Kaunottaret, miltä vanheneminen tuntuu teistä
Ehdittekö "hyötyä" kauneudestanne nuorena tarpeeksi? Tai kärsittekö siitä jostain syystä ja nyt helpottaa?
Kommentit (80)
Ihmettelen kun ei ole vielä puuman metsästäjiä tässä ketjussa:)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:00"]
No eihän se kai kivalta tunnu, elämä on. Olen kuitenkin pitänyt itsestäni huolta jo 48 vuotta. Äitini opein olen pitänyt huolta ihosta, harrastanut liikuntaa ja muutenkin elänyt ja syönyt hyvin ja terveellisesti. Olen mielestäni ihan hyvin "säilynyt". Kolme kaunista lastakin on ja olen itselleni armollinen.
[/quote]
Samaa sarjaa. Elintavoilla iso osuus ja se alkaa jo varhaislapsuudesta. Mammat, te olette avainasemassa tyttärienne ja poikienne suhteen! Kaikki ovat kauniita läpi elämän.
Ei se kauneus vanhetessa mihinkään katoa. Jos on kaunis nuorempana, on kaunis aina. Sukulaiseni oli nuorena jumalattoman kaunis, kuin silloiset filmitähdet. Nyt kasikymppisenä hän on edelleenkin kaunis, upea, ryhdikäs vanha nainen.
Nuoruus on se, mikä häviää. Vuodet jättävät aina jälkensä, mutta ne kertovat vain eletystä elämästä. Toisaalta ne jäljet tekevät ihmisestä myös mielenkiintoisemman näköisen. Kuka haluaisi olla tabula rasa koko elämänsä?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:08"]Ehdittekö "hyötyä" kauneudestanne nuorena tarpeeksi? Tai kärsittekö siitä jostain syystä ja nyt helpottaa?
[/quote]
Hyvältä. Näytän paljon paremmalta kuin parikymmentä vuotta sitten.
Paskat kukaan näyttää neljäkymppisenä paremmalta kun kaksikymppisenä :D
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:53"]Paskat kukaan näyttää neljäkymppisenä paremmalta kun kaksikymppisenä :D
[/quote] Ehkäpä 40 ajatusmaailma ja kokemus itsestä on jo aivan eri kategoriaa kuin parikymppisenä! Varmaan kyse sisäisestä tunteesta omasta itsestä ja omasta viehätysvoimasta, mistä sinä Nut et kyllä tuon kommentin perusteella tiedä yhtään mitään! :D
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:53"]Paskat kukaan näyttää neljäkymppisenä paremmalta kun kaksikymppisenä :D
[/quote] Ehkäpä 40 ajatusmaailma ja kokemus itsestä on jo aivan eri kategoriaa kuin parikymppisenä! Varmaan kyse sisäisestä tunteesta omasta itsestä ja omasta viehätysvoimasta, mistä sinä Nut et kyllä tuon kommentin perusteella tiedä yhtään mitään! :D
[/quote]
Ulkonäkö on täysin eri asia kuin sisäinen ajatusmaailma.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:53"]Paskat kukaan näyttää neljäkymppisenä paremmalta kun kaksikymppisenä :D
[/quote]
Ulkonäkö on täysin eri asia kuin sisäinen ajatusmaailma.
[/quote] niin no tuon kommentoijan kommentit olikin ehkä lievästi pinnallisempi! Ehkäpä typerä aihe väitellä, myös tuo joka kommentoi ikääntyy jossain vaiheessa! Oma äitini on 60n ja pidän häntä erittäin kauniina naisena! Luonne ja miten itsensä kantaa! :)
Otin nuorena aika raskaasti toisten naisten kateuden, nyt vanhempana on sen suhteen helpompaa. Olisi ollut hienoa, jos olisin ollut tietoisempi ja itsevarmempi ulkonäöstäni. Sain kyllä palautetta miehiltä. mutta omasta mielestä peilistä katseli ihan tavallisen näköinen nainen. Ehkä juuri siksi toisten naisten käytös tuntui julmalta.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:53"]Paskat kukaan näyttää neljäkymppisenä paremmalta kun kaksikymppisenä :D
[/quote]
Kyllä muuten näyttää
Vanheneminen tuntuu ihan hyvältä.tosin olen aina arvostanut enemmän muita kuin ulkoisia ominaisuuksia joten en ole rakentanut itsetuntoani ulkonäön varaan lisäksi musta on kivaa ettö yöelämässä mut otetaan Vihdoin vakavammin.
Haluaisin nähdä kuvia tämän ketjun kaunottarista. Muistutatteko esim. jotain julkkista?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:45"]Vanheneminen tuntuu ihan hyvältä.tosin olen aina arvostanut enemmän muita kuin ulkoisia ominaisuuksia joten en ole rakentanut itsetuntoani ulkonäön varaan lisäksi musta on kivaa ettö yöelämässä mut otetaan Vihdoin vakavammin.
[/quote]
Hups siis Työelämässä:D
Olen edelleenkin kaunis. Voisin kyllä jo rumentua kun en niin välitä noista ukoista jotka alituiseen juoksevat perässä.
En tiedä olenko minä liian nuori vastaamaan (syntynyt 77). En näe itseäni vanhentuneena. Miten muut ikäiseni kokevat? En pidä itseäni kaunottarena vaan hyvännäköisenä. Väsymys, stressi ja valvominen pikkulapsen kanssa näkyy, mutta kropaltani olen ok. Pyöreät kasvot pääsevät oikeuksiinsa vanhentuessa.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 02:17"]Haluaisin nähdä kuvia tämän ketjun kaunottarista. Muistutatteko esim. jotain julkkista?
[/quote] No kuvaa ei tule. Mutta pitkät, tummat hiukset. Valtavan,isot silmät. Vähän baby face. Kauneusvorheitä toki, eli en ole klassisen kaunis. Itse en ole edes pitänyt itseäni kosskaan kauniina. Mutta eehkä kalpea iho, tumma tukka ja idot, todella kirkkaan siniset silmät vaikutti toidista kauniilta. En ole ollut edes hoikka sanan varsibaisessa merkityksessä. Tissiä ja persettä löytyy. Bmi 21
Ei oikeastaan juuri miltään. Olen enemmän tyytyväinen vanhenemiseen. Ehkä enemmän minua kauhistuttaa juuri se, kun tajuan että olen sittenkin kuolevainen ja nämä jäljellä olevat 30 vuotta täytyisi käyttää viisaasti.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 08:55"]
Ei oikeastaan juuri miltään. Olen enemmän tyytyväinen vanhenemiseen. Ehkä enemmän minua kauhistuttaa juuri se, kun tajuan että olen sittenkin kuolevainen ja nämä jäljellä olevat 30 vuotta täytyisi käyttää viisaasti.
[/quote]
Mä muistutan kuulemma Nicole Kidmania.
[/quote] Mä olin aina ns söpö tyttö. Vasta painoindeksissä 18 eli alipainoisena olin kaunotar, koska lapsenkasvot. Ehkä kauneimmillani olin noin 27 vuotiaana ja laihana. Sitten kun lihoin, tuli minusta ihan nätti tavis. 36 vuotiaana laihduin uudelleen ja mielestäni kasvoihin tuli ilmettä ja jonkinlainen sisäinen kypsyys lisäsi tyylikkyyttä. Eli väitän ettei kauneus ole ikäsidonnaista.
Up