Naiset, voisitteko vastata myöntävästi vastaantulijalle, joka ehdottaisi seksiä?
Olen jonkin aikaa ollut tässä ilman seksiä ja baariin en haluaisi mennä. Mietin tässä vaan että jos kivannäköinen nuorimies kysyisi asiallisesti ja suoraan seksiä tuntemattomalta kadulla, voisitteko vastata myöntävästi? Mä ainakin vastaisin myöntävästi jos nainen kysyisi.
Kommentit (106)
En lähtisi jo oman turvallisuuden takia.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:24"]
Kyllä mulle on sanottu kadulla kieltä lipoen että "voisitsä istua mun naamalle". En ollut imarreltu. Häirintää ja ahdisteluahan tuo on, ja useimmat naiset ovat saaneet kohdata sitä niin paljon, että eivät usko, että ehdottelijan aikeet olisivat ystävälliset (jos olisivat).
Lisäksi osoittaa huonoa naisen seksuaalisuuden tuntemusta. En minä ainakaan ole koskaan niin kiimassa, että lähtisin äkkiseltään kenen tahansa kanssa. Tarvitsen pitkän lämmittelyn.
[/quote]
Siis seksiä haluavilla miehillä on aina pahat mielessä? Ja tästäkin keskustelusta päätellen halukkaita ja seksuaalisesti avoimia naisiakin on olemassa. Propsit teille.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:57"]Nuo kaksi ensimmäistä positiivista kommenttia ovat muuten AP:n kirjoittamia.
[/quote]
No niin on :D
[/quote]
No eipäs ole, mä kirjoitin viestin nro 3 ja ihan nainen olen.
Et vastannut ap, kun kysyin mistä päin oot? :) Mä lähtisin :D
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:32"] Nauraisin päin naamaa :) [/quote] Todella ilkeetä mun mielestä... Vaati aika perkeleesti pokkaa tulla kysymään. [/quote] Voi saatana nyt. Jos mä tulen kysymään sulta tonnia lainaksi mitä sä tekisit. Ps. Ei saa nauraa koska sehän on ilkeetä
[/quote]
Mitä ilkeää on seksin kysymisessä? Seksistä molemmat sukupuolet hyötyy. En oikein ymmärrä miksi tollaisessa tilanteessa pitäisi nauraa. Olisin todella otettu jos multa kysyttäisi.
[/quote]
Ei se minusta varsinaisesti ole ilkeää, mutta todella typerää ja asiatonta käytöstä se on. Miksi sinusta on ilkeää nauraa ihmiselle, joka käyttäytyy tyhmästi ja naurettavasti? Kai jokainen tajuaa miten seksin ehdottaminen kadulla ventovieraalle on niin epätavallista käytöstä, että läheskään kaikki eivät sellaiseen myötämielisesti tai edes ystävällisesti suhtaudu. Luultavasti moni ei ottaisi ehdotusta tosissaan ja siksi nauraisi sille. Jos siitä huolimatta päättää lähteä kadulle tuntemattomilta naisilta pillua vonkaamaan, ei pidä valittaa jos ei saakaan niin kivaa vastakaikua kun oli toivonut.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:39"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:32"] Nauraisin päin naamaa :) [/quote] Todella ilkeetä mun mielestä... Vaati aika perkeleesti pokkaa tulla kysymään. [/quote] Voi saatana nyt. Jos mä tulen kysymään sulta tonnia lainaksi mitä sä tekisit. Ps. Ei saa nauraa koska sehän on ilkeetä [/quote] Mitä ilkeää on seksin kysymisessä? Seksistä molemmat sukupuolet hyötyy. En oikein ymmärrä miksi tollaisessa tilanteessa pitäisi nauraa. Olisin todella otettu jos multa kysyttäisi. [/quote] Aijaa. Mä taas olisin aika vitun loukkaantunut että joku sekoittaa mut katuhuoraan, mutta kukin tavallaan :)
[/quote]
On se ikävää että naisilla on näitä paineita ja pelkoja siitä että huoritellaan jos joskus harrastaa seksiä. Ilmenee varmaan vaan naispiireissä näitä juttuja.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:39"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:32"] Nauraisin päin naamaa :) [/quote] Todella ilkeetä mun mielestä... Vaati aika perkeleesti pokkaa tulla kysymään. [/quote] Voi saatana nyt. Jos mä tulen kysymään sulta tonnia lainaksi mitä sä tekisit. Ps. Ei saa nauraa koska sehän on ilkeetä [/quote] Mitä ilkeää on seksin kysymisessä? Seksistä molemmat sukupuolet hyötyy. En oikein ymmärrä miksi tollaisessa tilanteessa pitäisi nauraa. Olisin todella otettu jos multa kysyttäisi. [/quote] Aijaa. Mä taas olisin aika vitun loukkaantunut että joku sekoittaa mut katuhuoraan, mutta kukin tavallaan :)
[/quote]
On se ikävää että naisilla on näitä paineita ja pelkoja siitä että huoritellaan jos joskus harrastaa seksiä. Ilmenee varmaan vaan naispiireissä näitä juttuja.
[/quote]
Ainakin nettikirjoitusten perusteella miehille on varsin tärkeää se, että oman naisystävän menneisyydestä ei löydy yhden illan juttuja eikä ylipäätään kovin montaa seksipartneria. Hyvin helposti saa miesten jutuissa liikanimekseen huora, lortto, lääninpatja tms mikäli menee tuosta vaan sänkyyn tuntemattomien miesten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:53"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:39"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:32"] Nauraisin päin naamaa :) [/quote] Todella ilkeetä mun mielestä... Vaati aika perkeleesti pokkaa tulla kysymään. [/quote] Voi saatana nyt. Jos mä tulen kysymään sulta tonnia lainaksi mitä sä tekisit. Ps. Ei saa nauraa koska sehän on ilkeetä [/quote] Mitä ilkeää on seksin kysymisessä? Seksistä molemmat sukupuolet hyötyy. En oikein ymmärrä miksi tollaisessa tilanteessa pitäisi nauraa. Olisin todella otettu jos multa kysyttäisi. [/quote] Aijaa. Mä taas olisin aika vitun loukkaantunut että joku sekoittaa mut katuhuoraan, mutta kukin tavallaan :) [/quote] On se ikävää että naisilla on näitä paineita ja pelkoja siitä että huoritellaan jos joskus harrastaa seksiä. Ilmenee varmaan vaan naispiireissä näitä juttuja. [/quote] Ainakin nettikirjoitusten perusteella miehille on varsin tärkeää se, että oman naisystävän menneisyydestä ei löydy yhden illan juttuja eikä ylipäätään kovin montaa seksipartneria. Hyvin helposti saa miesten jutuissa liikanimekseen huora, lortto, lääninpatja tms mikäli menee tuosta vaan sänkyyn tuntemattomien miesten kanssa.
[/quote]
Muista että netissä korostuu sen kaltaiset mielipiteet, koska ne herättävät paljon keskustelua. Ota huomioon että tämä on naisten palsta, tottakai jos naisten käytöstä arvostellaan niin siihen tartutaan. Ei sillä että se miesten toiminta olisi tässä oikein, mutta netissä kaikki hieman värittyy. Itse siis arvostan naisia jotka ovat seksuaalisesti avoimia, eikä mieti mitä mieltä muut ovat.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:45"]
Mistä päin ap on? ;)
[/quote]
Helsingistä.. ap
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 10:19"]
Moni nainen voisi haluta seksiä , mutta sosiaaliset paineet on erilaisia kuin miehillä. Miesten helpompi suostua, mutta nainen ei tiedä nauratko sinä hänelle jälkikäteen kuinka helppo oli.
Mies, joka suostuu vastaan tulevan naisen seksi ehdotuksiin, on ... on mies. Ei se herätä mitään erityistä mielipidettä. Tietty jos on varattu mies, silloin tulee petturi, sika jne. Mutta vapaa mies ei herätä mitään mielleyhtymää.
kun taas..
Nainen, samassa tilanteessa, on helppo, huora, jakorasia jne.
Itse en varmaan suostuisi, jos kysyt. Mutta en sen takia ettei se kuullostaisi hyvältä, houkuttelevalta vaan koska en halua itselleni mitään leimaa. Jos miehet haluavat naisilta helposti seksiä, niin pitää asenteiden muuttua niin miesten kuin toisten naistenkin "helppoa" naista kohtaan.
[/quote]
No onhan ne muuttuneetkin. Jos mies saa seksiä naiselta tavalla tai toisella, hän ei halua sitä sen takia että voisi naureskella jälkeenpäin, vaan jonkun ihan muun takia. Tuntuu siltä että tätä "huorittelua" tapahtuu paljon enemmän naiselta naiselle, kuin mieheltä naiselle. Itse en ainakaan syty ollenkaan vaikeista naisista, tuntuvat olevan jotenkin vastenmielisen ylpeitä ja miettivät liikaa mitä muut ajattelevat.
Mee sinne baarii vaik selvinpäin, mut älä kailota kaikille että et juo tms jos se puoli ei kiinnosta. Baarista irtoo paljon varmemmin kuin kadulta.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:33"]
Jos kysyjä on mukavan näköinen, siisti olemukseltaan niin miksei. Aika erikoinen tilanne olisi kyllä, mutta jos sen saisi heitettyä vähän vitsiksi ja kysyjä tekisi selväksi ettei seiso kadulla kyselemässä jokaiselta vastaantulijalta että pannaanko. Täysin mahdollista.
[/quote]
Miksi vitussa se olisi juuri sinut valinnut? Näytätkö tyyliin Sara Chafakilta? Mies joka saa helposti Sara Chafakin näköisen sänkyyn ei kyllä tunne tarvetta ehdotella suoraan kadulla.
T: mies
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:32"]
Nauraisin päin naamaa :)
[/quote]
Todella ilkeetä mun mielestä... Vaati aika perkeleesti pokkaa tulla kysymään.
[/quote] no voi kyynel. Varmaan kaikki *tun gigolot kärsii kauheasti kun tekevät tota. Ootpa idiootti.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 10:35"]
Jos vonkaa kadulla tuolla lailla seksiä on selvää ettei ihan kaikki muumit ole laaksossa. En pystyisi nauttimaan kun miettisin vain että onko muumit ottaneet hatkat tavalla josta aiheutuu mahdollisesti fyysistä vaara.
[/quote]
Tai sitten miehellä on ballseja eikä kiinnosta mitä joku tuntematon hänestä miettii. Mitä ihmeen eroa sillä loppupeleissä on mennä tekemään suoria ehdotuksia baarissa ja kadulla? No joo se sosiaalinen paine, mutta miksi se kiinnostaisi miestä jos hän on vaikka vieraassa kaupungissa liikkeellä?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:32"] Nauraisin päin naamaa :) [/quote] Todella ilkeetä mun mielestä... Vaati aika perkeleesti pokkaa tulla kysymään. [/quote] no voi kyynel. Varmaan kaikki *tun gigolot kärsii kauheasti kun tekevät tota. Ootpa idiootti.
[/quote]
Jos mulle nainen nauraisi päin naamaa, haistattaisin sille vitut. Tai itse asiassa en haistattaisi, sanoisin vaan että "muutin mieleni, en kyllä sua panis".
Kyllä on nähty nää sun kaltaset akat. Miehelle kyllä nauretaan, mutta auta armias jos nainen iskee jossain miestä ja mies käyttäytyy ylimielisesti. Sehän on täysi sika silloin ja pitäisi hirttää munista kattoon.
Jos olet mukavan näköinen, ja kohtelias käytökseltäsi muuten, niin mikäpäettei. Tosin varmasti aluksi luulisin juttua pilaksi, enkä välttämättä osaisi ottaa sinua tosissani.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:53"]
[/quote]
[/quote]
Ainakin nettikirjoitusten perusteella miehille on varsin tärkeää se, että oman naisystävän menneisyydestä ei löydy yhden illan juttuja eikä ylipäätään kovin montaa seksipartneria. Hyvin helposti saa miesten jutuissa liikanimekseen huora, lortto, lääninpatja tms mikäli menee tuosta vaan sänkyyn tuntemattomien miesten kanssa.
[/quote]
No, tuollaiset "miehet" voi jättää omaan arvoonsa.
[/quote]
Tottakai voi. Vaan mistäpä se nainen voi tuntemattomasta miehestä tietää, mitä maata hän on? Aivan, ei mistään, joten siksi on parempi kieltäytyä kuin ottaa riski.
Kyllä ne naiset suostuvat. Tästä oli piilokamerapila. Suht hyvän näköinen mies pyysi kauniita nuoria tyttöjä pussaamaan häntä, ja todella kiihkeitä imuttelituokioita tuli. Olisi varmasti saanut pildeä myös. Youtubesta löytyy. Olisiko joku 'kissing prank' nimellä.