Hesari lopettanut päivittäisen Pride-hehkutuksen? Miksi kesän tärkein juhla ei saa täyttä huoniota enään?
Kommentit (14)
Hesarin tilaajat on pääosin iäkkäämpää väkeä. Toi ei ehkä ole heidän juttunsa. Tosin, hesarilla on tien pää näkyvissä jo. Jokunen vuosi, niin sitä ei enää jaeta postiluukusta aamukahvipöytään.
Oli muuten hyvä lehti takavuosina.
Vierailija kirjoitti:
Hesarin tilaajat on pääosin iäkkäämpää väkeä. Toi ei ehkä ole heidän juttunsa. Tosin, hesarilla on tien pää näkyvissä jo. Jokunen vuosi, niin sitä ei enää jaeta postiluukusta aamukahvipöytään.
Oli muuten hyvä lehti takavuosina.
Tilasin pitkään kunnes muuttui Vihreäksi Langaksi
Sieltä paljastui niin pahoja luurankoja kaapista ettei kehtaa enää hehkuttaa.
Mistä lähtien se on ollut kesän tärkein juhla?
Olin aivan järkyttyny, kun selailin nettihesarin etusivua. Vitu hallitus ja n*tsi-halla-aho. Tällaista kylmäävää äärioikeistolaista etusivua en olisi uskonut enää ikinä näkeväni LQBTS+ Suomessa.
Mutta sitten näin sen otsikon ja lämpö valtasi lesbop*nikseni, toivoa on vielä jäljellä.
"Mietitkö, mitä tehdä Pride-viikolla? Kokosimme tärppilistan
Helsinki Pride -viikolla ympäri kaupunkia järjestetään monenlaisia työpajoja, klubeja ja bileitä.
HS kokosi listan kiinnostavista tärpeistä viikon jokaiselta päivältä.
Viikko huipentuu lauantain marssiin ja puistojuhlaan Kaivopuistossa."
Tosi ikävää, että vain yksi juttu, vaikka kymmenen ekaa pitäisi olla pelkkää pridea.
- Parhaat asut pride-marssilla h*mosteluun
- Tykkäätkö enemmän ottaa peppuun vai antaa peppuun, vastaa hauskaan kyselyyn
- Olen nainen ja käytän ylpeästi naisten vessaa lorotellassani naisp*nikselläni
Ihan tiedoksi ap:lle, ettei Pride-tapahtuma ole kesän tärkein. Sukupuolivähemmistöt ovat tervetulleita esim. Helsingin juhlaviikoille, tapahtumia jokaisen makuun, eikä kysytä kenenkään suuntautumisia, oman mieltymyksen mukaan tapahtumien suhteen.
Mainitakseni vain yhden tapahtuman pk-seudulla. Ympäri maata on kaikenlaisia festareita, mm. Sodankylän filmifestarit.
HS pelästyi äärioikeistoa ja herännäisiä eli Orpon hallitusta ja sen äänestäjien reagointia.
Vierailija kirjoitti:
Hesarin tilaajat on pääosin iäkkäämpää väkeä. Toi ei ehkä ole heidän juttunsa. Tosin, hesarilla on tien pää näkyvissä jo. Jokunen vuosi, niin sitä ei enää jaeta postiluukusta aamukahvipöytään.
Oli muuten hyvä lehti takavuosina.
Perinteen vuoksi tilaavat töölönmummot kun kippaa niin se oli Hyysärin tarina siinä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien se on ollut kesän tärkein juhla?
TÖRKEIN se on. Joskus oli oikein uutiskuva, missä joku marssi dildo otsaan kiinnitettynä ja toinen oli koirana talutushihnassa.
Toimittelijat olleet muutaman päivän mittaisella juhannusviihteellä. Kyllä he taas jatkavat, kun saavat ensin päänsä (päihteistä) selväksi. Alkuviikko menee vielä loivennuksien parissa.
Pride tuntuu olevan persuille kesän tärkein juhla.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä paljastui niin pahoja luurankoja kaapista ettei kehtaa enää hehkuttaa.
Hih, sateenkaariluurangs tuli kaapista :D
Jokin raja on ylittynyt.