Sanonta, tokaisu, joka eniten ärsyttää?
Aloitan,
- ihan sama, whatever
- evvk
- kel onni on, se onnen kätkeköön
- itku pitkästä ilosta
- kärsimyksen kautta...
Kommentit (184)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:03"]"Miten meni noin niinku omasta mielestä?"
Maailman raivostuttavin somekuvateksti!
[/quote]
Tämän olin sanomassa minäkin. Alkaa olla hieman kulunut, kun sitä joka toinen hokee.
Evvk, vittu, kaikki kirosanoilla hokaisut muille. Joskus telkkarissa lapsi oli kavereiden kanssa puhunut niin rumasti että se oli normaalia heille. Minua hävettää että tunnen edes tälläisen.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:12"]
Ei hokema, vaan sana.
Sanan vittu käyttäjät kertovat tietenkin huonosta taustastaan, olemattomasta kasvatuksestaan ja yksinkertaisuudestaan.
Ikävää kuunneltavaa normaaleille ja tasapainoisille ihmisille.
[/quote]Tämä sama. En voi kuin yrittää tukkia korvat ja täällä AV:llä sulkea silmät kun tuota v....a hoetaan koko ajan. Miksi sitä sukupuolielintä täytyy koko ajan hokea? Sieltähän me kaikki on tultu,mutta sittenkin....
[/quote]
Hei missä ympäristössä sää elät kun siellä vaan vittua hoetaan? Tuu pois sieltä = D TOLLO.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:40"]
Ookkona oulusta, syökkönä kynsiä?
[/quote]
Tämä! Esitän osaavani jotain paikallista murretta, mut mokaan täysin! Se on Oookko nää Oulusta, Syökkö nää Kynysiä?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:22"]Suomen Turku (ihan kuin ois epäselvää että missä Turku sijaitsee)
[/quote]
Tämä tulee siitä, että sana "turku" merkitsee kauppapaikkaa (esim. sanonta "turuilla ja toreilla"). Joskus muinoin on ollut perusteltua ilmaista, mistä turusta on kyse ja ilmaisu on jäänyt elämään.
Ei sitä tietenkään enää tarvitsisi käyttää, mutta jos joku miettii, miksi niin sanotaan :)
Tämä! Siis kun lainataan toisen tekstiä ja ollaan kai samaa mieltä, niin siihen kirjoitetaan: Tämä!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:17"]Vanhat mukas viisaudet on lähinnä ärsyttäviä. Evvk on mainio lyhenne joka sopii moneen asiaan. Parempi versio on yksi v lisää. Mikä on tietysti vittu, tuo loistava välisana, kirosana ja pilkun korvike. Makustelkaa oikein sanaa vittu. Lähtee suusta suorastaan vitun helposti. Ärsyttääkö? Evvvk.
[/quote]ihan vitun hyvä!
"Oot vaa kateellinen" tai ylipäätänsä kun väitetään vähäistäkin negatiivista mielipidettä kateudeksi.
Se, että olen eri mieltä jostakin tai esimerkiksi henkilön hiustyyli/vaatetyyli/vartalo/ulkonäkö/sisustustyyli/younameit ei ole minun mieleeni ei tarkoita että olisin kateellinen. :D
En tiedä onko jo mainittu, mutta minusta ilmaus "meni lusikat jakoon" on todella junttimainen.
"Eipä muuta ku..." tai "Eipä siinä..." Hokemia, jotka ei tarkoita mitään.
Samoin "Näillä mennään."
Täällä monesti mainittu "Se tunne kun..."
Ja tietenkin "Elämä on." Oli niin pirun kiusallista huomata, miten nopeasti mainoslause voi muuttua tällaiseksi hokemaksi ja miten se on jäänyt elämään. Miten höynäytettävissä ihmisen täytyy olla, että hokee jotain tuollaista ja kuvittelee parhaimmillaan sen olevan jonkinlainen kannanotto johonkin?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:40"]E. 11-vuotiaan suusta kommenttina kaikkeen. "Otatko lisää ruokaa?" "E" "Paa jo vaatteet päälle, kohta lähetään!" "E" "Tuu kattoon tätä leffaa mun kans! " "E" "Ota imuri ja imuroi toi keittiön lattia!" "E" [/quote] Minä lupaan että viiden vuoden kuluttua vakiovastsus noihin kaikkiin on: mee vittuu. Nyt lähetään! - mee vittuu. Kolmeksi kotiin. -mee vittuu Haeppa pyykit ulkonta. -mee vittuu Sano tätilles terveisiä! : -mee vittuu Että ei se tuosta ainakaan parane. Mee vittuu.
[/quote]No ei kai. Meillä kaikki jo nyt yli tuon 11+5 enkä ole kertaakaan kuullut tuollaista vastausta. Miten ois jos kunnioitat lapsiasi ? Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Oletko kuullut? Siinä muuten sanonta joka pitää paikkansa:)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:37"]
"Ei olla jäniksen selässä"
"Työ tekijäänsä kiittää"
[/quote]
Voi minusta tuo jäniksen selässä on ihana ja sympaattinen sanonta!
Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista. Aaaagh!
Kukin tyylillään. Tätä voi käyttää asiaan kuin asiaan.
Nämä ärsyttää: - "Työ tekijäänsä kiittää" ---> Ei ole työ ikinä kiitellyt mua, mutta tehdä sitä on saanut!
- "Näin on marjat" ---> = on niinku itsestään selvyys vai mitä?
- "Kesä kuivaa minkä kastelee" ----> ei koske tätä kulumassa olevaa kesää ainaskaan:)
- "Suo siellä vetelä täällä" ----> siis mössöä täällä sekä sielläkö?
- "Kiinnostaa satasilla"-----> ei vähempää vois kiinnostaako?
- "Teen niin tai näin aina väärinpäin" ----> teen kyllä usein oikeinpäin, enkä väärinpäin
- "ennemmin lehmätkin lentää..." ---->tosi ärsyttävä sanonta
- "Vahinko ei tule kello kaulassa"---> Noh, ei tulekkaan, koska mulla on kello ranteessa
Onhan näitä vaikka millä mitalla...
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:19"]
"Asiat riitelee, ei ihmiset."
[/quote] Hahhaa; En itsekkään ole tuota sanontaa tajunnut, mitä minä tiedän, niin kyllä ne vaan ihmiset riitelee.
Asiat asioina.
"Mitäs mää sanoin!"
... tätä tai muita vastaavia näsäviisauksia ei vain kestä
"Asioilla on tapana järjestyä."
Yleensä asiat menee vain enemmnä päin vittua jos niille ei tee mitään.