Inhottavaa kun suomalaisnaisia sanotaan persjalkaisiksi
Se on yleistys from hell. Itse en ole ja rehellisesti sanottuna ei lähisukuni eikä kaveripiirinikään. Ollaan jotain huippuyksilöitä? Bullshit. Ollaan yhtä yleisiä kuin persjalkaisetkin.
Kommentit (107)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 06:55"]Minulle on aivan sama mitä jotkut miehet vihoissaan kirjoittelee. Itse en ole myöskään persjalkainen ja se on oikein todistettavissa "persjalkaisuustestillä", jossa omia mittasuhteita mittailtiin. :D
[/quote]
Niinpä tietysti. Voittaisit halutessasi varmaan idolssitkin. Laita kuva.
muuten ei uskota.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 06:00"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 05:35"]
Pitkät jalat slaaveilla kyllä huomaa kun on mies. En tiedä huomaako naiset ne yhtä helposti. Mutta upeat on verrattuna lyhyempiin jalkoihin. Mistähän moinen vinouma tänne on tullut.
[/quote]
Minä osaan kertoa syyn siihen.
Suomi on näillä leveysasteilla ja ilmasto-olosuhteilla paikka, missä ei missään muualla maailmassa asu yhtä paljon ihmisiä. Siis ei missään. Ruotsalaisetkin tuossa vieressä asuvat melkein kaikki etelämpänä. Eli tänne on aikoinaan päätynyt porukka, jota ei ole siedetty missään muualla. Ei etelämpänä, lännempänä eikä idempänä. Siksi he lähtivät etsimään parempaa elämää pohjoisesta. Koska karkotettiin paremmilta asuinsijoilta - ei kai kukaan muuten muuttaisi näin karuille asuinsijoille? Viralliset totuudet jostain muuttoliikeestä riistan perässä tulemisesta ovat nyt mitä ovat. Uskokoon kuka haluaa. Siksi suomalaiset ovat luonteeltaan niin kusipäisiä sukupolvesta toiseen ja naiset niin rumia: tänne karkoitettiin ne kaikkein pahnanpohjimmaiset alemman tason miehet, jotka eivät saaneet markkina-arvoteorian mukaisesti mukaansa muita kuin rumia naisia, kenties porttoja myös (ehkä sieltä kumpuaa suomalaisten naisten lutkuus?). Tämän geeniperimän mukaisesti suomalaiset ovat tänäkin päivänä mitä ovat: alistuvaa alamaiskansaa ja naispuoliset poikkeuksellisen rumia eurooppalaisessa kontekstissa.
[/quote]
Hyvä teoria veli. Ovatko suomalaiset naiset siis retkievästä? Koska miehet ovat nykyään varsin rikkaita maapallon mittakaavassa olisi tuo vinouma helposti korjattavissa.
Suomalainen nainen on uskomattoman kaunis. Esimerkiksi Etelä Euroopassa piirteet ovat usein paljon kulmikkaampia. Thaimaassa on hyvin paljon todella rumia ihmisiä. Kaunottaret ovat harvinaisuus.Eksotiikka hämää. Suomalainen nainen on vain päästänyt itsensä repsottamaa ja lisäksi uskoo sokeasti miehiä jotka kehuu venäläisiä tai virolaisia naisia. Niissäkin on persjalkaisia ja rumia. Kaunottaret ovat joka maassa harvinaisuus.
Ei mitään väliä, pillu on ihan samanlainen oli nainen persjalkanen tai pitkäsäärinen.
Jos jotain eroa on pakko hakea, nii lyhyet ja paksut reidet kun suuseksi orkussa nappaa pihteihinsä niin on se paljon kiihottavampaa kuin luisevien riukusäärten puristus.
Itse näen töissä paljon venäläisiä naisia jotka ovat tulleet naimisiin Suomeen. Vähän vanhempana ovat kyllä aika maatuskoja järjestään, että kyllä siinä suomalainen nainen ihan pystyy kilpailla mitä ulkonäköön tulee. Vaativuudessa jää suomalainen toiseksi.Persjalkaisuudesta en osaa sanoa kylläkään.
Kuule geeniperimä tyyppi; entisinä aikoina miehen markkinaarvon määräsi valta asema, ei siis ulkonäkö. Samoin nainen otettiin mieluusti suvusta jonka valta asema oli korkea. Persjalkaisuus oli sivuseikka. Avioliitot olivat järjestettyjä joten ulkomuotoa et voinut valita ja vanhempia se ei kiinnostanut vaan hyvä naimakauppa.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 06:58"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 06:55"]Minulle on aivan sama mitä jotkut miehet vihoissaan kirjoittelee. Itse en ole myöskään persjalkainen ja se on oikein todistettavissa "persjalkaisuustestillä", jossa omia mittasuhteita mittailtiin. :D
[/quote]
Niinpä tietysti. Voittaisit halutessasi varmaan idolssitkin. Laita kuva.
muuten ei uskota.
[/quote]
Et usko, että voi olla olemassa ei-persjalkainen suomalainen? Selvä. :D
Persjalkaisuus on ihan neutraali ja hauska sana
Mä sanon vain savolaisia, koska ne on. Ihme perse maata viistäviä maatuskoja ja käppänöitä. Mut se johtuu mun kauneusihanteesta. Olis ihan hirveetä olla tommonen pökkelöjalkainen isoperse.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 07:03"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 06:00"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 05:35"] Pitkät jalat slaaveilla kyllä huomaa kun on mies. En tiedä huomaako naiset ne yhtä helposti. Mutta upeat on verrattuna lyhyempiin jalkoihin. Mistähän moinen vinouma tänne on tullut. [/quote] Minä osaan kertoa syyn siihen. Suomi on näillä leveysasteilla ja ilmasto-olosuhteilla paikka, missä ei missään muualla maailmassa asu yhtä paljon ihmisiä. Siis ei missään. Ruotsalaisetkin tuossa vieressä asuvat melkein kaikki etelämpänä. Eli tänne on aikoinaan päätynyt porukka, jota ei ole siedetty missään muualla. Ei etelämpänä, lännempänä eikä idempänä. Siksi he lähtivät etsimään parempaa elämää pohjoisesta. Koska karkotettiin paremmilta asuinsijoilta - ei kai kukaan muuten muuttaisi näin karuille asuinsijoille? Viralliset totuudet jostain muuttoliikeestä riistan perässä tulemisesta ovat nyt mitä ovat. Uskokoon kuka haluaa. Siksi suomalaiset ovat luonteeltaan niin kusipäisiä sukupolvesta toiseen ja naiset niin rumia: tänne karkoitettiin ne kaikkein pahnanpohjimmaiset alemman tason miehet, jotka eivät saaneet markkina-arvoteorian mukaisesti mukaansa muita kuin rumia naisia, kenties porttoja myös (ehkä sieltä kumpuaa suomalaisten naisten lutkuus?). Tämän geeniperimän mukaisesti suomalaiset ovat tänäkin päivänä mitä ovat: alistuvaa alamaiskansaa ja naispuoliset poikkeuksellisen rumia eurooppalaisessa kontekstissa. [/quote] Hyvä teoria veli. Ovatko suomalaiset naiset siis retkievästä? Koska miehet ovat nykyään varsin rikkaita maapallon mittakaavassa olisi tuo vinouma helposti korjattavissa.
[/quote]
Toki niin tapahtuukin, kuten V. Keskinen hyvänä esimerkkinä. Onnea Veskulle!
Kuitenkin suomalaisten rikkaus on suhteelista, koska täällä eletään yhdessä maailman kalliimmista maista. Eli periaatteessa kovat tulot hupenevat täällä erittäin kalliiseen peruselämiseen. Siksi esimeriksi moni thaimaalainen tänne tullut hämmästyy arkielämän elintasoerojen pienuutta vrt. Suomi ja Thaimaa. Ei täällä ole varaa syödä ulkona joka ilta perusmiehellä, ellei työpaikkaruokalaa lasketa sellaiseksi. Thaimaassa katukeittiöistä aterioivat vähän jokainen. Tämä noin esimerkkinä.
Sitten on tietysti maahanmuuttolainsäädäntö, työllistymisen vaikeus ulkomaaliselle jne.
Eli tällaiset heitot: miksi et hae naista ulkomailta? ovat aika matalaotsaisia.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 07:19"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 07:03"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 06:00"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 05:35"] Pitkät jalat slaaveilla kyllä huomaa kun on mies. En tiedä huomaako naiset ne yhtä helposti. Mutta upeat on verrattuna lyhyempiin jalkoihin. Mistähän moinen vinouma tänne on tullut. [/quote] Minä osaan kertoa syyn siihen. Suomi on näillä leveysasteilla ja ilmasto-olosuhteilla paikka, missä ei missään muualla maailmassa asu yhtä paljon ihmisiä. Siis ei missään. Ruotsalaisetkin tuossa vieressä asuvat melkein kaikki etelämpänä. Eli tänne on aikoinaan päätynyt porukka, jota ei ole siedetty missään muualla. Ei etelämpänä, lännempänä eikä idempänä. Siksi he lähtivät etsimään parempaa elämää pohjoisesta. Koska karkotettiin paremmilta asuinsijoilta - ei kai kukaan muuten muuttaisi näin karuille asuinsijoille? Viralliset totuudet jostain muuttoliikeestä riistan perässä tulemisesta ovat nyt mitä ovat. Uskokoon kuka haluaa. Siksi suomalaiset ovat luonteeltaan niin kusipäisiä sukupolvesta toiseen ja naiset niin rumia: tänne karkoitettiin ne kaikkein pahnanpohjimmaiset alemman tason miehet, jotka eivät saaneet markkina-arvoteorian mukaisesti mukaansa muita kuin rumia naisia, kenties porttoja myös (ehkä sieltä kumpuaa suomalaisten naisten lutkuus?). Tämän geeniperimän mukaisesti suomalaiset ovat tänäkin päivänä mitä ovat: alistuvaa alamaiskansaa ja naispuoliset poikkeuksellisen rumia eurooppalaisessa kontekstissa. [/quote] Hyvä teoria veli. Ovatko suomalaiset naiset siis retkievästä? Koska miehet ovat nykyään varsin rikkaita maapallon mittakaavassa olisi tuo vinouma helposti korjattavissa.
[/quote]
Toki niin tapahtuukin, kuten V. Keskinen hyvänä esimerkkinä. Onnea Veskulle!
Kuitenkin suomalaisten rikkaus on suhteelista, koska täällä eletään yhdessä maailman kalliimmista maista. Eli periaatteessa kovat tulot hupenevat täällä erittäin kalliiseen peruselämiseen. Siksi esimeriksi moni thaimaalainen tänne tullut hämmästyy arkielämän elintasoerojen pienuutta vrt. Suomi ja Thaimaa. Ei täällä ole varaa syödä ulkona joka ilta perusmiehellä, ellei työpaikkaruokalaa lasketa sellaiseksi. Thaimaassa katukeittiöistä aterioivat vähän jokainen. Tämä noin esimerkkinä.
Sitten on tietysti maahanmuuttolainsäädäntö, työllistymisen vaikeus ulkomaaliselle jne.
Eli tällaiset heitot: miksi et hae naista ulkomailta? ovat aika matalaotsaisia.
[/quote]
Vesa Keskinen onkin suomalaisen komeuden ruumiillistuma.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 07:15"]
Mä sanon vain savolaisia, koska ne on. Ihme perse maata viistäviä maatuskoja ja käppänöitä. Mut se johtuu mun kauneusihanteesta. Olis ihan hirveetä olla tommonen pökkelöjalkainen isoperse.
[/quote]
Onneksi en ole kaltaisesi ruma ihminen, toisten arvostelija. En ole myöskään lyhytjalkainen, vaikka savolainen olenkin.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 07:28"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 07:19"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 07:03"] [quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 06:00"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 05:35"] Pitkät jalat slaaveilla kyllä huomaa kun on mies. En tiedä huomaako naiset ne yhtä helposti. Mutta upeat on verrattuna lyhyempiin jalkoihin. Mistähän moinen vinouma tänne on tullut. [/quote] Minä osaan kertoa syyn siihen. Suomi on näillä leveysasteilla ja ilmasto-olosuhteilla paikka, missä ei missään muualla maailmassa asu yhtä paljon ihmisiä. Siis ei missään. Ruotsalaisetkin tuossa vieressä asuvat melkein kaikki etelämpänä. Eli tänne on aikoinaan päätynyt porukka, jota ei ole siedetty missään muualla. Ei etelämpänä, lännempänä eikä idempänä. Siksi he lähtivät etsimään parempaa elämää pohjoisesta. Koska karkotettiin paremmilta asuinsijoilta - ei kai kukaan muuten muuttaisi näin karuille asuinsijoille? Viralliset totuudet jostain muuttoliikeestä riistan perässä tulemisesta ovat nyt mitä ovat. Uskokoon kuka haluaa. Siksi suomalaiset ovat luonteeltaan niin kusipäisiä sukupolvesta toiseen ja naiset niin rumia: tänne karkoitettiin ne kaikkein pahnanpohjimmaiset alemman tason miehet, jotka eivät saaneet markkina-arvoteorian mukaisesti mukaansa muita kuin rumia naisia, kenties porttoja myös (ehkä sieltä kumpuaa suomalaisten naisten lutkuus?). Tämän geeniperimän mukaisesti suomalaiset ovat tänäkin päivänä mitä ovat: alistuvaa alamaiskansaa ja naispuoliset poikkeuksellisen rumia eurooppalaisessa kontekstissa. [/quote] Hyvä teoria veli. Ovatko suomalaiset naiset siis retkievästä? Koska miehet ovat nykyään varsin rikkaita maapallon mittakaavassa olisi tuo vinouma helposti korjattavissa. [/quote] Toki niin tapahtuukin, kuten V. Keskinen hyvänä esimerkkinä. Onnea Veskulle! Kuitenkin suomalaisten rikkaus on suhteelista, koska täällä eletään yhdessä maailman kalliimmista maista. Eli periaatteessa kovat tulot hupenevat täällä erittäin kalliiseen peruselämiseen. Siksi esimeriksi moni thaimaalainen tänne tullut hämmästyy arkielämän elintasoerojen pienuutta vrt. Suomi ja Thaimaa. Ei täällä ole varaa syödä ulkona joka ilta perusmiehellä, ellei työpaikkaruokalaa lasketa sellaiseksi. Thaimaassa katukeittiöistä aterioivat vähän jokainen. Tämä noin esimerkkinä. Sitten on tietysti maahanmuuttolainsäädäntö, työllistymisen vaikeus ulkomaaliselle jne. Eli tällaiset heitot: miksi et hae naista ulkomailta? ovat aika matalaotsaisia. [/quote] Vesa Keskinen onkin suomalaisen komeuden ruumiillistuma.
[/quote]
Pitkä vaalea viiknki, miksei olisi? Nyt hoikkistunutkin.
Jaa. Itse olen persjalkainen enkä siitä sanasta loukkaannu. Sehän on vaan fakta. Sama kun sanoisi ruskeahiuksista ruskeahiuksiseksi. Ja kyllä persjalkaisuus on suomalaisilla ihan yleinen piirre, vaikka niitäkin on paljon jotka eivät sitä ole.
En tiedä onko suomalaisissa keskimäärin paljon lyhytjalkaisia, mutta tuo persjalkaisuus on ruma sana. Siis kuulostaa rumalta ja halventavalta ja sitä myös on. Kysehän on ihan vain ruumiinrakenteesta: lyhytjalkaisuus, lyhytsäärisyys, nämä olisivat neutraaleja. Mikä tahansa sana, johon liitetään eteen "pers", kuulostaa tietenkin rumalta, eikä kyseessä ole koskaan neutraali ilmaisu, vaan tarkoitus on naureskella ja halventaa.
Ei tuo persjalkaiseksi sanominen sattuisi, ellei se olisi totta.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 07:30"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 07:15"]
[/quote]
Onneksi en ole kaltaisesi ruma ihminen, toisten arvostelija. En ole myöskään lyhytjalkainen, vaikka savolainen olenkin.
[/quote]
Mut ku mä en ooo ruma. Sisältä joo tästä savolaiskohdasta, mut mul on traumat äitipuolena olemisesta kahdelle sairaan rumalle savolaislapselle. Sit kun on vielä tyhmiäkin. Mikä piina. Onneksi ohi suhde heidän persjalkaiseen isäänsä, koska mulla alkoi hajota pää siihen teeskentelyyn.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 07:39"]
Ei tuo persjalkaiseksi sanominen sattuisi, ellei se olisi totta.
[/quote]
Onhan se sikäli totta, jos on lyhytjalkainen, mutta halventava loukkaushan se on silti.
Toisaalta esim. minuun sattuisi, jos joku haukkuisi huoraksi. Vaikka mikään käytöksessäni ei sellaiseen viittaa, mutta silti on inhottavaa tulla loukatuksi.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 07:10"]
Kuule geeniperimä tyyppi; entisinä aikoina miehen markkinaarvon määräsi valta asema, ei siis ulkonäkö. Samoin nainen otettiin mieluusti suvusta jonka valta asema oli korkea. Persjalkaisuus oli sivuseikka. Avioliitot olivat järjestettyjä joten ulkomuotoa et voinut valita ja vanhempia se ei kiinnostanut vaan hyvä naimakauppa.
[/quote]
Niinhän miehen markkina-arvon määrää nytkin raha/status. Se, miksi niin monella statuksekkaalla (se status on vain Suomssa, muualla nobody) tai rikkaalla miehellä on ruma vaimo, johtunee siitä, että Suomessa ei ylipäätänsä ole muita kuin rumia naisia. Eli kauniita ei riitä. Ulkomainen puoliso ei jostain syystä haluta kaikkia, vaan sitten jostain syystä otetaan tavis suomiämmä, vaikka mahkut olisi ulkomaalaiseen kaunottareen.
Minulle on aivan sama mitä jotkut miehet vihoissaan kirjoittelee. Itse en ole myöskään persjalkainen ja se on oikein todistettavissa "persjalkaisuustestillä", jossa omia mittasuhteita mittailtiin. :D