Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luotatko 100% siihen, että puolisosi ei petä sinua?

Vierailija
17.07.2015 |

Otsikossa tulikin. Mielenkiinnosta kyselen :)

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tuntuis olevan 100% luotettava näin 12 vuoden jälkeen. Mutta ikinä ei tiedä. Edellisessä suhteessa en ois ikinä uskonu että mua ois petetty, mutta niin siinä vaan kävi.

Vierailija
42/83 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:37"]En luota. Joku kysyy, miksi sitten ollaan yhdessä? Koska rakastan miestäni ja parisuhde toimii. Mutta en ikinä, koskaan luota kehenkään 100%. Ei toista voi omistaa, ei voi tietää toisen perimmäisiä ajatuksia, et voi koskaan olla ihan varma.

Ihanan naiiveja ne, jotka luottavat 100%. millaisissa suhteissa elätte? Onko kokemusta aiemmista parisuhteista?
[/quote]
Minä luotin 100% ennen kuin mies petti. En kertakaikkiaan uskonut, että mies tekisi minulle sellaista, koska pystyin itsestänikin sanomaan 100% varmuudella etten petä. Siihen se ehkä vahvimmin pohjautuu se luottamus, omaan todella korkeaan moraaliin.

Mutta enää en luota keneenkään 100%, en edes itseeni koska tiedän, että jos joskus tulee sellainen elämäntilanne ja tilaisuus eteen, niin varmasti se vaikuttaa, että tiedän mieheni pettäneen minua. Se laskee omaakin moraalia pettämisasiassa, väkisinkin.

Vierailija
44/83 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan. En voisi olla suhteessa, jossa en luota toiseen 100 %.
Tiedänhän mä, että mies voi mua pettää, mutta silti luotan häneen täysin.

Vierailija
45/83 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän tämän nyt muotoilisin...Luotan siihen, että mieheni rakastaa minua ja haluAa elää kanssani. Olemme olleet naimisissa 15v. Tiedän, että hän on ollut välillä ihastunut muihin naisiin ja käynyt vieraissakin. Mutta saahan tuo hauskaa pitää. Mua rakastaa kuitenkin. Enkä ymmärrä miten se mitenkään on multa pois? Itsekkin rakastan miestäni yli kaiken ja silti saattaa vastaan kävellä mies joka vie jalat alta, mutta oma mies on silti se oma. Tiedän, että ei tätä moni tajua, mutta seksi ja rakkaus on ihan eri asioita. Lukuunottamatta rakkaus seksiä sen oman miehen kanssa.

Vierailija
46/83 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:10"]

Luotan. Siihen en luota etteikö mies voisi ihastua johonkin toiseen, vaikka työkaveriin. Kumpikaan meistä ei ole sen luontoinen että pettäisi, meille seksi on rakastelua, nykyään jo niin harvinaista herkkua että siitä nautiskellaan kunnolla, ei mitään "kättelyä". Mies tykkäsi ennen seksistä aamulla kun on iltaisin aina niin väsynyt, ja nyt kun on lapset jotka voi poukata meidän huoneeseen koska vaan, ei uskalla enää aamuisin, odotan sitä aikaa kun saadaan taas olla rauhassa omassa makuuhuoneessa.

[/quote]

Suosittelen ehdottomasti lukon hankkimista oveen! Esim. meillä oli kerrostaloasunnon ovissa semmoiset paikat valmiina, joihin voi asentaa vessanlukon, sellaisen käännettävän avaimettoman. Laitettiin lapsillekin, jotka jo teinejä. Ei tarvitse pelätä, että kukaan poukkaa sisään kesken strategisen hetken, ja toisaalta hätätilassa lukon saa väännettyä ulkoa auki avaimella tms.

Jos jäätte odottelemaan sitä, että lapset jostain oppivat hienotunteisuutta, siihen voi mennä vuosikausia. Ei kannata, seksielämä kuivahtaa kokoon ennen sitä. Lukko auttaa!

20

Vierailija
47/83 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:37"]

En luota. Joku kysyy, miksi sitten ollaan yhdessä? Koska rakastan miestäni ja parisuhde toimii. Mutta en ikinä, koskaan luota kehenkään 100%. Ei toista voi omistaa, ei voi tietää toisen perimmäisiä ajatuksia, et voi koskaan olla ihan varma. Ihanan naiiveja ne, jotka luottavat 100%. millaisissa suhteissa elätte? Onko kokemusta aiemmista parisuhteista?

[/quote]Mut oot ymmärtänyt ainakin väärin. Mä luotan 100%, mutta olen realisti. Aina voi sattua mitä vaan Ja mies lähteä vaikka heti huomenna toisen matkaan, se on sitten toinen juttu. En epäile , enkä pelkää pettämistä, luottamus on meillä se suhteen peruskivi. Kun luotto menee, niin suhde menee sen mukana, en jää perään ruikuttamaan.

Vierailija
48/83 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan 100% vain itseeni.

Mieheeni luotan 99% kunnes toisin todistetaan. Parisuhde ok...yhdessä 24 vuotta.

Vierailija
49/83 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:18"]

Kyllä luotan. Kauheaa, miten moni ei voi siihen luottaa. Miksi ihmeessä olette yhdessä?

[/quote]

Varmaan siksi moni sanoo, ettei luota, että ap kysyy nimenomaan sataprosenttista luottamista, ja sellainen on elämänkokemuksen perusteella aika vaikeaa. Uskollinenkin voi hairahtua poikkeusoloissa.

Ja katsos kun vankassa ja pitkässä parisuhteessa se yksittäispetos ei olisi edes kovin ratkaiseva juttu kaikille. Mitä on turha tulkita välinpitämättömyydeksi puolisoa kohtaan, välttämättä. Kyse voi olla siitäkin, että suhteessa on jo niin paljoj muutakin sisältöä, että yksittäinen sivuaskel ei siihen verrattuna ole romahdus.

Olisihan se kriisin paikka, mutta ei ratkaiseva.

20

Vierailija
50/83 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:36"]

Otsikossa tulikin. Mielenkiinnosta kyselen :)

[/quote]

Kyllä! Olen sinkku.

Vierailija
51/83 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota, enkä luota itseenikäån.
Tai nykyisessä tilanteessa, kun kumpikaan ei käy missään otollisissa paikoissa, ei juo jne. Niin on aika epätodennäköistä.

Olin muuten tyyppi, joka oli aivan täysin varma, etten koskaan voisi pettää ketään. Se vain soti kaikkia periaatteitani vastaan, enkä ole erityisen seksinnälkäinen ihminen, sen puolesta ei siis mitään tarvetta pettää.
Vaan petinpä sitten kuitenkin.
Se vaati pitkään jatkuneen huonon parisuhteen, miehen epäluotettavuuden ja etäisyyden. Sitten vastaan tuli se mies, jonka kanssa oli välittömästi aivan yliluonnollinen lataus. En vieläkään tiedä mistä se johtuu. Edelleen tuo mies saa aikaan sietämättömän halun!. Ja nimenomaa vain seksuaalisen, en voisi elää parisuhteessa kyseisen ihmisen kanssa.

Elän kuitenkin nykyäänkin pettämäni miehen kanssa. Ja hänkin petti minua aikoinaan.
Kumpikaan ei selkeästi luota tässä asiassa toisiinsa, mutta muuten suhde on ihan ok.

Vierailija
52/83 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:10"]

Luotan. Siihen en luota etteikö mies voisi ihastua johonkin toiseen, vaikka työkaveriin. Kumpikaan meistä ei ole sen luontoinen että pettäisi, meille seksi on rakastelua, nykyään jo niin harvinaista herkkua että siitä nautiskellaan kunnolla, ei mitään "kättelyä". Mies tykkäsi ennen seksistä aamulla kun on iltaisin aina niin väsynyt, ja nyt kun on lapset jotka voi poukata meidän huoneeseen koska vaan, ei uskalla enää aamuisin, odotan sitä aikaa kun saadaan taas olla rauhassa omassa makuuhuoneessa.

[/quote]

Suosittelen ehdottomasti lukon hankkimista oveen! Esim. meillä oli kerrostaloasunnon ovissa semmoiset paikat valmiina, joihin voi asentaa vessanlukon, sellaisen käännettävän avaimettoman. Laitettiin lapsillekin, jotka jo teinejä. Ei tarvitse pelätä, että kukaan poukkaa sisään kesken strategisen hetken, ja toisaalta hätätilassa lukon saa väännettyä ulkoa auki avaimella tms.

Jos jäätte odottelemaan sitä, että lapset jostain oppivat hienotunteisuutta, siihen voi mennä vuosikausia. Ei kannata, seksielämä kuivahtaa kokoon ennen sitä. Lukko auttaa!

20

[/quote]

Joo, sitä lukkoa ollaan mietitty, mutta lapset on jo 6v, joten ei siinä enää kauan mene että tajuavat että ei voi tulla koska vaan, aikoinaan esikoinen oli saman ikäinen kun alettiin miehen kanssa seurustella, ja esikoinen ei tullut koskaan häiritsemään, tiesi että minä tykkään nukkua pitkään jos on vapaapäivä. Just haaveilin tässä että kun esikoinen on tullut kotiin ulkomailta, että jos hän ottaisi nuo pienet yökylään.

Vierailija
53/83 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti luotan. En epäile etukäteen. Jos jää kiinni tai vaistoan muuta, niin sitten epäilen. Luotan kuitenkin vaistooni eikä ole tarvinnut epäillä.

Vierailija
54/83 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ennen luotin, mutta parin vuoden aikana luottamustaso on alentunut, koska parhaan ystäväni mies (joka on ns. kilteimmästä päästä ja suorastaan palvoi ystävääni) jäi kiinni pettämisestä usean eri naisen kanssa. Sen jälkeen olen alkanut epäillä itsekin, että voiko kehenkään luottaa. Lisäksi mieheni on edennyt parin vuoden sisällä työmarkkinoilla korkeaan asemaan ja tekee paljon työmatkoja. Harmittaa, etten luota.

Vierailija
55/83 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan. Työkseen maajussi. Eihän tuo näe kuin peltoa tai traktorinrattia. Yhden ainoan naisen sai tänne korpeen houkuteltua ja se olen minä!

Vierailija
56/83 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan. Siitäkin huolimatta että seksiä on harvoin ja parisuhteessa muutenkin nyt tavallista haastavampaa (kuopus on vauva). mies ei pettäisi, hän on luonteeltaan niin suoraselkäinen että jos tapaisi jonkun mielenkiintoisen niin ensin eroaisi ja sitten aloittaisi uuden suhteen. Luotan, ettei petä. Mutta en voi 100% luottaa, ettei jätä.

Vierailija
57/83 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jos kokeilisi vierasta, se olisi luvan kanssa.

Vierailija
58/83 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
59/83 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
60/83 |