Luotatko 100% siihen, että puolisosi ei petä sinua?
Kommentit (83)
No melkein. Järjellä tiedän, ettei koskaan voi tietää varmaksi, mutta oma mieheni on yltiörehellistä ja pettämään kyvytöntä sorttia, joka kertoisi varmasti tekemisistään etukäteen. Sataprosenttisen varmasti tiedän sitten sen, että kummankaan meistä "pettämisellä" ei olisi väliä, vaikka sitä tapahtuisikin.
En, vain 95-prosenttisesti. Miehellä on erittäin tuomitseva omatunto, ei pystyisi ilman sietämättömiä tunnontuskia pettämään.
Itseeni sen sijaan luotan 100-prosenttisesti. Minä en petä. Ikinä.
Onnenpekka, tuo mieheni.
Uskon ettei petä, mutta niin sinisilmäinen en ole että luottaisin 100%.
Tällä hetkellä kyllä, mutta olen sen verran kyynikko (tai kenties vain realisti), että tulevaisuudesta en mene arvelemaan mitään väittäen olevani 100 % varma. N21
Edellisen avioliittoni kohdalla vastaisin: EN. Ja silti niin kävi, lähti sihteerinsä (kuinka paradoksista) matkaan sanomatta sanaakaan ;)
Nykyisen kohdalla olisin sanonut 15 vuotta että EN. Mutta nyt on vähän sellainen olo että ei tuo puhtailla vesillä soutele..... :/
Luotan. En voisi elää sellaisessa suhteessa jossa pitäisi pelätä syrjähyppyä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:45"]
Edellisen avioliittoni kohdalla vastaisin: EN. Ja silti niin kävi, lähti sihteerinsä (kuinka paradoksista) matkaan sanomatta sanaakaan ;)
Nykyisen kohdalla olisin sanonut 15 vuotta että EN. Mutta nyt on vähän sellainen olo että ei tuo puhtailla vesillä soutele..... :/
[/quote]
Siis luin kysymyksen huonosti! EN = KYLLÄ :D
En. Mieheni on ennenkin pettänyt. Tosin siitä on jo monta vuotta mutta uskon, että etenkin humalassa hän saattaisi tehdä sen uudestaan. Kuitenkaan en elä epäluottamuksessa vaan ajattelen, että siitä pääsisi taas yli mikäli niin tapahtuisi.
Luotan 100%, kunnes toisin todistetaan.
Tietenkin luotan. Miksi muuten olisin edes suhteessa?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:45"]
Luotan. En voisi elää sellaisessa suhteessa jossa pitäisi pelätä syrjähyppyä.
[/quote]
Ei niitä syrjähyppyjä pelätä tarvitse. Eikä toista ihmistä voi kahlita, jokainen tekee omat ratkaisunsa ja vastaa omista tekemisistään.
Kyllä. Tai ehkä 99,9%, ei kai ikinä voi olla täysin varma.
Tuskin ainakaan nyt pettää, syöpähoitojen uuvuttama mies. En usko muulloinkaan pettäneen, mutta mitä sitten vaikka olisikin? Se on kumminkin sitoutunut elämään minun ja lasten kanssa. Se on vapaaehtoista, ja voi kyllä lähteä, jos haluaa. Millään kyttäämisellä ja kiristämisellä en kumminkaan häntä voi pitää luonani, joten jatkossakin aion luottaa siihen, että se on joko tämä paketti tai sitten ei.
Ollaan siis oltu yhdessä jo kohta 30 vuotta, naimissakin jo 24 vuotta, kaksi teini-ikäistä lasta.
Kyllä luotan. Ja olen jopa erittäin herkästi mustasukkaista ja epäilevää tyyppiä itse, joten tämä on hyvin poikkeuksellista. Jotenkin hän vain tekee sen. Ja onhan hän aika nössö :)
En