Ahdistaa, en saa koskaan lasta tai pääse naimisiin
Oon 35-vuotias nainen, en seurustele enkä tunnu löytävän miestä mistään. Nyt on iskenyt ahdistus siitä että en koskaan pääse naimisiin, enkä varmaan koskaan tule saamaan lapsia. Hedelmällisyys laskee päivä päivältä, eli kohta sekin mahdollisuus on ohi. Teen paskahommaa huonolla palkalla, kroppa alkaa prakaan eikä työ kiinnosta. MUlla ei koskaan tuu oleen rahaa ostaan edes omaa kotia, autoa tai ylipäänsä mitään. MUn elämä menee ihan hukkaan ja ohitse! Mistä mä löydän miehen!?!?
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:42"]Yksinkin voi adoptoida.
[/quote]
Käytännössä ei voi, jos on pienituloinen.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:41"]
Panosta itseesi (terveys, koulutus tai mikä sinulle on tärkeää) ja unohda miehen pakonomainen etsintä! Onni ei tule etsien vaan eläen.
[/quote]
No kun tässä on eletty itseään varten, tehty juuri niitä asioita mitä on itse sillä hetkellä huvittanut ja silti se onni ei ole tullut vastan. Nyt yhtäkkiä sitä huomaa että kaiken hauskanpidon keskellä oma ura tai koulutus on jäänyt ihan toissijaiseksi, eikä sitä miestä, parisuhdetta ja lasta ole näkyvissä missään lähitulevaisuudessa! En jaksa enää juhlia vaan haluan perheen!
Itse tajusin saman kun täytin 30, en jaksanut enää tehdä sitä paskatyötä ja otin lopputilin. Vieläkin vähän hakusessa, että mitä tässä nyt sitten tekis, kun pitää ihan yksin olla koko elämä.
Uran ja koulutuksen kautta voi löytyä mieskin.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:42"]
Yksinkin voi adoptoida.
[/quote] En mä halua adoptoida yksin, ja tuskin edes voisinkaan! Mä haluan makoilla miehen kanssa sängyssä ja yhdessä tunnustella kun vauva potkii mahassa. Mä haluan katsoo kun mun mies kantaa meidän lasta harteillaan ja leikkii puistossa, mä haluan perheen, ihan oman ja kokonaisen perheen!
I feel you! Mä yritän kanssa sopeutua ajatukseen siitä että vietän loppuelämäni yksin. :(
Mitä olet tehnyt sen eteen, että saisit miehen? Verkostoitunut, nettideittailu, tehnyt itse aloitteita, harrastukset?
Samat tunnelmat. Paska työ, ei miestä eikä perhettä, ja tuskin tulee koskaan olemaankaan. En tällasta elämää halunnut mutta näin kävi.
Laske rimaa miehien suhteen omalle tasollesi. Luuletko että joku hyväpalkkainen, varakas mies haluaa naida alaspäin? Ellet sitten ole superkaunis...
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:43"]
No kun tässä on eletty itseään varten, tehty juuri niitä asioita mitä on itse sillä hetkellä huvittanut ja silti se onni ei ole tullut vastan. Nyt yhtäkkiä sitä huomaa että kaiken hauskanpidon keskellä oma ura tai koulutus on jäänyt ihan toissijaiseksi, eikä sitä miestä, parisuhdetta ja lasta ole näkyvissä missään lähitulevaisuudessa! En jaksa enää juhlia vaan haluan perheen!
[/quote]
Eli olet siis kuvitellut, että juhlimalla löydät aviomieheksi ja lastesi isäksi sopivan miehen.
En ihmettele ettei miestä löytynyt jos tuo oli pääasiallinen strategiasi löytää mies...
Terve. Miehiä saa kun menee niille jutteleen, eikä kannata valita sitä kaikkean mulkuinta vaan semmoisen rauhallisen ja ujon kaverin
Täälä kans yksi elämäänsä pettynyt. Pahalta tuntuu myös että petin vanhempieni toiveet lapsenlapsesta. Olen siis jo 44v enkä seurustele. Siis niin paha tämä asia että käynyt mielessä kaikenlaista... työnteko ei kiinnosta. Miksi ahertaisin kun valtio perii.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:33"]
Terve. Miehiä saa kun menee niille jutteleen, eikä kannata valita sitä kaikkean mulkuinta vaan semmoisen rauhallisen ja ujon kaverin
[/quote]
Itseasiassa miehen saaminen ei ole helppoa. Voin kuvitella miten vaikeaa se on 35-vuotiaalle naiselle kun suurissa kaupungeissa nuoret ja kauniitkaan naiset eivät kelpaa miehille, koska tarjonta on niin suuri.
Toi taktiikka onnistuu jossain perähikiällä, ei esim. Helsingissä.
Hanki lapsi yksin, klinikka-alkuisesti. Et jää yksin.
Itse kans miettinyt adoptiota. Mutta mulla todella pienet tulot :/
Noniin. Nythän on sellainen tilanne näköjään monella, että miestä ei ole ja työkin on tuskaa ja Helsingissä miehen saanti on ilmeisesti vaikeaa? Tässähän ei nyt tarvitse olla kovin ratkaisukeskeinen ihminen, että tajuaa muuttaa maalle ja etsiä sieltä vanhapoika
Tee lapsi vaan jonkun kanssa niin saat ainakin sen lapsen.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:42"]Noniin. Nythän on sellainen tilanne näköjään monella, että miestä ei ole ja työkin on tuskaa ja Helsingissä miehen saanti on ilmeisesti vaikeaa? Tässähän ei nyt tarvitse olla kovin ratkaisukeskeinen ihminen, että tajuaa muuttaa maalle ja etsiä sieltä vanhapoika
[/quote]
Molemmat paikkakunnat koettu ja "maalta" vielä vaikeampi löytää miesystävä. Eipä oo kaikille onnea tarkoitettu kai :/
Panosta itseesi (terveys, koulutus tai mikä sinulle on tärkeää) ja unohda miehen pakonomainen etsintä! Onni ei tule etsien vaan eläen.