Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko halpa vai kallis? Nintendo 3ds plus 10 peliä 150e?

Vierailija
27.07.2015 |

Onko kallis vaiko halpa? Toimii kuulemma täysin ja laturi ja laukku on mukana.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mitä ne pelit on. Ja minkämallinen konsoli on. 150 € kasasta pelejä ja konsolista ei tunnu pahalta, kunhan ne pelit on hyviä.

Vierailija
2/7 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis perus vai XL. T. 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa, nindendo 3d :stä olen maksanut kaupassa joskus 200€, ilman pelejä. Nyt 3ds + 10 peliä, osta ihmeessä.

Vierailija
4/7 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole XL ja pelit on erilaisia mario ja luigi pelejä ja joku yksi muu mikä ei ole mariopeli.

ap

Vierailija
5/7 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paha periaatteessa noin monen pelin kanssa edes perusversiosta. Mariot maksaa uutena paljon. Itse ottaisin. Peruskonsolissa akunkesto vain on vähän mitä on. Konsoli kannattaa ladata viimeistään siinä vaiheessa kuin akku tippuu sinne punaisen valon puolelle. Pidentää akun käyttöikää, mikäli on vielä elinvoimainen. Mikäli konsoli on jo vanha ja akku loppuu n. 2 pelitunnin jälkeen niin suosittelen uuden akun hankkimista.

Vierailija
6/7 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu peleistä. Nintendon exclusivet ja rpg:t on arvokkaita. Jos taas on jotain Nintendogseja ja party-pelejä, niin en ostaisi. Ja onko 3DS:n vai DS:n pelejä?

Vierailija
7/7 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksoin Nintendo DSi:stä (uutena) vuonna 2010 n. 200€ eikä hintaan sisältynyt pelejä. Tosi monet DS-pelit maksavat uutena n. 40-50€ joten aika halvalta kuulostaa jos tosiaan saat konsolin ja kymmenen peliä 150€, olettaen tietysti että kamat ovat hyväkuntoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän