Kaunottaret, miltä vanheneminen tuntuu teistä
Ehdittekö "hyötyä" kauneudestanne nuorena tarpeeksi? Tai kärsittekö siitä jostain syystä ja nyt helpottaa?
Kommentit (80)
No, en oo tarpeeksi vanha että voisin kehuskella asialla, mutta täytyy sanoa että kolarin, jonka jälkeen kävelen vähän hassusti ja leukani on vinossa sekä kahden lapsen jälkeen luulen, etten tästä ainakaan kaunistu :)
Sen kanssa on vaan tultava toimeen.
Ei kivalta, mutta se nyt vaan on fakta. Pidän kyllä itsestäni hyvää huolta ja näytän "vanhemmalta" kauniilta. Silti se vanheneminen toki näkyy, luonto on sen niin tarkoittanut. En kyllä juurikaan asiasta stressaa. Ikää on 42v.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 02:17"]Haluaisin nähdä kuvia tämän ketjun kaunottarista. Muistutatteko esim. jotain julkkista?
[/quote]
On sanottu että samaa näköä Tanja Karpelan kanssa
N53
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 02:17"]Haluaisin nähdä kuvia tämän ketjun kaunottarista. Muistutatteko esim. jotain julkkista?
[/quote]
Jessica Alba suomalaisittain
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:08"]
Ehdittekö "hyötyä" kauneudestanne nuorena tarpeeksi? Tai kärsittekö siitä jostain syystä ja nyt helpottaa?
[/quote]
Ei kauneutensa ole mihinkään kadonnut, täytän kohta kuusikymmentä. Juuri lääkärintarkastuksessa sekä hoitaja että lääkäri, heteronaisia molemmat : D, totesivat, että vaikea uskoa ikääni, lääkäri sanoi luulleensa aina että olen n. 45 vuotias, kunnes oli tajunnut, että olisin saanut lapset lapsena : D jos olisin nyt 45 vuotias.
Tärkeintä kuitenkin on, että terveys oli kohdallaan : D
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 08:56"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 08:55"]
Ei oikeastaan juuri miltään. Olen enemmän tyytyväinen vanhenemiseen. Ehkä enemmän minua kauhistuttaa juuri se, kun tajuan että olen sittenkin kuolevainen ja nämä jäljellä olevat 30 vuotta täytyisi käyttää viisaasti.
[/quote]
Mä muistutan kuulemma Nicole Kidmania.
[/quote]
Ilmeesi on siis kivettynyt, kuten Nicolella?
muhkeat huulet,valkoiset hampaat.Suuret vihreät silmät ja tummat kulmakarvat&tummat,pitkät ripset.Korkeat poskipäät.Blondi.Ruskettunut iho luonnostaan.En ole ikinä meikkiä juurikaan tarvinnut.Ei ryppyjä.t.44v
Muuten en pelkää vanhenemista, mutta leukalinjan löysyminen huolettaa. Sellaiset leukapussit olisi kamalat :( Vielä ei merkkejä onneksi näkyvillä.
Vanheneminen on ongelma vain sellaisille naisille, jotka ovat rakentaneet identiteettinsä ulkonäön ja nuoruuden varaan ja joilla on heikko itsetunto. Me muut suhtaudumme asiaan kuten mihin tahansa,joka tapahtuu vääjäämättä, eli emme ajattele sen kummemmin.
Vanheneminen tuo mukanaan myös positiivisia asioita, lähinnä henkiselle puolelle.
Minä myönnän avoimesti, että osa identiteettiäni on olla se "kaunis tyttö". Nykyään olen 40v ja vanheneminen ja ulkonäön menetys tuntuu pahalta! Olen vieläkin ihan kivannäköinen mutta kyllä raksan ohi saa kävellä aika rauhassa. Nuoruus se tätä maailmaa pyörittää, niin se vain on. Keski-ikäinen nainen on maailman näkymättömin olento.
Taistelen tätä näkymättömyyttä vastaan kaikin keinoin.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:16"]
Olihan se hirveä riesa potkia syrjemmälle niitä kiimaisia kolleja. Olen introvertti luonne ja haluaisin vaan olla rauhassa.
Silti, onhan se yllättävää, kun enää nuoret miehet ei näytä hämmentyneiltä kun astun huoneeseen ja ala käyttäytyä typerästi. Siis mitä v*****? Ne vaan rauhassa jatkaa juttuaan tai lukee lehteä tai mitä ikinä.
Nelikymppiset ja siitä ylöspäin kyllä edelleen toimii odotetusti. Täytyy varmaan totutella tähän uuteen tilanteeseen. Jos sinkkuuntuisin ja lähtisin baariin hakemaan miestä, täytyisi valikoida uhrinsa eri periaatteella.
[/quote]
Ikäsi?
Hirveää. En ole hyödyntänyt ja nyt alkaa olla liian myöhäistä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:10"]
Hirveää. En ole hyödyntänyt ja nyt alkaa olla liian myöhäistä.
[/quote]
Mikset? Etkö osannut tai ymmärtänyt kuinka paljon siitä hyödyt?
Kasvojen vanheneminen ja rypyt ok, kropan vanhenemisen kanssa en ole sinut :(
Olihan se hirveä riesa potkia syrjemmälle niitä kiimaisia kolleja. Olen introvertti luonne ja haluaisin vaan olla rauhassa.
Silti, onhan se yllättävää, kun enää nuoret miehet ei näytä hämmentyneiltä kun astun huoneeseen ja ala käyttäytyä typerästi. Siis mitä v*****? Ne vaan rauhassa jatkaa juttuaan tai lukee lehteä tai mitä ikinä.
Nelikymppiset ja siitä ylöspäin kyllä edelleen toimii odotetusti. Täytyy varmaan totutella tähän uuteen tilanteeseen. Jos sinkkuuntuisin ja lähtisin baariin hakemaan miestä, täytyisi valikoida uhrinsa eri periaatteella.
Aika yes olen vieläkin, mutta ei tämä nyt enää samanlaista ole kuin ennen... Yritän lohduttautua, että olen seestynyt ja löytänyt mielenrauhan:) Auttaa joskus.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:50"]
Aika yes olen vieläkin, mutta ei tämä nyt enää samanlaista ole kuin ennen... Yritän lohduttautua, että olen seestynyt ja löytänyt mielenrauhan:) Auttaa joskus.
[/quote]
No minkälaista se oli ennen
Mallin töitä tehdessäni ulkomailla ja kotimaassa ihailijoita pyöri joka puskassa. Nyt on vaan ihan kiva aviomies :)
Mulla kävi vähän niin, että olin ruma ankanpoikanen, joka alkoi olla kaunis vasta siinä 25-vuotiaana. Nyt vieläkin, vaikka pyöräytetty lapsi ja ikää jo 35, olen mielestäni varsin hyvä pakkaus. Yöelämässä, kun sinne eksyn, seuraa riittäisi. Arkenakin saan huomiota milloin missäkin. Oon onnellinen rumasta nuoruudesta, tavallaan. Nyt mun elämän suurimmat arvot ja onnellisuus on ihan muualla kuin ulkonäössä. Ulkonäkö on vain plussaa, mutta kuten tästäkin ketjusta huomaa, niin katoavaista.