Naiset, voisitteko vastata myöntävästi vastaantulijalle, joka ehdottaisi seksiä?
Olen jonkin aikaa ollut tässä ilman seksiä ja baariin en haluaisi mennä. Mietin tässä vaan että jos kivannäköinen nuorimies kysyisi asiallisesti ja suoraan seksiä tuntemattomalta kadulla, voisitteko vastata myöntävästi? Mä ainakin vastaisin myöntävästi jos nainen kysyisi.
Kommentit (106)
Sanoisin ei, koska pitäisin iljettävänä ja moukkamaisena käytöksenä. Tai piilokamerapilana. Jos olet nuori ja aivan poikkeuksellisen hyvän näköinen (filmitähden luokkaa) niin voisi harmittaa jälkeenpäin.
Kiinnostavaa muuten on, miksi niin monet miehet eivät pidä ehdottelevaa naista moukkana?
En. Ajattelisin että joko kuvittelee keksineensä hauskan jutun että kyselee vastaantulijoilta seksiä, tai on tosissaan ja on joku hullu.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:32"]
Nauraisin päin naamaa :)
[/quote]
Todella ilkeetä mun mielestä... Vaati aika perkeleesti pokkaa tulla kysymään.
[/quote]
Voi saatana nyt. Jos mä tulen kysymään sulta tonnia lainaksi mitä sä tekisit.
Ps. Ei saa nauraa koska sehän on ilkeetä
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:32"]
Nauraisin päin naamaa :)
[/quote]
Todella ilkeetä mun mielestä... Vaati aika perkeleesti pokkaa tulla kysymään.
[/quote]
No vaatisi sekin pokkaa jos juoksentelee keskellä kaupunkia alasti. Ei se tee ihmisestä vähemmän naurettavaa että on pokkaa.
Minä voisin. Yli puoli vuotta jo ilman :D olisin helppo kuin mikä, varmaan hyppisin riemusta
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:32"] Nauraisin päin naamaa :) [/quote] Todella ilkeetä mun mielestä... Vaati aika perkeleesti pokkaa tulla kysymään. [/quote] Voi saatana nyt. Jos mä tulen kysymään sulta tonnia lainaksi mitä sä tekisit. Ps. Ei saa nauraa koska sehän on ilkeetä
[/quote]
Mitä ilkeää on seksin kysymisessä? Seksistä molemmat sukupuolet hyötyy. En oikein ymmärrä miksi tollaisessa tilanteessa pitäisi nauraa. Olisin todella otettu jos multa kysyttäisi.
Tää on vähän sama kuin puhelinmyynti. Soitat 50 puhelua, ja kaikki nauraa päin korvaa tai lyö luurin korvaan.
Sit tulee viideskymmeneseka ja sanoo joo, okei. Ja sulla on päivän tienestit tienattuna. Ei paha.
PS. lue Hotakaisen Huolimattomat. Siinä on samaa problematiikkaa.
En. Ilmoittaisin ehkä jopa poliisille, että liikkeellä on ahdistelija.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:30"]
Olen jonkin aikaa ollut tässä ilman seksiä ja baariin en haluaisi mennä. Mietin tässä vaan että jos kivannäköinen nuorimies kysyisi asiallisesti ja suoraan seksiä tuntemattomalta kadulla, voisitteko vastata myöntävästi? Mä ainakin vastaisin myöntävästi jos nainen kysyisi.
[/quote]
En vastaisi myöntävästi. Minusta seksin ehdottaminen ventovieraalle kadulla ei ole ikinä asiallista käytöstä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:32"] Nauraisin päin naamaa :) [/quote] Todella ilkeetä mun mielestä... Vaati aika perkeleesti pokkaa tulla kysymään. [/quote] Voi saatana nyt. Jos mä tulen kysymään sulta tonnia lainaksi mitä sä tekisit. Ps. Ei saa nauraa koska sehän on ilkeetä
[/quote]
Mitä ilkeää on seksin kysymisessä? Seksistä molemmat sukupuolet hyötyy. En oikein ymmärrä miksi tollaisessa tilanteessa pitäisi nauraa. Olisin todella otettu jos multa kysyttäisi.
[/quote]
Yleensä mies hyötyy helpommin kuin nainen. Ja saa vielä ihailua, eikä halveksuntaa. Naiselle yhden illan suhde on paitsi riski tulla pahoinpidellyksi, myös riski menettää maineensa. Jos yhtään ymmärtää tilannetta, ei ihmettele miksi naiset on vähemmän lutkia kuin miehet.
Ehdottomasti. Olen niin vittuuntunut mieheni käytökseen että antaisin melkein mitä vain, jos vastaantulija nätisti pyytäisi.
Olisko sulla minkälainen lähestymistapa? Ootko suorantoiminan mies tyyliin "Anna pillua", vai meinaatko lämmitellä ekaks? Tarkenna vähän, miten sä meinaat toteuttaa tän operaation?
Loukkaantuisin, koska pitäisit minua helppona, kuin jonain ilmaisena katuhuorana.
Mun mielestä se vois olla aika kiihottava juttu. Tietysti miehen pitäisi ulkoisesti olla miellyttävä, mutta ihan automaattisesti en kieltäytyisi.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:39"]
[/quote]
[/quote]
Aijaa. Mä taas olisin aika vitun loukkaantunut että joku sekoittaa mut katuhuoraan, mutta kukin tavallaan :)
Mua hävettäis ja itkettäis jos joku kysyisi tota jossain kadulla! Ajattelisin että näytän joltain katuhuoralta tai kaverit on lyöny vetoa kuinka helposti tolta muijalta saa. En ikinä suostuis, enkä suoraan sanottuna ymmärrä miten sekaisin pitää olla päästään että antais vaan jollekin vastaantulevalle ehdottelijalle.
Joo jos ei haittaa että oon varattu. :D
Katsoisin säälien, että taas on joku avohoitopotilas tai lievästi kehitysvammainen työnnetty elämään omillaan selittämättä sosiaalisen vuorovaikutuksen perusteita ja poistuisin taakseni vilkaillen pois paikalta.