Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tsempatkaa mua! Oon ihastunut ja

Vierailija
26.02.2022 |

se ei saa edetä, koska sekä minä että ihastus ollaan naimisissa ja perheellisiä.

Ihastukseni kohde tietää tunteeni ja tilanteen. Hän on sanonut tykkäävänsä musta ja että herätän hänessä lämpimiä tunteita. Lisäksi hän ehdotti pariinkin otteeseen seksiä, mutta kieltäydyin eniten oman perheeni ja myös hänen perheensä takia. Hän olis ollut valmis jatkamaan yhteydenpitoa mutta minä sanoin, että lopetaan yhteydenpito.
Luojan kiitos meillä ei ole pakollisia yhdiståviä asioita elämässä, joten välttely onnistuu.

Ongelma on, että olen ihan totaalisen ihastunut. Yöllä heräsin pari kertaa haaveilemaan hänestä ja nyt on kovat taistelut etten laittaisi hänelle viestiä. Tekis mieli laittaa viestiä, että miten voit ❤ ja että anteeksi kun niin tylysti katkaisin meidän yhteydenpidon, tottakai voit olla yhteydessä yms. Tuo olis tosi huono juttu, koska mun lämpimät viestit saa hänet haluamaan seksiä mun kanssa.

Voi apua, sanokaa etten saa laittaa hänelle viestiä ja muuta rohkaisevaa!!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi niin kuin toivoisit aviomiehesi toimivan, kun hän joutuu samaan tilanteeseen.

Vierailija
2/22 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki apua.

Mistä?

Ap

Vierailija
4/22 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ensimmäisessä neuvossa on vikana?

Vierailija
5/22 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään vikaa ole.

Hyvä neuvo. Toivon löytäväni itsestäni voiman toimia niin. Nytkin on taistelu etten sorru viestiin.

Ap

Vierailija
6/22 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ap toiminut ihailtavasti ja oikein tähän mennessä. Mun neuvo on että nyt vain jatkat samaa linjaa ja kärsit ne tunteet pois. Kaikki menee aina ohi. Se on koettu fakta. Tässä maailmassa tarvitaan enemmän ihmisiä jotka toimii oikein.

Vierailija
7/22 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään vikaa ole.

Hyvä neuvo. Toivon löytäväni itsestäni voiman toimia niin. Nytkin on taistelu etten sorru viestiin.

Ap

Tähän mitään toivomuksia tarvita. Ainostaan päätöstä.

Vierailija
8/22 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet ap toiminut ihailtavasti ja oikein tähän mennessä. Mun neuvo on että nyt vain jatkat samaa linjaa ja kärsit ne tunteet pois. Kaikki menee aina ohi. Se on koettu fakta. Tässä maailmassa tarvitaan enemmän ihmisiä jotka toimii oikein.

Kiitos 💖

Vierailija
9/22 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla tuntuu olevan mielikuvitusta.

Kuvittelepa siis huolella läpi seuraavat tilanteet:

Lähetät "ihastuksellesi" lemmenviestin, ja miehesi lukee sen.

Lähetät "ihastuksellesi" lemmenviestin, ja lapsesi lukevat sen (tai miehesi lukee sen heille, jos ovat vielä lukutaidottomia).

Lähetät "ihastuksellesi" lemmenviestin, ja hänen vaimonsa lukee sen.

Lähetät "ihastuksellesi" lemmenviestin, ja hänen lapsensa lukevat sen.

Vierailija
10/22 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä suihku, jos sinulla on sydän sairaus en suosittele kylmää suihkua, jottei tarvi soittaa 112 ambulanssia.

Muuten kyllä kylmä suihku!

Tai leikkaa jostakin lehdestä Putinin kuva, laita se sinitarralla johonkin näkyvälle paikalle

asuntosi seinään niin, että se sinua tuijottaa jo alkaa hiipua kiinnostus kun herättää Putin kauhua Maailmalla.

Vierailija
11/22 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha näitä hattarapäitä on neuvoa. Ap meinaa rikkoa kaksi perhettä ja toteuttaa aikeensa satavarmasti. Myöhemmin sitten ihmettelee, kuinka tässä näin kävi.

Vierailija
12/22 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ohi. Olen ollut vastaavassa tilanteessa ja tunteet kestivät melkein kaksi vuotta. Meistä tuli loppujen lopuksi ystäviä. Näinkin voi käydä. Olen tosi iloinen, ettei tehty mitään.

Vierailija
13/22 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ohi, kun et ruoki tunnetta, koettu on.

Pysy lujana! 💪💪

Vierailija
14/22 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stay strong

Vierailija
15/22 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluuko se mitään muuta susta ku seksiä

Vierailija
16/22 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy vain ystävänä. Typerä mies, kun ehdottelee seksiä. Haluaa pitää kurjan liittonsa. Ja leikkiä kanssasi. Älä alistu moiseen. Ihastuminen on normaalia. Sinä et voi valita missä ja keneen ihastut. Olen sitä mieltä, että mikäli suhteessa ollessa ihastuu ja se kestää. Siitä omasta suhteesta puuttuu jotain.

Vierailija
17/22 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se, että mies on käärme ja valmis pettämään vaimoaan ei vielä herätä sua millaseen mieheen oot ihastunu niin ehkä se, että mies on täysin valmis käyttään sun ihastumista hyväkseen saadakseen seksiä.

Ja jos/kun näin tapahtuu, mies katkasee suhun välit. Jos jää kiinni vaimolle ja saa kenkää niin tulee roikkumaan sun oven taakse (olettaen, että myös sun mies saa tietää ja pistää sut kiertoon). Jos päädytte yhteen niin kalastelee ex-vaimoa takaisin jatkuvasti/ pettää sua muuten.

Toivottavasti jäähdytti tunteita.

Vierailija
18/22 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kamut!

Kyllä nää vastauksenne auttoi.

Pysyn lujana ja toimin kuten on oikein.

Ap

Vierailija
19/22 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan tsemppaa sua.

Vierailija
20/22 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se helpottaa aikanaan, kun et ole yhteydessä ja tekemisissä. Suuntaa tunteesi oman suhteesi parantamiseen tai eroa ensin, jos haluat toisen. Kuulostaa kyllä häntäheikiltä, kun ehdottelee seksiä. Haluaisitko pettäjän?