Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä, millä saada mies laihduttamaan tai edes lopettamaan lihomisen!?

Vierailija
17.07.2015 |

On siis reilusti ylipainoinen ja sen mallinen, että suurin osa kerääntyy vatsaan. Ei pienintäkään kiinnostusta laihtua. Olen joskus sanonut, että hän on joka tapauksessa mielestäni seksikäs ja muistaa nyt ikuisesti sen kommentin ja ottaa vitsinä, jos pyydän esim. mukaan lenkille. Vituttaa, vaikka en itse mikään kuntoilija ole niin hoikka kuitenkin raskauksienkin jälkeen ja yritän olla muutenkin nätin näköinen. Muuten kiltti, ihana mies, mutta kyllä se vähän minun seksihaluihinkin vaikuttaa, jos toisella on kymmeniä kiloja ylipainoa. Minua on kyllä kokoajan puristelemassa. Ei hetkauta näköjään sekään, että nykyään esim. kahvilaan mennessä meiltä kysytään aina, tuleeko erikseen eli eivät oleta meidän olevan pariskunta. Meillä on vuosi ikäeroa ja kerran rautakaupan myyjä luuli miestä isäkseni. Jos vihjailen, että tarttis varmaan tehdä jotain, niin vastaus on, että tykkäät kuitenkin. Tai että muutama kilo tullut, ihan normaali asia. Niinpä... muutama kilo ja nolla perään lähempänä totuutta!

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 05:38"]

Vaikuttaa huonolta. Minulla oli sama tilanne aikoinaan, mies lihoi, tosin suhteessa oli muitakin ongelmia kuin miehen ylipaino. Huomautin asiallisesti painosta ja muustakin, mutta mitään ei tapahtunut. Lopulta alkoi niin ällöttää miehen kaksoisleuka, iso maha ja manboobsit että halut meni. Toista ei voi muuttaa eikä salaatin tarjoaminen mitään auta. Erosimme.

[/quote]

Niinpä, pelkällä salaatilla ei laihdu.

Vierailija
22/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:32"]

Myös terveellisen ruuan tuputtamista kokeiltu, mutta tuloksena oli se, että söi ensin kotona ja kävi sitten grillillä. Harrastaa kai sitä vieläkin, teen lapsille kotiruokaa, jota mieskin syö, mutta sitten saattaa hakea pizzaa tai muuta. Yhtään ei mieti kaloreita. Tajuaa kai kuitenkin, kun minulle osaa tuoda kaupasta light - limsaa tai siideriä. Itselle tottakai tavallista. Jos se vaan tykkää olla läski??? -ap

[/quote]

Ehkä se sun tuputtama  "terveellinen" ruoka ei olekaan ollut sellaista, joka pitää kylläisenä. Katsos, nälkäisenä ei laihdu.

[/quote]

Eikun päinvastoin, kolme-nelikymppinen ei laihdu ilman jatkuvaa nälän tunnetta, vaikka parikymppiseltä onnistuukin.

Onko miehen vanhemmat elossa? Itse heräsin tilaani siinä vähän vajaa 40v kun isälleni alkoi tulla vikoja mitä ei voinut piilotella minultakaan. Sitten isovelinikin sai rasitusvammoja urheilusta, polvet/jalat. Meni siinä vielä joku vuosi heikosti yrittäen, kuunnes ryhdistäydyin ja tein oikean muutoksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:16"]

Myös terveellisen ruuan tuputtamista kokeiltu, mutta tuloksena oli se, että söi ensin kotona ja kävi sitten grillillä. Harrastaa kai sitä vieläkin, teen lapsille kotiruokaa, jota mieskin syö, mutta sitten saattaa hakea pizzaa tai muuta. Yhtään ei mieti kaloreita. Tajuaa kai kuitenkin, kun minulle osaa tuoda kaupasta light - limsaa tai siideriä. Itselle tottakai tavallista. Jos se vaan tykkää olla läski??? -ap

[/quote]

Ehkä se sun tuputtama  "terveellinen" ruoka ei olekaan ollut sellaista, joka pitää kylläisenä. Katsos, nälkäisenä ei laihdu.

[/quote]

Eikun päinvastoin, kolme-nelikymppinen ei laihdu ilman jatkuvaa nälän tunnetta, vaikka parikymppiseltä onnistuukin.

Onko miehen vanhemmat elossa? Itse heräsin tilaani siinä vähän vajaa 40v kun isälleni alkoi tulla vikoja mitä ei voinut piilotella minultakaan. Sitten isovelinikin sai rasitusvammoja urheilusta, polvet/jalat. Meni siinä vielä joku vuosi heikosti yrittäen, kuunnes ryhdistäydyin ja tein oikean muutoksen.

[/quote]

Minkä muutoksen?

Vierailija
24/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:16"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minkä muutoksen?

[/quote]

Hä? No tapoihin ruuan ja liikunnan suhteen. Laskin kaloriatarpeeni, tein ruokasuunnitelmia ja pidin niistä kiinni, sadan kcalorian tarkkuudella suunitelmassani joka päivä, paitsi "vapaa" päivä kerran kuussa. Mitään en enää pistänyt suuhun punnitsematta sitä ensin. Ensin paperilla kirjanpitoa ja sitten excelit, kun halusin makroarvotkin mukaan jne. Lähtihän ne kilot, ei ne lähe "itsestään" kun nuoruudessa.

Siis aikaisemmalla viestilläni tarkoitin että jos APn miehellä on vaikka oma isä hengissä ja hänkin on ylipainoinen, voisi katsoa saako heidät keskustelemaan avoimesti siitä aiheutuneista ongelmista, ja lääkemääristä mitä siinä iässä sitten joutuu popsimaan jos pitkään on ollut ylipainoinen.

Vierailija
25/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen isä yli 70 ja lähes yhtä lihava kuin mieheni. Terve kuin pukki. Ehkä vaan hyväksyn tilanteen ja laihduttaa jos haluaa. Enkä ole nipottanut, silläpä täällä kyselenkin, miten esittää asia. Oon sanonut, että oot aika tuhdissa kunnossa. Kuittaa vaan, että tykkäät kuitenkin. Nyt tullut raja vastaan, kun tietyt seksiasennotkaan ei onnistu ison mahan takia! -ap

Vierailija
26/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, täällä sama juttu... Mies on lihonut 10-vuotisen suhteen aikana yli 40 kg, itse olen palautunut raskaudesta samoihin mittoihin kuin suhteen alussa. Itse juoksen ja teen lihaskuntotreeniä, mies ei eväänsä heilauta. Syö kotona terveellisesti mutta töissä vetää roskaruokaa ja illalla saattaa vielä lähteä snägärille. Häpeää painoaan ja valittaa mulle mutta mitään ei tee asian eteen. Mun seksihalut nollassa, siitäkin valittaa. En ole toistaiseksi kommentoinut painoa ikävästi, mutta raja alkaa tulla vastaan. Katselin juuri kuvia suhteen alusta ja mietin, miten noin kivannäköisestä parista tuli tällainen ohukainen ja paksukainen :(

Vierailija
27/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on terve kuin pukki, esittää vaan joko koska mies ei voi heikkoutta näyttää meidän kulttuuriissa, tai ei halua vaivata ongelmillaan.

Vierailija
28/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken huippu on se, että mies näköjään otaksuu lihomisen jatkuvan entistä tahtia koska varastoi esim. yhä isompia vaatteita vastaisen varalle. Suhteen alussa mies oli sitä mieltä, että ihmisen hälytyskellojen pitäisi soida, jos kokolapussa on XL:n edessä numero. Nyt omassa kaapissaan yleisin koko on 3XL, jemmassa odottamassa 4XL-kokoisia...

47

Vierailija
29/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää nyt 4xl, mutta huomautin, että maha näkyy. Löysi t-paidan marketista 5xl ja esitteli ihan tyytyväisenä. Sanoin, että kiva paita, mutta ei sitä voi pelkkää kuivausrumpua syyttää. Siellähän minäkin kuivaan vaatteeni ja mahtuu.. -ap

Vierailija
30/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on tyytyväinen läskinä. Vaimo antaa pimppaa ja ruoka on hyvää. Mikäs siinä ollessa. Kelpaisi minullekin!

Vierailija
31/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni. Meillä vähän samansuuntainen tilanne, mutta ei nyt kuitenkaan 40kg ylipainoa... Mies syö jäätäviä määriä herkkuja, lähinnä sokeria. Siis ihan todella kilotolkulla karkkia, suklaata, jäätelöä, keksejä ja ei harrasta lainkaan liikuntaa. Itse liikun säännöllisesti ja olen painanut koko aikuisikäni raskauksia lukuunottamatta samanverran... On häiritsevää ja yhtään en tiedä miten tuosta voi sanoa vai voiko ja saako.

Vierailija
32/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itse ota mitään kantaa asiaan / ei kiinnostusta, niin... Mitä ruokia syötte, teetkö ap ruuat vai onko mies kova kokkailemaan? Jos sulla on enemmän valtaa siinä mitä ostetaan, syödään jne. niin tee vaadittavat liikkeet. Jätä kaikki paska kauppaan =D Itse olet toki hoikan kuuloinen, niin vähän vaikea saada miestäsi innostumaan jostakin yhteisestä elämäntaparemontista... Juoko paljon kaljaa tai muuten viinaksia? Haasta pitämään tipatonta x määrä kuukausia ja laske paljon olette säästäneet tässä ja ostakaa jotain kivaa :) Ehkä jopa lomamatka! Jos kyseessä on joku perustavan laatuinen asenne vamma ("En syö pupun ruokaa!" "Jos olisin kasvissyöjä niin minulla olisi verkkomaha pötsi" jne.) niin en kyllä tiedä mitä tehdä... Palkkaa joku nätti plikka kehumaan jotakin vanhaa kuvaa miekkosesta ja vihjailemaan että olisi kiinnostusta jos laihduttaisi XD XD Joo en tiedä...

Vierailija
33/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa palstalla, että akka on läski ja saisi laihduttaa, niin oi sitä paskamyrskyä ja peppukipeyttä!!!! =D

Onko miehelläsi tarpeeksi aikaa, hoidatko lapsia, teetkö kotitöitä blaablaablaaa.

Lisäksi miehellä voi olla raskauskiloja joita on vaikea karistaa, synnytyksen jälkeinen masennus, blaablaablaa.

Vierailija
34/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko joku oikeesti saanut puolison tajuamaan, että tarttis varmaan tehdä jotain?! Terveysvalistuskaan ei auta, kun on täysin terve. Kävi just työterveydessä tarkastuksessa ja kaikki oli ok! Lääkäri oli ollut myös ylipainoinen ja oli toki sanonut miehellenikin, että kärsisi laihduttaa n.40kg ja olisi normaalipainoinen ja olivat sitten yhdessä hihitelleet asialle ja keskustelleet, mitkä on kaupungin parhaat pizzapaikat.. -ap

Vierailija
35/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme lääkäri. Jos ikää alkaa olla, niin ei se ole enää kaukana että 40 kg vaikutukset alkavat näkyä kehossa. Vaikka nyt olisi terve vaikuttaa ylipaino koko ajan esim. niveliin :/

Vierailija
36/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
37/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran säkin olet rupsahtanut mätisäkki, niin miehesi ajattelee, että silläkin on oikeus.

Vierailija
38/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainio lääkäri :'D

Vierailija
39/64 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rupsahtunut, olen 165 cm ja 52kg. Siksipä tässä vituttaakin. -ap

Vierailija
40/64 |