Vinkkejä, millä saada mies laihduttamaan tai edes lopettamaan lihomisen!?
On siis reilusti ylipainoinen ja sen mallinen, että suurin osa kerääntyy vatsaan. Ei pienintäkään kiinnostusta laihtua. Olen joskus sanonut, että hän on joka tapauksessa mielestäni seksikäs ja muistaa nyt ikuisesti sen kommentin ja ottaa vitsinä, jos pyydän esim. mukaan lenkille. Vituttaa, vaikka en itse mikään kuntoilija ole niin hoikka kuitenkin raskauksienkin jälkeen ja yritän olla muutenkin nätin näköinen. Muuten kiltti, ihana mies, mutta kyllä se vähän minun seksihaluihinkin vaikuttaa, jos toisella on kymmeniä kiloja ylipainoa. Minua on kyllä kokoajan puristelemassa. Ei hetkauta näköjään sekään, että nykyään esim. kahvilaan mennessä meiltä kysytään aina, tuleeko erikseen eli eivät oleta meidän olevan pariskunta. Meillä on vuosi ikäeroa ja kerran rautakaupan myyjä luuli miestä isäkseni. Jos vihjailen, että tarttis varmaan tehdä jotain, niin vastaus on, että tykkäät kuitenkin. Tai että muutama kilo tullut, ihan normaali asia. Niinpä... muutama kilo ja nolla perään lähempänä totuutta!
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:37"]
En ole rupsahtunut, olen 165 cm ja 52kg. Siksipä tässä vituttaakin. -ap
[/quote]
Sanoit itse aloitusviestissäsi muuta.
[/quote]
Et osaa lukea =D
[/quote]
Mitat ei kerro mitään. Roikkuuko tissit, roikkuko maha, kuinka pahasti raskausarpia, miten huolehdit ulkonäöstäsi?
Näytä sille vanhoja kuvia itsestään missä on hoikempi. Päivittele asiaa sivulauseessa tai jotain :) toimi mulle ainaki :D
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:51"]
[/quote]
Mitat ei kerro mitään. Roikkuuko tissit, roikkuko maha, kuinka pahasti raskausarpia, miten huolehdit ulkonäöstäsi?
[/quote]
Lassukkanaisvihaaja eksynyt jälleen tähänkin ketjuun <3
Hauskasti otat esille ap:n normaalipainon ja oletuksen, että naisen vartalon tulisi olla täydellinen.
Ap:n miehen tulisi laihduttaa jo terveyssyistä. 40 kg ylimääräistä on aivan järkyttävä määrä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:55"]
[/quote]
[/quote]
Hauskasti otat esille ap:n normaalipainon ja oletuksen, että naisen vartalon tulisi olla täydellinen.
Ap:n miehen tulisi laihduttaa jo terveyssyistä. 40 kg ylimääräistä on aivan järkyttävä määrä.
[/quote]
Kostuuko sulla pillu aina kun ajattelet Laasasta tai pääset kirjoittamaan paskapalstalla sanan lassukka?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:55"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kostuuko sulla pillu aina kun ajattelet Laasasta tai pääset kirjoittamaan paskapalstalla sanan lassukka?
[/quote]
Hanki elämä! :D
^ Nyt oli huono vastaisku, pystyt parempaankin :D
"jos se vaan tykkää olla läski???-ap"jotenkin todella ihana kommentti, naurahdin! :)
Mutta en osaa auttaa :( ehdota että yhteisenä juttuna alkaisitte käymään lenkillä/pyöräilemässä yhdessä?
Oletko suoraan sanonut että olet huolissasi hänen terveydestään? Ja jos läski ei himota niin älä harrasta seksiä. Mitäpä tuo nyt laihduttamaan jos läskinä voi syödä kuinka paljon vain ja silti vaimokin käy kuumana.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:12"]
^ Nyt oli huono vastaisku, pystyt parempaankin :D
[/quote]
Ei noille tuon tason olioille jaksa keksiä parempaa.
Hyvä jos osaavat lukea, korkealentoisemmat heitothan menevät heiltä tyystin hukkaan :(
Olisipa munkin vaimo tollainen. Antaa pomppii ja antaa miehen olla mies.
Seksilakko kunnes normaalipainoinen?
Alkakaa harrastaa yhdessä liikuntaa! Monet parit kävelee tai hölkkää yhdessä, käyvät salilla tai pelaavat koko perhe tennistä, käyvät uimassa jne.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:09"]Seksilakko kunnes normaalipainoinen?
[/quote]
Voi hyvää päivää! Eihän se nainenkaan sitten saa seksiä. Vai käykö se naapurissa kylässä?
Ei toista voi muuttaa mieleisekseen. Pitää hyväksyä, että toisen pitää tehdä omat ratkaisunsa. Minä eroaisin, jos mies sanoisi minua läskiksi. Et ole kovin mukava ihminen, jos tuollaista suustasi päästelet. Ehkä teidän on syytä lähteä eri suuntiin? Jos pitää haukkua toista läskiksi, niin jokin raja on ylitetty.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:11"]Alkakaa harrastaa yhdessä liikuntaa! Monet parit kävelee tai hölkkää yhdessä, käyvät salilla tai pelaavat koko perhe tennistä, käyvät uimassa jne.
[/quote] tuo ei auta mitään, jos ruokavalio on huono.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:09"]Seksilakko kunnes normaalipainoinen?
[/quote]
Voi hyvää päivää! Eihän se nainenkaan sitten saa seksiä. Vai käykö se naapurissa kylässä?
[/quote] jaksaako se läski muka panna niin ettei masturbaatio ajaisi samaa asiaa?
Asutteko maalla, kun äijän mielestä on hienoa olla plösö? Tommonen isäntä on nykypäivänä jo matkailunähtävyys.
Itse en voisi tollasta katella! Eikö sua ällötä esim. seksi miehesi kanssa, jos on tosiaan noin lihava ja sinä hoikka?