Tsempatkaa mua! Oon ihastunut ja
se ei saa edetä, koska sekä minä että ihastus ollaan naimisissa ja perheellisiä.
Ihastukseni kohde tietää tunteeni ja tilanteen. Hän on sanonut tykkäävänsä musta ja että herätän hänessä lämpimiä tunteita. Lisäksi hän ehdotti pariinkin otteeseen seksiä, mutta kieltäydyin eniten oman perheeni ja myös hänen perheensä takia. Hän olis ollut valmis jatkamaan yhteydenpitoa mutta minä sanoin, että lopetaan yhteydenpito.
Luojan kiitos meillä ei ole pakollisia yhdiståviä asioita elämässä, joten välttely onnistuu.
Ongelma on, että olen ihan totaalisen ihastunut. Yöllä heräsin pari kertaa haaveilemaan hänestä ja nyt on kovat taistelut etten laittaisi hänelle viestiä. Tekis mieli laittaa viestiä, että miten voit ❤ ja että anteeksi kun niin tylysti katkaisin meidän yhteydenpidon, tottakai voit olla yhteydessä yms. Tuo olis tosi huono juttu, koska mun lämpimät viestit saa hänet haluamaan seksiä mun kanssa.
Voi apua, sanokaa etten saa laittaa hänelle viestiä ja muuta rohkaisevaa!!
Kommentit (22)
Mitä näet siinä miehessä, mikä puuttuu nykyisestä suhteestasi? Kyseinen mies selvästi tyydyttää jonkun tarpeen mitä sinulla on. Siinä tarpeessa ei ole mitään väärää. Tarve ei ole yhtä kuin halu, se on tarve, jotakin mitä TARVITSEE elämäänsä. Mikä tämä tarve on?
Kun osaat tunnistaa, minkä tarpeen kyseinen mies sinussa (ajatuksen tasolla) tyydyttää, pystyt miettimään muita keinoja millä pystyt tydyttää tämän tarpeen. Tarpeessa ei ole mitään vikaa. Siinäkään ei ole mitään vikaa että aivosi ovat bonganneet tavan tyydyttää tämän tarpeen. Mikälie asia tuo on, se puuttuu sinulta nyt mutta todellakaan joku mies ei ole ainut tapa saada sitä elämääsi.
Maisuli ja sitten se on ihan sama kuin mitä mieltä olet tästä syystä.