Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottavaa kun suomalaisnaisia sanotaan persjalkaisiksi

Vierailija
19.07.2015 |

Se on yleistys from hell. Itse en ole ja rehellisesti sanottuna ei lähisukuni eikä kaveripiirinikään. Ollaan jotain huippuyksilöitä? Bullshit. Ollaan yhtä yleisiä kuin persjalkaisetkin.

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkikis tällaisissa kansainvälisissä kuvioissa ei suomalaisella persjalkaisella karjakolla ole mitään toivoa.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4529638/ketju/taas_on_ruotsalaiset_meita_edella

Vierailija
22/107 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 04:50"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 04:42"]

Juu, ja tuo kuulostaa lähinnä tyhjänpäiväiseltä haukkumasanalta. Tuskinpa kukaan sanaa käyttävä osaa edes määritellä että mitä "persjalkainen" tarkoittaa.

[/quote]

Se on sellainen naurettavan lyhytjalkainen ja yleensä myös muutenkin lyhytkasvuinen otus, joita on etenkin Itä-Suomessa ja Helsingissä. Myös miehissä on persjalkaisia. Kääpiön ja maahisen piirteitä muuten nykyihmisessä.

Kaikki lyhyet naiset eivät ole persjalkaisia. Esim. thaikut eivät ole ollenkaan, vaikka olvat lyhyitä. Ruumiin sopusuhtaisuus näet.

[/quote]Onhan täällä av-lla todettu mm herttuatar Catherinenkin olevan persjalkainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lyhyet jalat mutta saan housuja valmiina kaupasta, ei tarvitse lyhentää, joten kai se on otettu huomioon, että tällaisia me ollaan.

Vierailija
24/107 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin olen persjalkainen pahimmasta päästä. 156 cm mittaa ja valmispaidat hihoja lukuunottamatta ovat oikein sopivan pituisia, mutta lahkeissa on aina liikaa. 

Vierailija
25/107 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset evät ole lähellekkään niin persjalkasia kun on nämä kaupungilla vetelehtivät ählämijätkät (lähi-idän tyypit) Kattokaapa varsin kuin lyhyet jalat niillä on verratuna selän pituuteen!

Vierailija
26/107 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

94 lisää, että mitä sitten. Se on ominaisuus, jolle itse ei mahda mitään eikä sitä voi korjatakaan. Ei se(kään) haukkumalla miksikään muutu. Taaplaan täällä silti enkä häpeä itseäni. 

Vierailija
27/107 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten karjakko on tällä palstalla synonyymi paksulle rumalle ja kaikinpuolin vastenmielisen näköiselle naiselle?

Entisajan karjakoissa oli naisia joka lähtöön, oli pyyleviä, oli hoikkia, upeita, vähemmän upeita, lyhyitä, pitkiä, ja vaikka mitä.

Vierailija
28/107 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä moni suomalaismies on persjalkainen kuin -nainenkin. Sori vaan miehet, muttei ne lyhyet jalat teitäkään imartele.

Vierailija
29/107 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen elämäni aikana tavannut yhden persjalkaisen ja se oli mies..

Vierailija
30/107 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta (Possea joskus katselleena) Jukka Hildenillä on suhteessa muuhun kehoon kauhean lyhyet jalat.

Vierailija
31/107 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yleistäminen ja ivaaminen (negatiivinen puhe) on aina typerää. Tuollaisen jauhaminen on pahempaa kuin olla persjalkainen.

Minä olen itse sellainen, eikä se minua häiritse. Mulla on tosi pitkä selkä ja lyhyet tappiraajat :) Olisin mainio painonnostaja. Tykkään kropastani silti ja onpa siitä joku mieskin tykännyt. Pitkäraajaiset gasellinaisetkin on kyllä kauniita.

Vierailija
32/107 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 07:04"]

Suomalainen nainen on uskomattoman kaunis. Esimerkiksi Etelä Euroopassa piirteet ovat usein paljon kulmikkaampia. Thaimaassa on hyvin paljon todella rumia ihmisiä. Kaunottaret ovat harvinaisuus.Eksotiikka hämää. Suomalainen nainen on vain päästänyt itsensä repsottamaa ja lisäksi uskoo sokeasti miehiä jotka kehuu venäläisiä tai virolaisia naisia. Niissäkin on persjalkaisia ja rumia. Kaunottaret ovat joka maassa harvinaisuus.

[/quote]

Pelkkää horinaa. Oletko koskaan nähnyt kunnon persjalkaista suomalaista suotallaaja-karjakkotyypistä tunkkia? Kuten Johanna Tukiainen. 
[/quote]
Oletko itse nähnyt koskaan Timo Soinia, Frederikkiä, Bull Mentulaa, Vesa-Matti Loiria...

Vierailija
33/107 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen persjalkainen ja ylpeä siitä <3

Miksi sinun pitää loukkaantua minun puolestani?

Vierailija
34/107 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shakira:

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/10/03/article-2442686-187FE81E00000578-451_634x939.jpg

Alicia Keys, erittäin paksujalkainen päärynä ja usein kauneudestaan kehuttu:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/2f/fb/27/2ffb270ac17e1948e1233a014a963fb5.jpg

http://3.bp.blogspot.com/-UUGZXOOAJ04/TiGw4BBHMRI/AAAAAAAAAmI/0a3tNdznUpg/s1600/234bac58.jpg (ja selluakin löytyy)

Harmi kun ei tule mieleen ketään julkkisaasialaista mutta aasialaiset naiset ovat melkein aina persjalkaisia. He ovat kyllä yleensä myös tosi siroja ja pieniä.

Vierailija
35/107 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/107 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 04:50"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 04:42"]

Juu, ja tuo kuulostaa lähinnä tyhjänpäiväiseltä haukkumasanalta. Tuskinpa kukaan sanaa käyttävä osaa edes määritellä että mitä "persjalkainen" tarkoittaa.

[/quote]

Se on sellainen naurettavan lyhytjalkainen ja yleensä myös muutenkin lyhytkasvuinen otus, joita on etenkin Itä-Suomessa ja Helsingissä. Myös miehissä on persjalkaisia. Kääpiön ja maahisen piirteitä muuten nykyihmisessä.

Kaikki lyhyet naiset eivät ole persjalkaisia. Esim. thaikut eivät ole ollenkaan, vaikka olvat lyhyitä. Ruumiin sopusuhtaisuus näet.

[/quote]Onhan täällä av-lla todettu mm herttuatar Catherinenkin olevan persjalkainen.

[/quote]

Katella on aika lyhyet jalat hänen mittaisekseen, mutta kuitenkin hän on mekossa ihana ilmestys ja sääretkin näyttävät upeilta. Ehkä persjalkaisuutta pitäisi miettiä uudelleen. Kuinka pitkät jalat pitää omata, jotta ei näyttäisi persjalkaiselta. Itse huitelen ehkä persjalkaisuuden rajamailla, olen 173 cm ja jalkani ovat 86 cm. Mielestäni näytän mekossa pitkäjalkaiselta ja housuissakin. 

Vierailija
37/107 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:02"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 06:50"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 06:38"]

Ihme naisten haukkumista jatkuvasti tällä palstalla. Mies on työpaikassa jossa käy paljon italialaisia miehiä täällä Suomessa työmatkalla. He olivat kehuneet ja ihailleet suomalaisia naisia todella kauniiksi. Se on se eksoottisuus verrattuna omaan maahan. Ja jos menee matkalle niin silmään pistää vain ne kauneimmat. Kun asuu jossain niin on tekemisissä kaikenlaisten ihmisten kanssa, niin tulee todenmukaisempi käsitys.

[/quote]

Heh, kohteliaisuutta. Eivät vieraskoreina kehdannet sanoa totuutta.

Vrt. kun italialainen, nyk. ex-pääministeri Berlusconi sanoi joku vuosi sitten totuuden suomalaisesta ruoasta (Britanniaa huonommin Euroopassa syödään vain Suomessa), niin mikä haloo siitä nousi...
[/quote]
Niin, suomalaisnaisia ei siis kukaan voi koskaan mielestäsi kehua tosissaan, kaikki kohteliaisuutta. :D Harmi kun et sitä naista saanut, niin ei tarvitsisi olla noin katkera.
[/quot]

Jatkanpa vielä: Miehenikin ajatteli ensin samoin että kohteliaisuutta, että kyllä italialaiset naiset on paljon kauniimpia. Sitten hänelle tuli työmatkoja sinne Italiaan ja parin reissun jälkeen sanoi että ei helvata, suomalaiset naiset ON kauniita.
[/quote]

Jompikumpi teistä on pahasti harhainen.
[/quote]

Minun kertomani italialaisista on sanasta sanaan totta. Mies on isossa kansainvälisessä firmassa töissä. Miksiköhän siellä on niin monia ulkomaalaisia miehiä suomalaisten naisten kanssa naimisissa? Tiedän 2 ranskalaista, saksalaisen, belgialaisen, italialaisen, espanjalaisen, britin mm. Jaa ja norjalaisen, varmaan muistuisi lisääkin kun miettisi. En tunne paremmin mutta tiedän. Luulisi että ei olisi kelvannut ruma suomalainen kun nämä miehet ovat ihan normaalin näköisiä, ei ainakaan rumempia kuin suomipojat.
[/quote]

Vielä useampi ulkkis on naimisissa ulkkilsen kanssa. Ei taida vaatia ajattelua tuo tehtävä isossa yrityksessä.

Anyway. Suomalaiset on persjalkaisia - italialaiset ei.

Vierailija
38/107 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 06:55"]

Minulle on aivan sama mitä jotkut miehet vihoissaan kirjoittelee. Itse en ole myöskään persjalkainen ja se on oikein todistettavissa "persjalkaisuustestillä", jossa omia mittasuhteita mittailtiin. :D

[/quote]

Mistä tommosia "persjalkaisuustestejä" saa?  haluaisin tietää olenko persjalkainen vaikka tähän mennessä olenkin pärjännyt ihan ilman tätä tietoa. Voisin samalla myös mitata kaikki lähipiirin miehetkin niin saataisiin jonkinnäköisiä tutkimustuloksia aiheesta :D

Vierailija
39/107 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 04:27"]

Se on yleistys from hell. Itse en ole ja rehellisesti sanottuna ei lähisukuni eikä kaveripiirinikään. Ollaan jotain huippuyksilöitä? Bullshit. Ollaan yhtä yleisiä kuin persjalkaisetkin.

[/quote]

Kuten on tullut ennenkin todettua, ovat suomalaisnaiset suomalaismiesten siittämiä. Aina toista suomalaista sukupuolta haukkuessa haukkuu myös omaansa.

Vierailija
40/107 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:13"]Lyhytjalkaisilla naisilla yleensä persekin on muodokkaampi kuin pitkäjalkaisilla tai ainakn se näyttää huomattavasti paremmalta. Onhan monet latinotkin persjalkaisia ja silti heidän vartaloaan ihannoidaan ympäri maailman. Naiselliset muodot kunniaan! M46
[/quote]

Persjalkoja haukkuvat miehet ovat vain katkeria, kun ovat saaneet lyhytjalkaisilta naisilta pakit. Nämä katkerat tyypithän ovat juuri niitä, joiden mielestä naisen pitää olla tosi lyhyt.
[/quote]Pitkät jalat yksinkertaisesti kaunistavat naista. Pystyn erottamaan pitkäjalkaiset naiset kymmenien naisten joukosta. Sama juttu kuin miehillä harteikkuus on naisille parempi kuin kapeat hartiat. Kumpikaan piirre ei tietenkään ole kaikkien makuun, mutta moni tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän