Naiset, voisitteko vastata myöntävästi vastaantulijalle, joka ehdottaisi seksiä?
Olen jonkin aikaa ollut tässä ilman seksiä ja baariin en haluaisi mennä. Mietin tässä vaan että jos kivannäköinen nuorimies kysyisi asiallisesti ja suoraan seksiä tuntemattomalta kadulla, voisitteko vastata myöntävästi? Mä ainakin vastaisin myöntävästi jos nainen kysyisi.
Kommentit (106)
Moni nainen voisi haluta seksiä , mutta sosiaaliset paineet on erilaisia kuin miehillä. Miesten helpompi suostua, mutta nainen ei tiedä nauratko sinä hänelle jälkikäteen kuinka helppo oli.
Mies, joka suostuu vastaan tulevan naisen seksi ehdotuksiin, on ... on mies. Ei se herätä mitään erityistä mielipidettä. Tietty jos on varattu mies, silloin tulee petturi, sika jne. Mutta vapaa mies ei herätä mitään mielleyhtymää.
kun taas..
Nainen, samassa tilanteessa, on helppo, huora, jakorasia jne.
Itse en varmaan suostuisi, jos kysyt. Mutta en sen takia ettei se kuullostaisi hyvältä, houkuttelevalta vaan koska en halua itselleni mitään leimaa. Jos miehet haluavat naisilta helposti seksiä, niin pitää asenteiden muuttua niin miesten kuin toisten naistenkin "helppoa" naista kohtaan.
En ikinä. Jos olisi joku tösi ällö tyyppi ja rupeis lähentelemään niin huitaisisin käsilaukulla mutta muuten juoksisin pakoon.
Jos vonkaa kadulla tuolla lailla seksiä on selvää ettei ihan kaikki muumit ole laaksossa. En pystyisi nauttimaan kun miettisin vain että onko muumit ottaneet hatkat tavalla josta aiheutuu mahdollisesti fyysistä vaara.
Aloittaisit nyt kuitenkin ap siitä, että pyydät naista kahville tai jotain. Seksiseuran tarjoaminen kadulla on outoa. Jotenkin tulee häirikkö mieleen.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:39"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:32"] Nauraisin päin naamaa :) [/quote] Todella ilkeetä mun mielestä... Vaati aika perkeleesti pokkaa tulla kysymään. [/quote] Voi saatana nyt. Jos mä tulen kysymään sulta tonnia lainaksi mitä sä tekisit. Ps. Ei saa nauraa koska sehän on ilkeetä [/quote] Mitä ilkeää on seksin kysymisessä? Seksistä molemmat sukupuolet hyötyy. En oikein ymmärrä miksi tollaisessa tilanteessa pitäisi nauraa. Olisin todella otettu jos multa kysyttäisi. [/quote] Aijaa. Mä taas olisin aika vitun loukkaantunut että joku sekoittaa mut katuhuoraan, mutta kukin tavallaan :)
[/quote]
On se ikävää että naisilla on näitä paineita ja pelkoja siitä että huoritellaan jos joskus harrastaa seksiä. Ilmenee varmaan vaan naispiireissä näitä juttuja.
[/quote]
Ainakin nettikirjoitusten perusteella miehille on varsin tärkeää se, että oman naisystävän menneisyydestä ei löydy yhden illan juttuja eikä ylipäätään kovin montaa seksipartneria. Hyvin helposti saa miesten jutuissa liikanimekseen huora, lortto, lääninpatja tms mikäli menee tuosta vaan sänkyyn tuntemattomien miesten kanssa.
[/quote]
No, tuollaiset "miehet" voi jättää omaan arvoonsa.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:55"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:54"]
Mua hävettäis ja itkettäis jos joku kysyisi tota jossain kadulla! Ajattelisin että näytän joltain katuhuoralta tai kaverit on lyöny vetoa kuinka helposti tolta muijalta saa. En ikinä suostuis, enkä suoraan sanottuna ymmärrä miten sekaisin pitää olla päästään että antais vaan jollekin vastaantulevalle ehdottelijalle.
[/quote]
Miten tämä eroaa siitä, että baarissa juttelee tunnin-pari ja sitten levittää jalkansa?
[/quote]
Siinä tunnissa ehtii kuitenkin jonkin verran tutustua toiseen, ennen kuin lupautuu seksiin.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 10:47"]Nainen kysyy miehiltä
Että näin
[/quote]
Että näin syyttävästi? Se ettei nainen lähde panemaan jokaisen vastaantulijan kanssa on puhdasta biologiaa. Kuten se että mies lähtee. Asiat ovat siis silloin niinkuin luonto on se suunnitellut kun nainen sanoo ei.
Jos vastaa ulkonäöllisesti miesmakuani ♡
Luultavasti en ku en baaristakaan mitään yhden illan helpotuksia halua
Pitäisin seinähulluna tai kaveriporukan vedonlyöntinä, koska poikkeuksellista ;)
Jos kysyjä on mukavan näköinen, siisti olemukseltaan niin miksei. Aika erikoinen tilanne olisi kyllä, mutta jos sen saisi heitettyä vähän vitsiksi ja kysyjä tekisi selväksi ettei seiso kadulla kyselemässä jokaiselta vastaantulijalta että pannaanko. Täysin mahdollista.
En.
On riski lähteä vieraan matkaan.
Tätä on (tietysti) testattu.
Miehistä 90% sanoi naiselle kyllä, naisista ei kukaan sanonut miehelle kyllä.
Mutta sinuna en lannistuisi, vaan ottaisin ajan kanssa. Jos kysyt viideltäsadalta, veikkaan että joku suostuu. Eli sitkeydestä on kysymys.
Ja valikoit varmaan että keltä kysyt. Anna mennä, väkisinkin joskus onnistuu!
Ja muista raportoida AV-mammoille!
En voisi. En ole koskaan halunnut harrastaa seksiä kenenkään satunnaisen ihmisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:32"]
Nauraisin päin naamaa :)
[/quote]
Todella ilkeetä mun mielestä... Vaati aika perkeleesti pokkaa tulla kysymään.
En, koska en rakastelisi miehen kanssa jota en rakasta, tai ainaki ole todella ihastunut. Tasan kahden miehen kanssa olen ollut elämäni aikana, ensimmäisen kanssa n. 8 vuotta avoliitossa, ja nykyisen aviomieheni kanssa olen ollut naimisissa 11 vuotta, 15 vuotta seurustelun aloittamisesta. Jos mieheni vaikka kuolisi lähivuosina, voi olla että en enää koskaan harrastaisi seksiä kenenkään kanssa. Se olisi kyllä tosi surullista, koska minulle seksi on todella tärkeä asia.
N40
Eikö naiset saa samaa tyydytystä, kuin mies? Jos saa niin luulis maistuvan, jos joku kadulla tulee ehdottamaan:)