Tsempatkaa mua! Oon ihastunut ja
se ei saa edetä, koska sekä minä että ihastus ollaan naimisissa ja perheellisiä.
Ihastukseni kohde tietää tunteeni ja tilanteen. Hän on sanonut tykkäävänsä musta ja että herätän hänessä lämpimiä tunteita. Lisäksi hän ehdotti pariinkin otteeseen seksiä, mutta kieltäydyin eniten oman perheeni ja myös hänen perheensä takia. Hän olis ollut valmis jatkamaan yhteydenpitoa mutta minä sanoin, että lopetaan yhteydenpito.
Luojan kiitos meillä ei ole pakollisia yhdiståviä asioita elämässä, joten välttely onnistuu.
Ongelma on, että olen ihan totaalisen ihastunut. Yöllä heräsin pari kertaa haaveilemaan hänestä ja nyt on kovat taistelut etten laittaisi hänelle viestiä. Tekis mieli laittaa viestiä, että miten voit ❤ ja että anteeksi kun niin tylysti katkaisin meidän yhteydenpidon, tottakai voit olla yhteydessä yms. Tuo olis tosi huono juttu, koska mun lämpimät viestit saa hänet haluamaan seksiä mun kanssa.
Voi apua, sanokaa etten saa laittaa hänelle viestiä ja muuta rohkaisevaa!!
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Hanki apua.
Mistä?
Ap
Mikä ensimmäisessä neuvossa on vikana?
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään vikaa ole.
Hyvä neuvo. Toivon löytäväni itsestäni voiman toimia niin. Nytkin on taistelu etten sorru viestiin.
Ap
Sä olet ap toiminut ihailtavasti ja oikein tähän mennessä. Mun neuvo on että nyt vain jatkat samaa linjaa ja kärsit ne tunteet pois. Kaikki menee aina ohi. Se on koettu fakta. Tässä maailmassa tarvitaan enemmän ihmisiä jotka toimii oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään vikaa ole.
Hyvä neuvo. Toivon löytäväni itsestäni voiman toimia niin. Nytkin on taistelu etten sorru viestiin.
Ap
Tähän mitään toivomuksia tarvita. Ainostaan päätöstä.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet ap toiminut ihailtavasti ja oikein tähän mennessä. Mun neuvo on että nyt vain jatkat samaa linjaa ja kärsit ne tunteet pois. Kaikki menee aina ohi. Se on koettu fakta. Tässä maailmassa tarvitaan enemmän ihmisiä jotka toimii oikein.
Kiitos 💖
Sulla tuntuu olevan mielikuvitusta.
Kuvittelepa siis huolella läpi seuraavat tilanteet:
Lähetät "ihastuksellesi" lemmenviestin, ja miehesi lukee sen.
Lähetät "ihastuksellesi" lemmenviestin, ja lapsesi lukevat sen (tai miehesi lukee sen heille, jos ovat vielä lukutaidottomia).
Lähetät "ihastuksellesi" lemmenviestin, ja hänen vaimonsa lukee sen.
Lähetät "ihastuksellesi" lemmenviestin, ja hänen lapsensa lukevat sen.
Kylmä suihku, jos sinulla on sydän sairaus en suosittele kylmää suihkua, jottei tarvi soittaa 112 ambulanssia.
Muuten kyllä kylmä suihku!
Tai leikkaa jostakin lehdestä Putinin kuva, laita se sinitarralla johonkin näkyvälle paikalle
asuntosi seinään niin, että se sinua tuijottaa jo alkaa hiipua kiinnostus kun herättää Putin kauhua Maailmalla.
Turha näitä hattarapäitä on neuvoa. Ap meinaa rikkoa kaksi perhettä ja toteuttaa aikeensa satavarmasti. Myöhemmin sitten ihmettelee, kuinka tässä näin kävi.
Menee ohi. Olen ollut vastaavassa tilanteessa ja tunteet kestivät melkein kaksi vuotta. Meistä tuli loppujen lopuksi ystäviä. Näinkin voi käydä. Olen tosi iloinen, ettei tehty mitään.
Menee ohi, kun et ruoki tunnetta, koettu on.
Pysy lujana! 💪💪
Haluuko se mitään muuta susta ku seksiä
Pysy vain ystävänä. Typerä mies, kun ehdottelee seksiä. Haluaa pitää kurjan liittonsa. Ja leikkiä kanssasi. Älä alistu moiseen. Ihastuminen on normaalia. Sinä et voi valita missä ja keneen ihastut. Olen sitä mieltä, että mikäli suhteessa ollessa ihastuu ja se kestää. Siitä omasta suhteesta puuttuu jotain.
Jos se, että mies on käärme ja valmis pettämään vaimoaan ei vielä herätä sua millaseen mieheen oot ihastunu niin ehkä se, että mies on täysin valmis käyttään sun ihastumista hyväkseen saadakseen seksiä.
Ja jos/kun näin tapahtuu, mies katkasee suhun välit. Jos jää kiinni vaimolle ja saa kenkää niin tulee roikkumaan sun oven taakse (olettaen, että myös sun mies saa tietää ja pistää sut kiertoon). Jos päädytte yhteen niin kalastelee ex-vaimoa takaisin jatkuvasti/ pettää sua muuten.
Toivottavasti jäähdytti tunteita.
Kiitos kamut!
Kyllä nää vastauksenne auttoi.
Pysyn lujana ja toimin kuten on oikein.
Ap
Kyllä se helpottaa aikanaan, kun et ole yhteydessä ja tekemisissä. Suuntaa tunteesi oman suhteesi parantamiseen tai eroa ensin, jos haluat toisen. Kuulostaa kyllä häntäheikiltä, kun ehdottelee seksiä. Haluaisitko pettäjän?
Toimi niin kuin toivoisit aviomiehesi toimivan, kun hän joutuu samaan tilanteeseen.