatever
- evvk
- kel onni on, se onnen kätkeköön
- itku pitkästä ilosta
- kärsimyksen kautta...
Kommentit (184)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 06:42"]Tämä! Siis kun lainataan toisen tekstiä ja ollaan kai samaa mieltä, niin siihen kirjoitetaan: Tämä!
[/quote]
On muuten ärsyttävä! Jos ei ole mitään muuta sanottavaa, eikö yläpeukku riittäisi?
[/quote]
Ja vaikka siihen jotain muutakin kirjoittaisi, on tuo täysin turha.
Ole vain oma itsesi! Just joo. En suosittele kenellekään.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:48"]
Sanonta "jään sotaleskeksi", kun poikaystävä/kumppani menee armeijaan.
[/quote]
Oon itsekin aikoinaan sortunut tuohon. Voi naiivi, 17-vuotias minä :)
"oli suojelusenkeli paikalla", kun jonkun omainen on selvinnyt esim. luonnonkatastrofista, jossa kuoli kymmeniä tuhansia ihmisiä
- Ei järvi soutamalla kulu.
- Ei hyvää päivää.
- Annamme 110 %.
Sanojen "tota" ja "tota noin" käyttö niin, että aloitetaan kommentointi noilla sanoilla, (näsä)viisastellen. Esim. täällä palstalla näkynyt käytössä.
Perjaates/Perjaateessa. Hämmästyttävän usein nähtyä kirjoitettuna. Se on 'periaatteessa'!!!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:00"]
- No, Sherlock. - Ihanks tosi Sherlock. - ym. Sherlock lausahdukset. Hyvin epäkunnioittavaa, jopa halventavaa.
[/quote]
no, shit sherlock. miksi luulet että tätä edes käytetään...
[/quote] Sanon aina mun miehelle näin : D
"Kiitos. Nam." Yks kaveri lopettaa tekstit aina noin
Kyllä siperia opettaa, ugh, omnom, buahhahh, se on jämpti, englanninkieliset hokemat
Jatketaan harjoituksia!
..totesi entinen esimieheni yli-pirteään äänensävyyn JOKA IKINEN KERTA kun oltiin käyty joku lyhytkin sananvaihto duunissa.
"Veikö joku pitkälyhytakateeminenlihava tms nainen sun miehes kun olet noin katkera?". Avn ärsyttävin mitä voi vaan olla
Pelti kiinni pyssyy peltiä paukuttamalla.
-Elikkäs
-Elikkä
-Niinku
-Ihaks tosi
-Et oo tosissas
Lisäksi ärsyttää kun lauseeseen pitää tunkea englanninkielisiä sanoja.
Mun yks sukulainen vastaa kaikkeen, siis ihan kaikkeen ensin "no sitä justiinsa" tai "sitä justiinsakin" ja saattaa ehkä jatkaa puheenvuoroaan vielä tuosta, mutta "justiinsa" tulee aina jossain muodossa ensin. En voi käsittää.
Mua ärsyttää "muruttelu" ja jonninjoutavat tekokehut etenkin facessa, esimerkkinä naisihminen vaihtaa profiilikuvan, niin kaikkien naispuoleisten kaverien odotetaan kehuvan kuvaa maasta taivaaseen, vaikka kaikki näkee että se on ihan hirveä kuva, ja tyyliin "kaunis muruseni"... AAARGH!! Mitä ällöttävää lässytystä! Mä en ole "muru" kenellekään kaverilleni, käsittääkseni tämä on hellittelysana omalle puolisolle!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 06:42"]Tämä! Siis kun lainataan toisen tekstiä ja ollaan kai samaa mieltä, niin siihen kirjoitetaan: Tämä!
[/quote]
On muuten ärsyttävä! Jos ei ole mitään muuta sanottavaa, eikö yläpeukku riittäisi?