Olen mielenkiintoinen ihminen, kysy mitä vain
Kommentit (298)
Millasta musiikkia kuuntelet? (Esim. Pop, rock, rap, iskelmä..)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:05"]
Oletko nähnyt Madonnaa livenä?
[/quote]
En.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:05"]
Käytätkö merkkivaatteita vai markettikamaa?
[/quote]
Molempia.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:08"]
Millasta musiikkia kuuntelet? (Esim. Pop, rock, rap, iskelmä..)
[/quote]
Vähän kaikkea. Klassinen on mieluisinta.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:08"]
Turhaudutko helposti?
[/quote]
Kyllä.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:10"]
Mikä on suosikkivaatemerkkisi?
[/quote]
Marimekko.
Haetko toisinaan jännitystä elämääsi?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:13"]
Haetko toisinaan jännitystä elämääsi?
[/quote]
Joo.
Et tykkää juuri mistään, et tiedä juuri mistään, et ole käynyt missään ja vaikutat muutenkin umpimieliseltä. Mikä sinusta tekee mielenkiintoisen?
Oletko kuunnellut reguiem of dreamin Unelmien sielunmessusta? Mitä mieltä siitä olet?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:15"]
Et tykkää juuri mistään, et tiedä juuri mistään, et ole käynyt missään ja vaikutat muutenkin umpimieliseltä. Mikä sinusta tekee mielenkiintoisen?
[/quote]
Aika rajua, mutta et ole ilmeisesti edes lukenut tätä keskustelua :D Yhteen kysymykseesi on vastattu heti viidentenä:
''En koe olevani sen mielenkiintoisempi kuin muutkaan. Jotenkin teidät piti tänne houkutella.''
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:16"]
Osaatko kärrynpyörän?
[/quote]
Osaan. Pitkään aikaan en ole tosin tehnyt, jännittäisi kokeilla.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:16"]
Oletko kuunnellut reguiem of dreamin Unelmien sielunmessusta? Mitä mieltä siitä olet?
[/quote]
Olen, upeaa musiikkia :)
Kuinka vahvasti lähiympäristössäsi näkyy koulutuksen periytyvyys?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:15"]
[/quote]
Aika rajua, mutta et ole ilmeisesti edes lukenut tätä keskustelua :D Yhteen kysymykseesi on vastattu heti viidentenä:
''En koe olevani sen mielenkiintoisempi kuin muutkaan. Jotenkin teidät piti tänne houkutella.''
[/quote]Näin sen kyllä, mutten tiennyt kirjoittiko sen aloittaja vai joku muu. Miksi kaipaat huomiota? Onko vain tylsää?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:03"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:58"]
Oletko kunnianhimoinen?
[/quote]
Olen.
[/quote]
miten se näkyy? Olit mm. Tyytyväinen keskitasoiseen suoritukseen ylioppilaskokeissa. Haluatko huippu-uran vai riittääkö koulutusta vastaava työ?
[/quote]
Vaadin itseltäni pärjäämistä niissä asioissa, jotka ovat minulle tärkeitä. Esim. yo-kirjoituksissa vain yhdellä aineella oli minulle oikeasti merkitystä, ja siitä sainkin laudaturin. Pyrin menestymään alallani.