Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä, millä saada mies laihduttamaan tai edes lopettamaan lihomisen!?

Vierailija
17.07.2015 |

On siis reilusti ylipainoinen ja sen mallinen, että suurin osa kerääntyy vatsaan. Ei pienintäkään kiinnostusta laihtua. Olen joskus sanonut, että hän on joka tapauksessa mielestäni seksikäs ja muistaa nyt ikuisesti sen kommentin ja ottaa vitsinä, jos pyydän esim. mukaan lenkille. Vituttaa, vaikka en itse mikään kuntoilija ole niin hoikka kuitenkin raskauksienkin jälkeen ja yritän olla muutenkin nätin näköinen. Muuten kiltti, ihana mies, mutta kyllä se vähän minun seksihaluihinkin vaikuttaa, jos toisella on kymmeniä kiloja ylipainoa. Minua on kyllä kokoajan puristelemassa. Ei hetkauta näköjään sekään, että nykyään esim. kahvilaan mennessä meiltä kysytään aina, tuleeko erikseen eli eivät oleta meidän olevan pariskunta. Meillä on vuosi ikäeroa ja kerran rautakaupan myyjä luuli miestä isäkseni. Jos vihjailen, että tarttis varmaan tehdä jotain, niin vastaus on, että tykkäät kuitenkin. Tai että muutama kilo tullut, ihan normaali asia. Niinpä... muutama kilo ja nolla perään lähempänä totuutta!

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä oikein mikään auta, jos mies ei itse halua laihtua. Sen laihtumisen pitää lähteä henkilöstä itsestään eikä niin, että sinä siitä naputat. Kuten olet varmaan jo nyt huomannut ettei sanomisistasi ole mitään hyötyä vaan päinvastoin.

Niin se oli mullakin, että vasta kun itse tajusin asian niin painoakin on lähtenyt todella mukavasti. Eipä siinä muiden huomauttelut mitään auttaneet.

Vierailija
62/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies vaikka löytäis lajin, josta tykkää. Sillon laihtuminen/lihomisen välttäminen olisi helpompaa ja kivaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:32"]

Myös terveellisen ruuan tuputtamista kokeiltu, mutta tuloksena oli se, että söi ensin kotona ja kävi sitten grillillä. Harrastaa kai sitä vieläkin, teen lapsille kotiruokaa, jota mieskin syö, mutta sitten saattaa hakea pizzaa tai muuta. Yhtään ei mieti kaloreita. Tajuaa kai kuitenkin, kun minulle osaa tuoda kaupasta light - limsaa tai siideriä. Itselle tottakai tavallista. Jos se vaan tykkää olla läski??? -ap

[/quote]

Ehkä se sun tuputtama  "terveellinen" ruoka ei olekaan ollut sellaista, joka pitää kylläisenä. Katsos, nälkäisenä ei laihdu.

Vierailija
64/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeet terästämään sen aamukahvin spiidillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi