Naiset, voisitteko vastata myöntävästi vastaantulijalle, joka ehdottaisi seksiä?
Olen jonkin aikaa ollut tässä ilman seksiä ja baariin en haluaisi mennä. Mietin tässä vaan että jos kivannäköinen nuorimies kysyisi asiallisesti ja suoraan seksiä tuntemattomalta kadulla, voisitteko vastata myöntävästi? Mä ainakin vastaisin myöntävästi jos nainen kysyisi.
Kommentit (106)
Kyllä kadulla ex tempore seksiehdotteluun suostuminen on tosi kaukana siitä että lähtee yhden yön suhteeseen. Sitä yhden yön suhdetta on voitu lämmitellä tunteja, päiviä, viikkoja tai jopa kuukausia etukäteen. Siis ihan eri asioista puhutaan. Ei voi verrata. Ei myöskään voi päätellä, että nainen, joka ei lähde kadulta miehen mukaan, ajattelisi, että seksiä haluavalla miehellä on aina pahat mielessä. Seksiä haluava mies niittäin ei yleensä toimi noin eikä vaadi naiselta välitöntä reaktiota, vaan antaa naisen ensin tutustua itseensä ja vakuuttua tarkoitusperistä. Kyllä naisetkin haluavat seksiä, mutta uuden miehen mukaan lähteminen tai hänen viemisensä kotiin on ihan oikeasti naiselle turvallisuusriski, ettekö te miehet tajua sitä?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:24"]
Kyllä mulle on sanottu kadulla kieltä lipoen että "voisitsä istua mun naamalle". En ollut imarreltu. Häirintää ja ahdisteluahan tuo on, ja useimmat naiset ovat saaneet kohdata sitä niin paljon, että eivät usko, että ehdottelijan aikeet olisivat ystävälliset (jos olisivat).
Lisäksi osoittaa huonoa naisen seksuaalisuuden tuntemusta. En minä ainakaan ole koskaan niin kiimassa, että lähtisin äkkiseltään kenen tahansa kanssa. Tarvitsen pitkän lämmittelyn.
[/quote]
Siis seksiä haluavilla miehillä on aina pahat mielessä? Ja tästäkin keskustelusta päätellen halukkaita ja seksuaalisesti avoimia naisiakin on olemassa. Propsit teille.
[/quote]
Ei, vaan kadulla tuntemattomilta vonkaava mies on naiselle turvallisuusriski. On aika iso todennäköisyys, että mies käy tavalla tai toisella vajaalla. Seksiä haluava mies toimii ihan eri tavalla, jos haluaa onnistua.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:45"] Mistä päin ap on? ;) [/quote] Helsingistä.. ap [/quote] Höh. En usko että sit ihan kadulla satutaan törmäämään :) t. 57, tampereelta
[/quote]
Harmi, ei taideta... Kiva kuitenkin kuulla että ei tää niin huono idea ollutkaan ihan kaikkien mielestä :) Oikein hyvää kesää sulle! ap
No en todellakaan. En minä mikään huora ole, ja mikään ei vastenmielisempää kuin röyhkeä epätoivoinen mies. Mieluummin olisin vaikka koko ikäni selibaatissa, kun antaisen tuollaiselle idiootille.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:53"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:39"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:32"] Nauraisin päin naamaa :) [/quote] Todella ilkeetä mun mielestä... Vaati aika perkeleesti pokkaa tulla kysymään. [/quote] Voi saatana nyt. Jos mä tulen kysymään sulta tonnia lainaksi mitä sä tekisit. Ps. Ei saa nauraa koska sehän on ilkeetä [/quote] Mitä ilkeää on seksin kysymisessä? Seksistä molemmat sukupuolet hyötyy. En oikein ymmärrä miksi tollaisessa tilanteessa pitäisi nauraa. Olisin todella otettu jos multa kysyttäisi. [/quote] Aijaa. Mä taas olisin aika vitun loukkaantunut että joku sekoittaa mut katuhuoraan, mutta kukin tavallaan :) [/quote] On se ikävää että naisilla on näitä paineita ja pelkoja siitä että huoritellaan jos joskus harrastaa seksiä. Ilmenee varmaan vaan naispiireissä näitä juttuja. [/quote] Ainakin nettikirjoitusten perusteella miehille on varsin tärkeää se, että oman naisystävän menneisyydestä ei löydy yhden illan juttuja eikä ylipäätään kovin montaa seksipartneria. Hyvin helposti saa miesten jutuissa liikanimekseen huora, lortto, lääninpatja tms mikäli menee tuosta vaan sänkyyn tuntemattomien miesten kanssa.
[/quote]
Muista että netissä korostuu sen kaltaiset mielipiteet, koska ne herättävät paljon keskustelua. Ota huomioon että tämä on naisten palsta, tottakai jos naisten käytöstä arvostellaan niin siihen tartutaan. Ei sillä että se miesten toiminta olisi tässä oikein, mutta netissä kaikki hieman värittyy. Itse siis arvostan naisia jotka ovat seksuaalisesti avoimia, eikä mieti mitä mieltä muut ovat.
[/quote]
Tottakai netissä jutut värittyvät, mutta ei tämä ole lainkaan ennenkuulumatonta netin ulkopuolellakaan. Varsinkin pienillä paikkakunnilla huoran maineen saa helposti paristakin kännisekoilusta eri miesten kanssa, vaikka ei olisi edes sänkyyn saakka päätynyt. Miehet sitten yrittävät vaikka millä keinoin iskeä baareissa naista, jolla on maine että siltä saa. Auta armias jos jollekulle erehdyt antamaan, mies pitää sitä vain todisteena siitä, että helppohan se on.
.
Toki on myös toisenlaisia miehiä, omanikin on sellainen, jota ei huoleta vaimonsa nuoruuden seksikokemukset. Mutta niitä miehiä, jotka pitävät kokenutta naista huorana, on kuitenkin niin paljon, että väkisinkin aika varovaiseksi tulee. Jos lähtee tuntemattoman matkaan tuolta kadulta, on tosiaan ihan sattuman kauppaa, mitä se mies sitten pillua saatuaan sinusta ajattelee. Ja kannattaa huomioida, että riski joutua väkivallan uhriksi on myös täysin realistinen tuollaisessa tilanteessa. Ei se että mies on komea ja käyttäytyy näennäisen asiallisesti takaa sitä että hän käyttäytyisi asiallisesti jatkossakin.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:30"]Olen jonkin aikaa ollut tässä ilman seksiä ja baariin en haluaisi mennä. Mietin tässä vaan että jos kivannäköinen nuorimies kysyisi asiallisesti ja suoraan seksiä tuntemattomalta kadulla, voisitteko vastata myöntävästi? Mä ainakin vastaisin myöntävästi jos nainen kysyisi.
[/quote]
Tätä tapahtuu niin usein, että omaperäisyydestä, en antaisi pisteitä, voisit painua kotimaahasi takaisin täältä tyttöjä ja naisia kiusaamasta.
Aluksi ollaan kohteliaita ja korrekteja, vaikka ihan suoraan pillua kysytään. Nykyään en edes katso tollasia saati puhu teille, kun alkaa se rasistihuoraksi haukkumine.
Yksikään suomalainen tai edes valkoihoinen ei koskaan ole kyllä suoraan kysynyt, siis selvinpäin. Mutta jos itsekin olen sillä tuulella niin tietenkin lähden.
Kerran en edes ehtinyt baariin kun polttelin vielä siinä edessä ja sisältä tuli kivannäköinen mies tupakalle ja sen luokse lähdimme ilman että edes kävin narikkaa maksamassa tai juonut mitään.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:50"]
Olisko sulla minkälainen lähestymistapa? Ootko suorantoiminan mies tyyliin "Anna pillua", vai meinaatko lämmitellä ekaks? Tarkenna vähän, miten sä meinaat toteuttaa tän operaation?
[/quote]
Tarkotus olisi olla kaikinpuolin asiallinen mutta suorapuheinen. En tiedä onko se ihan mahdollista. Voisiko vaikka pysäyttää ohikulkijan ihan hetkeksi juttelemaan ja sitten siinä kysyä vaan ohimennen vaikka "haluisitko harrastaa sitoutumatonta seksiä" tai että haluisiko lähteä meille. Ehdottakaa toki jotain parempaa strategiaa joka teihin voisi tehota...
[/quote]
Ei irtois. Oon jotenkin pettynyt, laimeeta.
Oleellisinta minun mielestäni olisi, miten pyyntönsä esittäisi.
Moi, mennääks meille vai teille? - ei nappaa, kuten ei mitkään "mä haluun sut istuun mun naamalle" tms.
Täytyy sanoa, että tuntisin itseni imarrelluksi ja kyllä aika vakavasti harkitsisin jos vaikka bussipysäkillä istuisi viereen mies joka kertoisi olevansa Mikko, ja selittäisi että tämä ei ole piilokameraa tai mikään vedonlyönti, mutta hänestä olen houkuttelevan näköinen ja haluaisi rakastella kanssani, jos siis en ole varattu, ja ilman mitään sitoumuksia tai velvoitteita, ja että rahaa hän ei tarjoa koska minussa ei ole mitään huoramaista.
;)
Ajattelisin heti, että kyseessä on kaveriporukan pila tai joku piilokamera, ainakin jos tyyppi olisi oikeasti niin hyvännäköinen että voisin ikinä edes ajatella panevani pelkän ulkonäön takia. Jos se tuntuisi jostain syystä epätodennäköiseltä, seuraava oletukseni olisi että hän on vahvasti humalassa, huumeissa tai jossain psykoosissa.
Vaikka tyyppi olisi oikein hyvännäköinen ja olisin jostain syystä vakuuttunut että hän on tosissaan eikä jotenkin sekaisin, en missään tapauksessa edes teoriassa harkitsisi suostumista seksiin tuntemattoman kanssa mm. turvallisuuden takia ja jo senkin takia, ettei etukäteen voisi tietää saisiko siitä seksistä mitään nautintoa (siis vaikka mies lupaisi suuseksiä tms, niin mistä sitä voisi tietää osaisiko hän.)
Aikanaan Pepsi-mainoksessa sanottiin, että "Image is nothing, thirst is everything" tai jotain sinne päin. Naisten kanssa on päinvastoin. Vaikka olisi ensisilmäyksellä molemmille selvää (ja joskus tosiaan on), että sänkyyn päädytään, niin sitä ei saa ikinä sanoa ääneen.
Ehkä 20-30 naisen kanssa on silti päädytty kadulta, kaupasta, kirjastosta ym sänkyyn ja joidenkin kanssa ei vaihdettu montaakaan lausetta yhteystietojen lisäksi.
"Läheks panee?" ei kuitenkaan ole ikinä se avausrepla :)
Riippuu kysyjästä. Jos Johnny Depp tai George Clooney olisi asialla niin joo, jos av-mies niin ei.
Taidat olla superepätoivoinen kun tällaista suunnittelet :D Itse pitäisin ehdotusta lähinnä huonona vitsinä tai sitten totaalisen pervona riippuen habituksestasi ja supliikkitaidoistasi. Eikö netistä löydy yhden yön seuraa muka?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:34"]
Tätä on (tietysti) testattu.
Miehistä 90% sanoi naiselle kyllä, naisista ei kukaan sanonut miehelle kyllä.
Mutta sinuna en lannistuisi, vaan ottaisin ajan kanssa. Jos kysyt viideltäsadalta, veikkaan että joku suostuu. Eli sitkeydestä on kysymys.
Ja valikoit varmaan että keltä kysyt. Anna mennä, väkisinkin joskus onnistuu!
Ja muista raportoida AV-mammoille!
[/quote]
Joo. Aiheesta löytyy useita YouTube-videoita. Yksi oli kyllä tosia hauska. Mies kysyi videolla (USA:ssa) 100 vastaantulevalta naiselta "haluatko harrastaa seksiä kanssani". Tietysti kaikki kieltäytyivät, jotkut jopa hermostuivat tai vähintäänkin nauroivat.
Tyyppi kokeili samaa Euroopassa (olisiko ollut Hollannissa) Tulos oli lopulta sama, mutta naisten reaktiot erilaisia. Eivät ehkä niin vihamielisiä ja huvittavinta oli, että osa kuunteli ihan rauhassa ja kysymyksen ymmärrettyään pokkana opastivat miestä parin korttelin päähän (punaisten lyhtyjen alueelle) Olivat ihan tosissaan luulleet, että mies oli maksullista seksiä vailla. Parasta oli, etteivät naiset tuntuneet olevan niin loukkaantuneitakaan.
En vastaisi myöntävästi. Pitäisin ehdottajaa törkeänä ihmisenä.
No en todellakaan. Ei tulisi mieleenkään lähteä ventovieraan matkaan, oli miten hyvännäköinen ja hyvin pukeutunut tahansa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:54"]
Mua hävettäis ja itkettäis jos joku kysyisi tota jossain kadulla! Ajattelisin että näytän joltain katuhuoralta tai kaverit on lyöny vetoa kuinka helposti tolta muijalta saa. En ikinä suostuis, enkä suoraan sanottuna ymmärrä miten sekaisin pitää olla päästään että antais vaan jollekin vastaantulevalle ehdottelijalle.
[/quote]
Miten tämä eroaa siitä, että baarissa juttelee tunnin-pari ja sitten levittää jalkansa?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:54"]
Mua hävettäis ja itkettäis jos joku kysyisi tota jossain kadulla! Ajattelisin että näytän joltain katuhuoralta tai kaverit on lyöny vetoa kuinka helposti tolta muijalta saa. En ikinä suostuis, enkä suoraan sanottuna ymmärrä miten sekaisin pitää olla päästään että antais vaan jollekin vastaantulevalle ehdottelijalle.
[/quote]
Miten tämä eroaa siitä, että baarissa juttelee tunnin-pari ja sitten levittää jalkansa?
[/quote]
Pitääkö tätä nyt oikeasti kysyä.
En kyllä lähde kenenkään matkaan tutustumatta ensin. Mikään 5min jutustelu kadulla ei riitä, sorry vaan.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:45"]
Mistä päin ap on? ;)
[/quote]
Helsingistä.. ap
[/quote]
Höh. En usko että sit ihan kadulla satutaan törmäämään :) t. 57, tampereelta