Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini "matkii"

Vierailija
17.07.2015 |

Olen siis ihan 20-vuotias nainen mutta minua ihmetyttää ystäväni käytös.
Hän matkii liikkeitäni. Siis esim jos solmin kenkiäni niin hän katsoo tarkkaan ja laittaa sen saman lailla. Tai jos haukottelen niin hän haukottelee heti perään myös. Ottaa kahvilassa kaikkea mitä minäkin.(Jos otan kahvin, ottaa kahvia. Jos otan mehua niin ottaa mehua yms)

Tulee monesti kylään ilman että on ilmoittanut aiemmin.
Hän on pyytänyt että jos saisi vara-avaimen kotiini niin voisi käyttää koiraani lenkillä jos minä en ehdi. En antanut.
Joskus tulee myös työpaikalleni kuulemma katsomaan että miten minulla menee.

Hänen tyylinsä on muuttunut samanlaiseksi kuin minunkin. (eli käyttää samantyylisiä vaatteita) se ei niin paljoa haittaa jos kerta pitää samankaltaisista vaatteista.
+Samanmerkkisiä meikkejä

Ja on goolannut nimeäni useaan otteeseen.
Huomasin kun etsin hänen kännykällään reittiohjetta.
Tiedän että on monta kertaa googlettanut koska siellä oli etunimelläni, sukunimelläni, etu- ja sukunimellä, puhelinnumerollani ja kutsumanimelläni (minua sanotaan usein eri nimellä kuin mikä se on oikeasti)

Hän haluaa nähdä minut joskus useamman kerran päivässä. Yleensä näemme vähintään kerran tai kaksi päivässä.
Jos olen jossain minne hän ei voi tulla mukaan, niin hän soittaa monesti päivässä minulle.
Yleensä haluaisi tulla kanssani. (jos menen esim mökille)

Onko tuo teidän mielestänne ihan normaalia?
En aluksi huomioinut tuota mutta on jo alkanut vähän häiritsemään.
Olemme tunteneet vähän yli vuoden ja
koko ajan tulee lisää näitä juttuja joten vähän mietityttää että mitä seuraavaksi.

Kiitos jos vastaisitte.
Ja ei, tämä ei ole provo.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäni on 3592 kk, kuinka vanha olen vuosissa?

Vierailija
42/82 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nuori naimaton nainen" (elokuva) .... brr.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ns. "tynnyrissä kasvanut" ja opettelen monesti uusien asioiden tekemistä muita matkimalla, kunnes löydän oman tapani. Olen myös 20-vuotias, ja tiedostan että minulla on itsetunto-ongelmia ja keskeneräinen, jopa rikkinäinen, minäkuva. Siltikään en voisi kuvitellakaan käyttäytyväni kuin kaverisi, tai pyytäväni vara-avainta edes parhaimman ystäväni (jonka olen tuntenut 5v.) asuntoon. 

Kuulostaa siltä, että kaverillasi on todella, todella pahoja ongelmia itsensä ja identiteettinsä kanssa. Tuollainen riippuvuus ei vain kerta kaikkiaan ole normaalia. Tuntuu siltä, että kaverisi haluaa ikään kuin "nielaista" sinut ja tehdä sinusta "omansa": suuttuminen silloin, kun et voi tavata ja kylmä–kuuma–tykkää-ei-tykkää–käytös viittaavat siihen. Kaverisi tarvitsisi ehdottomasti ammattiapua.

Neuvoisin ottamaan etäisyyttä ja laimentamaan ystävyyttä pikku hiljaa, ehkä kokonaankin pois. Kuten 77 varoitteli, seurauksena on varmasti uhkailuja, huutoa, itkua ja porua, mutta pidemmän päälle se on sinulle terveellisempää. 

Vierailija
44/82 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epänormaali stalkkeri, mutta keinot on varmaan jo aikoja sitten mietitty erittäin omaperäisesti (not). Jos saisi avaimen, tulisi yllättäen milloin vain urkkimaan kaiken mahdollisen, kenties piilottamaan kotiin seurantalaitteen ja aiheuttamaan yleistä ahdistusta. Se olisi hänelle tosi tärkeää ottaen huomioon kerrat, jotka hän on jo tähän mennessä pyytänyt avainta. Minä pistäisin heti poikki selkein sanoin, yhteyttä ei enää kertaakaan eikä viesteihin vastausta. Ei luonnehäiriöistä voi ystävyydellä parantaa. Ehkä itse vaistoat, onko parempi lopettaa vähitellen välttelemällä vai kerralla, minua vain ei kiinnostaisi pelaileminen stalkkerin ehdoilla.

Vierailija
45/82 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap tavannut tätä kaveria tämän aloituksen jälkeen? Tule kertomaan, miten asiat sujuvat.

Ap tuntuu edes jonkin verran pitävän tästä matkijakaverista sillä eihän ap muuten viettäisi aikaa kaverin kanssa. Mitä teette kun näette toisianne?

Vierailija
46/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työkaveri pimahti, alkoi matkia minun tyyliä, otti selville missä asuin ja ajeli autolla monta kertaa ohi ja yritti kurkkia sisään. Osti samat vaatteet ja asusteet muttei pukenut töihin niitä (pari muuta työkaveria näki sen vapaa-ajalla ja luulivat ensin minuksi kun samat takit, laukut ja kengät sekä kampaus!) ja jälkeenpäin sain tietää että käytti minun lookkia ja NIMEÄ baarissa, vieraat miehet soitteli minulle kun olivat selvitelleet numeroa ja siitä jäi kiinni!

Vierailija
49/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:24"]Mä ahdistuisin tosi paljon :0 Missä tutustuitte? Oliko heti alusta alkaen samanlaista touhua? Mua huolestuttaa toi koira juttu eniten. Mitähän tutkis kämpässä silläaikaa kun siellä et oo..
[/quote] Työpaikalla tavattiin. Hän tuli samaan työpaikkaan mutta minä vaihdoin ja hän jäi sinne.
Alussa oli normaalimpaa mutta jatkuvasti tulee uusia juttuja.
Avainta on pyytänyt muutamaankin otteeseen eri syillä.. -Ap
[/quote] tämä olisi ollut provo jos olisit kirjoittanut että vaihtoi työpaikankin perässä :Dd

Vierailija
50/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:24"]Mä ahdistuisin tosi paljon :0 Missä tutustuitte? Oliko heti alusta alkaen samanlaista touhua? Mua huolestuttaa toi koira juttu eniten. Mitähän tutkis kämpässä silläaikaa kun siellä et oo..
[/quote] Työpaikalla tavattiin. Hän tuli samaan työpaikkaan mutta minä vaihdoin ja hän jäi sinne.
Alussa oli normaalimpaa mutta jatkuvasti tulee uusia juttuja.
Avainta on pyytänyt muutamaankin otteeseen eri syillä.. -Ap
[/quote] tämä olisi ollut provo jos olisit kirjoittanut että vaihtoi työpaikankin perässä :Dd
[/quote] no ei vaihtanut onneksi :D -ap

Vierailija
51/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ystävälläsi muita kavereita tai muita joiden kanssa olisi?

Vierailija
52/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:58"]Onko ystävälläsi muita kavereita tai muita joiden kanssa olisi?
[/quote] Olisi paljon muitakin kavereita mutta vain minun kanssani tuntuu haluavan olla.
Nyt alkoi ahdistaa että miksiköhän oikeasti hän haluaisi päästä kotiini. -Ap

Vierailija
53/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:58"]Onko ystävälläsi muita kavereita tai muita joiden kanssa olisi?
[/quote] Olisi paljon muitakin kavereita mutta vain minun kanssani tuntuu haluavan olla.
Nyt alkoi ahdistaa että miksiköhän oikeasti hän haluaisi päästä kotiini. -Ap
[/quote]

Ehkä häntä kiinnostaa tietää mitä tavaroita omistat ja miten olet taloasi sisustanut, että hän voisi hankkia itselleenkin.

Vierailija
54/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:45"]otsikko piti muuttaa mutta en ehtinyt.
Ja oho tulipas pitkä teksti
[/quote] ja sori kappalejaot eivät toimi puhelimella.
[/quote]

Kyllä ne kappalejaot puhelimen kakun toimii.

Jos niitä käyttää.

Vierailija
55/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:45"]otsikko piti muuttaa mutta en ehtinyt.
[/quote]

Jos niitä käyttää.
[/quote] eivät toimineet mulla. Ap

Vierailija
56/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:45"]otsikko piti muuttaa mutta en ehtinyt.
[/quote]

Jos niitä käyttää.

Mutta tuo ennakoiva tekstinsyöttö höpöttää omiaan. kakun = kanssa.

Vierailija
57/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa..

Vierailija
58/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vain mun arvailua.

Jos sillä kaverilla on minuutensa kanssa niin paha ristiriita, että psyyke yrittää paeta häntä itseään mukautumalla joksikuksi muuksi. Hän siis yrittää olla kuin sinä, koska ei kestä itseään. Kotonasi hän tuntisi olonsa kotoisaksi. Luultavasti pukeutuisi sinun vaatteisiisi salaa ja olisi asunnossa "sinuna", jos annat avaimen.

Vierailija
59/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot sen idoli.

Vierailija
60/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jopa pelottavaa. Tuli mieleen että, jos alkaisit seurustella yrittäisi varmaan viedä kumppanisi. Sairaalla tavalla elää sinun elämää. Pysy kaukana, ongelmia alkaa tulla esim. voi yrittää esiintyä sinuna jne. Hulluja piisaa! Sairasta on myös teidän yhdessäolon tiiviys, kaksi kertaa päivässä näette ja soittelee sinulle jatkuvasti. Oletko tavannut hänen läheisiään esim. vanhempia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi