Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä, millä saada mies laihduttamaan tai edes lopettamaan lihomisen!?

Vierailija
17.07.2015 |

On siis reilusti ylipainoinen ja sen mallinen, että suurin osa kerääntyy vatsaan. Ei pienintäkään kiinnostusta laihtua. Olen joskus sanonut, että hän on joka tapauksessa mielestäni seksikäs ja muistaa nyt ikuisesti sen kommentin ja ottaa vitsinä, jos pyydän esim. mukaan lenkille. Vituttaa, vaikka en itse mikään kuntoilija ole niin hoikka kuitenkin raskauksienkin jälkeen ja yritän olla muutenkin nätin näköinen. Muuten kiltti, ihana mies, mutta kyllä se vähän minun seksihaluihinkin vaikuttaa, jos toisella on kymmeniä kiloja ylipainoa. Minua on kyllä kokoajan puristelemassa. Ei hetkauta näköjään sekään, että nykyään esim. kahvilaan mennessä meiltä kysytään aina, tuleeko erikseen eli eivät oleta meidän olevan pariskunta. Meillä on vuosi ikäeroa ja kerran rautakaupan myyjä luuli miestä isäkseni. Jos vihjailen, että tarttis varmaan tehdä jotain, niin vastaus on, että tykkäät kuitenkin. Tai että muutama kilo tullut, ihan normaali asia. Niinpä... muutama kilo ja nolla perään lähempänä totuutta!

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ap:kin ole nätti plikka..?

Vierailija
2/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota sille karppaamista? Moni äijä on sillä keinoin onnistunut. Mm pekonin, munien, lihan yms vetäminen ei oo mitään pupupiperrystä, mutta sillä kyllä laihtuu. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:42"]

On siis reilusti ylipainoinen ja sen mallinen, että suurin osa kerääntyy vatsaan. Ei pienintäkään kiinnostusta laihtua. Olen joskus sanonut, että hän on joka tapauksessa mielestäni seksikäs ja muistaa nyt ikuisesti sen kommentin ja ottaa vitsinä, jos pyydän esim. mukaan lenkille. Vituttaa, vaikka en itse mikään kuntoilija ole niin hoikka kuitenkin raskauksienkin jälkeen ja yritän olla muutenkin nätin näköinen. Muuten kiltti, ihana mies, mutta kyllä se vähän minun seksihaluihinkin vaikuttaa, jos toisella on kymmeniä kiloja ylipainoa. Minua on kyllä kokoajan puristelemassa. Ei hetkauta näköjään sekään, että nykyään esim. kahvilaan mennessä meiltä kysytään aina, tuleeko erikseen eli eivät oleta meidän olevan pariskunta. Meillä on vuosi ikäeroa ja kerran rautakaupan myyjä luuli miestä isäkseni. Jos vihjailen, että tarttis varmaan tehdä jotain, niin vastaus on, että tykkäät kuitenkin. Tai että muutama kilo tullut, ihan normaali asia. Niinpä... muutama kilo ja nolla perään lähempänä totuutta!

[/quote]

Etkö voi suoraan sanoa, että hänen pitää laihduttaa? Itse en katseli tuollaista päivääkään. Kyllä ihmisen pitää nyt tuon verran katsoa itsensä ja oman terveytensä perään.

Vierailija
4/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:37"]

En ole rupsahtunut, olen 165 cm ja 52kg. Siksipä tässä vituttaakin. -ap

[/quote]

Mitat ei kerro mitään. Roikkuuko tissit, roikkuko maha, kuinka pahasti raskausarpia, miten huolehdit ulkonäöstäsi?

[/quote]

Lassukkanaisvihaaja eksynyt jälleen tähänkin ketjuun <3

Hauskasti otat esille ap:n normaalipainon ja oletuksen, että naisen vartalon tulisi olla täydellinen.

Ap:n miehen tulisi laihduttaa jo terveyssyistä. 40 kg ylimääräistä on aivan järkyttävä määrä.

[/quote]

Kostuuko sulla pillu aina kun ajattelet Laasasta tai pääset kirjoittamaan paskapalstalla sanan lassukka?

[/quote]

Seisooko sulla aina muna, kun ajattelet Laasasta ja Vauva-palstaa?

Vierailija
5/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama homma. Itse olen 168cm ja painan 57kg ja olen treenattu vaikka ole kaksi lasta tehnyt. Mies niin lihava ettei 120kg vaaka riitä. Ja pituus alle 180cm. Olen sanonut miehelle painosta vaikka millä tavalla mutta ei mene jakeluun. Ja tulos on että en todellakaan halua miestäni. En ole koskaan ollut kiinnostunut lihavista miehistä ja minua suoraan sanottuna loukkaa se että mies ei ajattele minua yhtään. Niin ja miehellä on kolesteroliin verenpaineeseen ja 2-tyypin diabetekseen lääkitys sekä uniapnea ja siihen laite yöksi. Ja tyrä törröttää mahassa. Kun kuljen miehen kanssa niin ihmiset luulevat että olen hänen tyttärensä. Siitäkin olen miehelle huomauttanut mutta ei mitään tajua. Ja mies on myös loukkaantunut välillä kun olen sanonut asiasta mutta unohtanut asian hetken päästä. Myös lääkärissä käynnin jälkeen syö yhden päivän ns oikein ja sitten taas jatkaa entistä linjaa. Ja syö myös noin kuten aplla eli ensin kotona terveellisesti ja sitten lähtee lenkille ja lattialla tippuu kebad pizza hampurilaispaikkojen ostokuitteja ihan joka päivä.

Vierailija
6/64 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde suhteesta. Ihan sama onko kiltti ja kiva, jos seksi ei toimi elämä ei ole elämisen arvoista...

Vierailija
7/64 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on sama tilanne. Itse olen 166 cm/56 kg ja mies 180 cm/95 kg. Minulla on ihan samanlaisia tuntemuksia kuin 58:lla. On todella loukkaavaa, että mies ei pidä ulkonäöstään huolta kun itse liikun ja syön terveellisesti. Meillä kyllä mies tiedostaa ongelman, mutta ei tee laihtumisen eteen mitään jos minä en puutu asiaan. 

Minulla tuli mitta täyteen pari viikkoa sitten, kun alkoi tuntua, että näin miehessä vain jättimahan ja manboobsit. Sanoin suoraan, että miehen on laihduttava oman terveytensä, seksielämämme ja parisuhteemme vuoksi. En tietenkään haukkunut läskiksi tms. Nyt mies on pari viikkoa syönyt huomattavasti kevyemmin ja aikoo myös lomamatkojen jälkeen aloittaa (maltillisen) kuntoilun. Sekin on parempi kuin ei mitään. Toivottavasti tämä laihduttamisyritys nyt toimii, itse en aio tällä kertaa lepsuilla.  

Vierailija
8/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että se on ällöttävä läskivuori. Miehet ei ymmärrä vihjailua. :D

Vierailija
9/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristä pimpillä.

Vierailija
10/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille ruokaa.

Vierailija
11/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sille toinen nainen.

Vierailija
12/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita hänet voimamieskisaan.

Vierailija
13/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se (sika) !

Vierailija
14/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sanoin vahingossa läskiksi, kun meillä oli joku isompi riita ja mieskin sanoi jotain rumaa minusta. Mökötti oikeasti viikon, mutta ei muuta vaikutusta... -ap

Vierailija
15/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit aloittaa leikkele ja juustorajoituksilla. Vain yhtä sorttia puolikas viipale per leipä. Okei saattaa mennä sitten koko leipäpaketti mut hei se on halvempaa. Satsaisin myös pakastehäämakaronilaatikkoon, haepa maukas ohje. Sitä pari kertaa viikossa ja kesken käynyttä kiljua päälle. On se ihme jos äijä ei laihdu.

Vierailija
16/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:51"]

Voit aloittaa leikkele ja juustorajoituksilla. Vain yhtä sorttia puolikas viipale per leipä. Okei saattaa mennä sitten koko leipäpaketti mut hei se on halvempaa. Satsaisin myös pakastehäämakaronilaatikkoon, haepa maukas ohje. Sitä pari kertaa viikossa ja kesken käynyttä kiljua päälle. On se ihme jos äijä ei laihdu.

[/quote]

Ennenminkin voi jättää sen leivän syömättä ja syö ne päällyset.

Vierailija
17/64 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:45"]

Kiristä pimpillä.

[/quote]

meillä tämä menetelmä! tosin ero toteutunee pian.

Vierailija
18/64 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:23"]

Ehdota sille karppaamista? Moni äijä on sillä keinoin onnistunut. Mm pekonin, munien, lihan yms vetäminen ei oo mitään pupupiperrystä, mutta sillä kyllä laihtuu. :D

[/quote]

Et näköjään tiedä, mitä on karppaus. Joten kuinka voit sitä ehdottaa?

Vierailija
19/64 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä kotona kokata miten terveellisesti vain, tehdä miehelle valmiiksi terveellinen lounas töihin muttakun se on niin mukava mennä työkavereiden kanssa pizzalle, kebabille tai mäkkäriin. Ennen kotiin tuloa pitää tietenkin vetää pari tuplajuustoa vaikka ruoka odottaa pöydässä joka sekin maistuu niin hyvin että koskaan ei jää ylijäämää. Eihän sitä nyt sovi ruokaa heittää hukkaan. Vessa haisee sen mukaiselta, ihana silmiä kirvelee se kauhea kitkerä paskan katku. Sitten ihmettelee ku mua ei haluta. Haluttaa mua kyllä ja saankin mutten tota sontasäkkiä. Kiitos. Helpotti.

Vierailija
20/64 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa huonolta. Minulla oli sama tilanne aikoinaan, mies lihoi, tosin suhteessa oli muitakin ongelmia kuin miehen ylipaino. Huomautin asiallisesti painosta ja muustakin, mutta mitään ei tapahtunut. Lopulta alkoi niin ällöttää miehen kaksoisleuka, iso maha ja manboobsit että halut meni. Toista ei voi muuttaa eikä salaatin tarjoaminen mitään auta. Erosimme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi