Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko pettämisestä?

Vierailija
27.07.2015 |

Oon ollut tosi myrskyisässä on off suhteessa mieheni kanssa nyt 6v, viimesen kahden vuoden aikana tilanne on rauhoittunut ja nyt on mennyt tosi hyvin ja ollaan onnellisia. Menneisyys kuitenkin häiritsee mua, oli vaihe jolloin mies jäi kiinni treffipyyntöjen lähettelystä ja vonkaamisesta vierailta naisilta, teki treffi ilmoituksen nettiin missä suoraan sanottiin että etsii seksi suhdetta.. Tämä myöskin hakkeroi salasanan mun facebookkiin, luki mun viestit/päiväkirjan/sähköpostit.. ihan kaiken ja oli myös kahden tappelun yhteydessä hyvin väkivaltainen. Ei ole tietoa pettikö hän mua vai ei.  En ollut itsekkään mikään pyhimys. Kostin miehelle pettämällä tätä yhteensä 5 eri tyypin kanssa. En ole pettänyt vuosiin enkä aio enää pettää.

En osaa sanoa minkä takia edes ollaan vielä yhdessä mutta nyt on pitkästä aikaa tuntunut siltä että ollaan onnellisia molemmat mutta mua stressaa että jos mun pettämis kuviot tulee ilmi myöhemmin ja hajottaa koko suhteen lopullisesti. Nyt siis mietin että kerronko itse mitä olen tehnyt joka johtaa siihen että tämä suhde loppuu nyt, vai teenkö kaikkeni pelastaakseni tän suhteen? ja jos jään kiinni joskus niin valehtelen asiasta loppuun saakka. Tiedän että jos kerron niin se hajottaa mieheni ihan kokonaan eikä hän varmaan osaa enää olla suhteessa kenenkään kanssa. Häntä on petetty aiemmin minkä takia hän ei luota ihmisiin muutenkaan.. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin texas peten ja olin petetty.

Vierailija
2/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa.

Vierailija
4/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään kerro. Siinä siirrät pahan olon tunteen vain miehellesi sillä verukkeella, että puhdistat omaa omaatuntoasi. Mitä ei tiedä, ei voi surra. Pidä myös huoli, ettet jää ikinä kiinni. Eli älä kerro kenellekään.

Vierailija
5/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä on petetty aiemmin, minkä takia hän ei luota ihmisiin, minkä takia hän halusi seksisuhteen netistä?

Vierailija
6/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät suusi kiinni loppuun asti! Syyllisyys on hyvä rangaistus. Nauti onnestasi nyt ihan rauhassa

Vierailija
7/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää pettää jos niin hälyää!

Vierailija
8/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se siis oletkin sinä, joka ei kestä seesteistä ja onnellista suhdetta?

Vierailija
9/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä repiä noita asioita auki enää. Älä siis kerro ja katso eteenpäin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi