Kokemuksia Energetix-magneettikoruista?
Kiinnostaisi kokeilla noita magneettikoruja. Millaisia kokemuksia teillä on Energetix/Magnetix-koruista? Toimivatko?
Kommentit (18)
Toimii koruina, jos tykkää sellaisista. Jos magneetin vaikutuksia itseesi haluat kokeilla, niin aloita toki jääkaappimagneeteilla.
Magneettikoruilla ei ole terveysvaikutuksia muuten kuin plasebon kautta. Muuten magneettikuvauksessa avustavat hoitajat olisivat maailman terveimpiä ihmisiä kun koko ajan altistuvat koruihin verrattuna satakertaisille magneettikentille kuvauslaitteen ääressä työskennellessään. Vaan samat vaivat heillä on kuin muillakin ihmisillä.
Voin kokeilematta sanoa sataprosenttisen varmasti että täyttä paskaa.
Itselläni on muutamia rannekoruja, sormus ja korvikset. Tykkään ulkonäöstä sekä siitä, et ovat terästä. Niitten hyötyyn en muuten usko, mutta jos kyllästyn... Voin käyttää vaikka jääkaappimagneettina.
Kommentoija 2: oliko tuo sun repliikki siitä koiramainoksesta? :D
Musta tuntuu, että jääkaappimagneetti ei ole ihan samanlainen kuin nuo magneettikorujen magneetit..
http://www.vauva.fi/keskustelu/1290864/ketju/magneettikorutmagneettiterapia_homppaa_vai_hyotya_
Löytyikin yksi vanhempi keskustelu.
Magneettikorut, yooga, homeopatia, tarot-kortit yms eivät ole kristillisten arvojen mukaisia. Ne ovat johdatusta harhateille, ne on ehdottomasti kiellettävä.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:55"]
Musta tuntuu, että jääkaappimagneetti ei ole ihan samanlainen kuin nuo magneettikorujen magneetit..
[/quote]
WTF?
Oletko yhtään ollut koulussa hereillä? Miten noin tyhmiä ihmisiä voi edes olla olemassa?
Jos luet vielä tätä Ap, niin kerron oman kokemuksen :) eli mulla on magnetixin rannekoru ja en sitten tiedä, haluanko vain uskoa siihen, mutta kyllä se mulla ainakin on jotenkin auttanut sillä mulla oli ennen ihmeellistä pientä särkyä lähes päivittäin ranteissa (en osannut yhdistää niitä mihinkään tekemiseen ym.) ja kun aloin pitämään korua kädessä, niin sen jälkeen ei oo ollu samanlaista pientä päivittäistä särkyä kai kertaakaan :) ja kyllä mulla on lähipiirissä samanlaisia kokemuksia enemmänkin.. Mutta onko se vaan oma uskomus mikä auttaa, sitä en tiedä, mutta koruista en enää luovu! :)) ja pidän siis yötä päivää korua kättä vaihdellen, oon niin tottunut siihen jo, että ei sitä usein edes huomaa enää. Ja onhan ne korut tosi kauniita! :)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:58"]
Magneettikorut, yooga, homeopatia, tarot-kortit yms eivät ole kristillisten arvojen mukaisia. Ne ovat johdatusta harhateille, ne on ehdottomasti kiellettävä.
[/quote]
Olihan tämä ironiaa?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:59"]
[/quote]
WTF?
Oletko yhtään ollut koulussa hereillä? Miten noin tyhmiä ihmisiä voi edes olla olemassa?
[/quote]
No olin mä jonkin verran hereillä. Tosin fysiikka ja kemia ei oikein innostanut. Eikö magneetteja siis muka ole erilaisia?
[/quote]
WTF?
[/quote]
Totta kai on ihmisiä, jotka on varustettu erilaisilla älynlahjoilla. Oletko kuullut älykkyysosamäärästä? Se voi vaihdella. Osa aikuisistakin voi olla älyllisesti pikkulapsen tasolla, osa taas voi olla neroja. Oletko siis luullut, että kaikki ovat yhtä älykkäitä?? Miksi suhtaudut erilaisuuteen noin halveksuen? Toivottavasti et ainakaan ole opetusalalla...
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:17"]
[/quote]
WTF?
[/quote]
No olin mä jonkin verran hereillä. Tosin fysiikka ja kemia ei oikein innostanut. Eikö magneetteja siis muka ole erilaisia?
[/quote]
Magneetin ulkopuolelta katsottuna ei ole mitään väliä sillä, miten magneettikenttä on tehty. Eli magneettikuvauslaitteen ja magneettikorun tuottama kenttä on fysikaalisilta vaikutuksiltaan aivan saman arvoinen kuin jääkaappimagneetin, käsilaukun lukkomagneetin tai kaiuttimen magneetin aiheuttama. Eroa on lähinnä sillä, kuinka kauas kenttä ulottuu.
Korujen magneettikentät eivät ulotu juuri mihinkään asti. Jos ulottuisivat niin korut pilaisivat luottokorttien tms magneettijuovat ja nollaisivat tietokoneen kovalevyn magneettiraidat.
Aivan täyttä huijausta. Lisäksi tyypillinen pyramidi huijaus mutta näitähän on ollut kautta aikojen. Suositellaan ja myydään, sukulaiset kärsii ekana.
Et oo tosissas...