Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko hyvä vai huono vaimo??

Vierailija
17.07.2015 |

Mies lähti tänään saunailtaan, tiesin että jatkavat kaupungille.. Laitoin miehelle yhden viestin että menen nukkumaan, saa soittaa jos on hätä. Tästä kahden tunnin päästä mies soittaa kaupungilta ympärikännissä että on ihan yksin eikä jaksa olla hereillä. Itkee ja mutisee ja on vaikeaselkoinen. Mulla ei oo korttia ja oon raskaana rv 27, mä tietty heti hyppäsin ylös sängystä, puin päälle ja lähdin pyörällä kaupungillepäin (4km) ilman hajuakaan missä mies on siellä. Löysin sen sitten lopulta eräästä puistosta, yritin kävelyttää hiukan mutta soitin lopulta taksin kun ei saanu ite soitettua (oli siis niin kännissä). Tultiin kotia, käärin tupakan ja avasin kaljan ja lämmitin pitsaa jonka olin aiemmin pakastanut vastaavalta reissulta, kun sitä halusi mutteihän pitseriat ollut enään auki et ois saanu tuoretta.. Nyt sammahti sohvalle, riisuin hupparin ja housut ja toin tyynyt ja peittelin siihen..

Onko tämmönen huolenpito ok, vai teenkö jotai väärin kun passaan miestä?? Ei kyllä onneksi usein näin ole, ehkä noin kerta puolessa vuodessa.. Muuten on kiltisti ja osaa tulla omin avuin kotiin :)

Kommentit (201)

Vierailija
61/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:31"]Minusta teit ihan oikein. Mies kerta soitti sulle ja pystyit lähtemään avuksi. Ei ole paapomista vaan huolenpitoa. Munkin mies kerran vuodessa vetää hieman överit kännit mutta muuten on selvänä. Minusta on pahempi vetää alkoholia koko ajan kun se että kerta vuoteen otetaan överit.
[/quote]
Ap:n mies tissuttelee joka päivä, eli on alkoholisti. Viesti 8, lue. Ap mahdollistaa miehensä juopottelun ja lapsi tähän soppaan. Ei hyvä. T. Alkoholistin lapsi ja vieläkään en ole päässyt traumoista yli näin keski-ikäisenä.
[/quote]

Pelkkä juominenko sinut traumatisoi? Vai humaltuneen käytös? Ei miehestä edes huomaa kun tissuttelee, ja toki vähentänyt on jo nyt päivittäistä määrää ja aikoo vähentää ja lopulta lopettaa kokonaan kun vauva syntyy..

Ap
[/quote]
En ala avaamaan tässä mitä kaikkea tapahtui. Sen sanon ettei todellakaan miehes pysty noin vain lopettamaan lapsen synnyttyä, ei alkoholisti kykene tähän. Voi jopa pahentua, kun ei olekaan kaikki niin kivasti enää ja vaimo ei ehdi enää kauheasti huomioida. Vauva menee miehen ohi, alkoholistimies katkeroituu ja jatkaa ryyppäämistä. Oikeasti, otahan nyt tarkemmin selvää alkoholismista. Ota yhteyttä vaikka AA:han ja juttele heidän kanssaan, kysy miten pitäisi nyt toimia. Älä ole noin naiivi ja sokea tilanteelle.
[/quote]

Pitäisikö jättää hyvä mies alkoholismin takia? Minä en edes vaadi miestä lopettamaan, en puutu hänen juomiseen. Eikä juominen aiheuta meillä ongelmia, on jo roimasti vähentynyt mm viimevuodesta.. Uskon mieheeni ja siihen että hän kykenee raitistumaan ja annan hänelle 100% tukeni.. Ja hän luottaa muhun täysin, kun en ole koskasn painostanut lopettamaan, painostamalla saa vain vastarintaa.. Annan miehen onnistua itse omaan tahtiin.. :)

Ap
[/quote]

Alkoholistilla on vain yksi tahti eli on/off. Alkoholisti ei voi vähentää ja pikkuhilja lopettaa juomista vaan se pitää lopettaa kerrallaan, kokonaan, kertalaakista. Alkoholisti ei voi juoda pisaraakaan. Valehtelette itsellenne, miehesi ja sinä. Suhteenne perustuu valheelle eikä totuudelle. Miehesi pitää mennä katkaisuhoitoon. Jos miehesi oikeasti pystyisi ja haluaisi, hän lopettaisi nyt, heti ja täysin. Surullista, että olet noin riippuvainen muehestäsi. Lapsi kärsii, jos vanhempi juo joka päivä, vaikkei humalassa olisikaan.
[/quote]

Kannattaa lukea uusimpia tutkimuksia aiheesta, tuo on höpöhöpöä että voi lopettaa vain kertalaakista tä katkaisuhoidossa, tai etteikö alkoholistikin voi oppia hallitsemaan juomistaan.. Enkö minä tiedä, mitä täällä tapahtuu? :D jos viimekesänä mies joi kolme pulloa kirkasta päivässä kesälomallaan, nykyään juo enään vain puolipulloa ja noin kuusi olutta.. :) on melkoinen vähennys?? Arkena kirkkaat jää kokonaan pois, mutta juo kaljaa sitten tuon kuusi/kahdeksan illassa..

Ap

Vierailija
62/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:08"]Sä olet liian kiltti ja empaattinen ihminen, miehenhän se kuuluis sua passata jos olet noin pitkällä raskaana. Vähän pelottaa niin että tässä tulee käymään silleen että parinkymmenen vuoden päästä teidän muksutkin pääsee olemaan jatkuvasti peloissaan ja huolissaan että taas se isä on juomassa eikä tietoa missä on ja missä kunnossa ja jossain vaiheessa ukko kuolee joko itse alkoholiin tai kännitappelussa.. Mietihän nyt jaksatko tota loppuelämäs ja oletko onnellinen nytkään.
[/quote]

Olen onnellinen, ja uskon miehen paranevan ennenkuin menee noin pitkälle.. Ja mies ei tappele edes kännissä :) ja jos mies pysyy mun tukena ja rinnalla niin pysyn minäkin mieheni.. Jos se tekee mulle pahasti tä kohtelee huonosti, saa samalla mitalla/ sitten eroa ja lähden..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi juominen pahenee. Hän jää työttömäksi. Kohtelee sinua ja lasta huonosti. Tuhlaa kaikki rahanne viinaan
Ja riippuvainen elää vain aineelleen. Hän on poissa teidän elämästä.
Riippuvuus pahenee pikkuhiljaa. Hän juo itsensä hautaan
Ihan rehellisesti

Vierailija
64/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:08"]Sä olet liian kiltti ja empaattinen ihminen, miehenhän se kuuluis sua passata jos olet noin pitkällä raskaana. Vähän pelottaa niin että tässä tulee käymään silleen että parinkymmenen vuoden päästä teidän muksutkin pääsee olemaan jatkuvasti peloissaan ja huolissaan että taas se isä on juomassa eikä tietoa missä on ja missä kunnossa ja jossain vaiheessa ukko kuolee joko itse alkoholiin tai kännitappelussa.. Mietihän nyt jaksatko tota loppuelämäs ja oletko onnellinen nytkään. [/quote] Olen onnellinen, ja uskon miehen paranevan ennenkuin menee noin pitkälle.. Ja mies ei tappele edes kännissä :) ja jos mies pysyy mun tukena ja rinnalla niin pysyn minäkin mieheni.. Jos se tekee mulle pahasti tä kohtelee huonosti, saa samalla mitalla/ sitten eroa ja lähden.. Ap

[/quote]

Kuinka sun isä on sua kohdellut, oliko sitä lainkaan?

Vierailija
65/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoittaa samalla tavalla kuin useita ketjuja tehnyt juuri synnyttänyt päihdeisän kanssa asuva mt ongelmainen. Heilläkin oli kaikki hyvin, vaikka mies oli aggressiivinen.
Sama kirjoittaja?

Vierailija
66/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:20"]Seuraavaksi juominen pahenee. Hän jää työttömäksi. Kohtelee sinua ja lasta huonosti. Tuhlaa kaikki rahanne viinaan
Ja riippuvainen elää vain aineelleen. Hän on poissa teidän elämästä.
Riippuvuus pahenee pikkuhiljaa. Hän juo itsensä hautaan
Ihan rehellisesti
[/quote]

No jos kohtelee mua ja lasta kerranki huonosti niin voin lähteä lätkimään.. Tähän mennessä ei oo niin käynyt, niin miksi lähtisin?? Pelkän ennakko oletuksen vuoksi?? Melko julmaa!

Ap

Vierailija
67/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:08"]Sä olet liian kiltti ja empaattinen ihminen, miehenhän se kuuluis sua passata jos olet noin pitkällä raskaana. Vähän pelottaa niin että tässä tulee käymään silleen että parinkymmenen vuoden päästä teidän muksutkin pääsee olemaan jatkuvasti peloissaan ja huolissaan että taas se isä on juomassa eikä tietoa missä on ja missä kunnossa ja jossain vaiheessa ukko kuolee joko itse alkoholiin tai kännitappelussa.. Mietihän nyt jaksatko tota loppuelämäs ja oletko onnellinen nytkään. [/quote] Olen onnellinen, ja uskon miehen paranevan ennenkuin menee noin pitkälle.. Ja mies ei tappele edes kännissä :) ja jos mies pysyy mun tukena ja rinnalla niin pysyn minäkin mieheni.. Jos se tekee mulle pahasti tä kohtelee huonosti, saa samalla mitalla/ sitten eroa ja lähden.. Ap

[/quote]

Kuinka sun isä on sua kohdellut, oliko sitä lainkaan?
[/quote]

Isä kohteli hyvin, piti meistä lapsista huolta kun erosivat äitini kanssa.. Äitikin myöhemmin ryhdistäytyi, ja teini ikäisenä oli jo hyvät välit molempiin vanhempiini.. Liittyy asiaan miten? :P

Ap

Vierailija
68/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:25"]Ap kirjoittaa samalla tavalla kuin useita ketjuja tehnyt juuri synnyttänyt päihdeisän kanssa asuva mt ongelmainen. Heilläkin oli kaikki hyvin, vaikka mies oli aggressiivinen.
Sama kirjoittaja?
[/quote]

En oo aiemmin kirjoittanut palstalle, lukenut vaan.. Mies ei oo aggressiivinen, luojan kiitos! Kirjoitan ihan vain omasta elämästämme, meillä ei oo lapsia ennestään tämä tuleva on esikoinen :)

Ap

Vierailija
69/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:31"]Minusta teit ihan oikein. Mies kerta soitti sulle ja pystyit lähtemään avuksi. Ei ole paapomista vaan huolenpitoa. Munkin mies kerran vuodessa vetää hieman överit kännit mutta muuten on selvänä. Minusta on pahempi vetää alkoholia koko ajan kun se että kerta vuoteen otetaan överit.
[/quote]
Ap:n mies tissuttelee joka päivä, eli on alkoholisti. Viesti 8, lue. Ap mahdollistaa miehensä juopottelun ja lapsi tähän soppaan. Ei hyvä. T. Alkoholistin lapsi ja vieläkään en ole päässyt traumoista yli näin keski-ikäisenä.
[/quote]

Pelkkä juominenko sinut traumatisoi? Vai humaltuneen käytös? Ei miehestä edes huomaa kun tissuttelee, ja toki vähentänyt on jo nyt päivittäistä määrää ja aikoo vähentää ja lopulta lopettaa kokonaan kun vauva syntyy..

Ap
[/quote]
En ala avaamaan tässä mitä kaikkea tapahtui. Sen sanon ettei todellakaan miehes pysty noin vain lopettamaan lapsen synnyttyä, ei alkoholisti kykene tähän. Voi jopa pahentua, kun ei olekaan kaikki niin kivasti enää ja vaimo ei ehdi enää kauheasti huomioida. Vauva menee miehen ohi, alkoholistimies katkeroituu ja jatkaa ryyppäämistä. Oikeasti, otahan nyt tarkemmin selvää alkoholismista. Ota yhteyttä vaikka AA:han ja juttele heidän kanssaan, kysy miten pitäisi nyt toimia. Älä ole noin naiivi ja sokea tilanteelle.
[/quote]

Pitäisikö jättää hyvä mies alkoholismin takia? Minä en edes vaadi miestä lopettamaan, en puutu hänen juomiseen. Eikä juominen aiheuta meillä ongelmia, on jo roimasti vähentynyt mm viimevuodesta.. Uskon mieheeni ja siihen että hän kykenee raitistumaan ja annan hänelle 100% tukeni.. Ja hän luottaa muhun täysin, kun en ole koskasn painostanut lopettamaan, painostamalla saa vain vastarintaa.. Annan miehen onnistua itse omaan tahtiin.. :)

Ap
[/quote]

Alkoholistilla on vain yksi tahti eli on/off. Alkoholisti ei voi vähentää ja pikkuhilja lopettaa juomista vaan se pitää lopettaa kerrallaan, kokonaan, kertalaakista. Alkoholisti ei voi juoda pisaraakaan. Valehtelette itsellenne, miehesi ja sinä. Suhteenne perustuu valheelle eikä totuudelle. Miehesi pitää mennä katkaisuhoitoon. Jos miehesi oikeasti pystyisi ja haluaisi, hän lopettaisi nyt, heti ja täysin. Surullista, että olet noin riippuvainen muehestäsi. Lapsi kärsii, jos vanhempi juo joka päivä, vaikkei humalassa olisikaan.
[/quote]

Kannattaa lukea uusimpia tutkimuksia aiheesta, tuo on höpöhöpöä että voi lopettaa vain kertalaakista tä katkaisuhoidossa, tai etteikö alkoholistikin voi oppia hallitsemaan juomistaan.. Enkö minä tiedä, mitä täällä tapahtuu? :D jos viimekesänä mies joi kolme pulloa kirkasta päivässä kesälomallaan, nykyään juo enään vain puolipulloa ja noin kuusi olutta.. :) on melkoinen vähennys?? Arkena kirkkaat jää kokonaan pois, mutta juo kaljaa sitten tuon kuusi/kahdeksan illassa..

Ap
[/quote]

Tästä ap paljastui provoksi. Kukaan ei voi olla noin uuno.

Vierailija
70/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:31"]Minusta teit ihan oikein. Mies kerta soitti sulle ja pystyit lähtemään avuksi. Ei ole paapomista vaan huolenpitoa. Munkin mies kerran vuodessa vetää hieman överit kännit mutta muuten on selvänä. Minusta on pahempi vetää alkoholia koko ajan kun se että kerta vuoteen otetaan överit.
[/quote]
[/quote]

Ap
[/quote]
[/quote]

Ap
[/quote]

[/quote]

Ap
[/quote]

Tästä ap paljastui provoksi. Kukaan ei voi olla noin uuno.
[/quote]

Anteeksi nyt vaan mutta turha huudella sitä provoa.. Mikä tossa nyt on niin uunia? :O

Ap

Vierailija
71/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, siis uunoa, ei puhelinkaan tajua tuollaista :D olen myös läheltä nähnyt parin alkoholistin elämää ja tiedän että painostamalla aa ryhmiin tai katkaisuus ei tuu mitään hyvää aikaseks.. Juominen vaan pahenee! Kun en painosta miestä mihinkään niin on hyvinkin toivoa toipumisesta!

Ap

Vierailija
72/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:26"]Joo, saat vuoden vaimo -palkinnon. Suosittelen kyllä hankkimaan sen ajokortin, koska ihan pientä lasta on hankala kuskata polkupyörällä. [/quote] En tarvitse ajokorttia, tulee halvemmaksi ajella vaikka sillä taksilla kuin ajaa kortti, ostaa auto ja maksaa kaikki auton kulut renkaista ja muista kuluvista osista bensaan, veroihin ja vakuutuksiin.. Miehellä on sit auto ja kortti kyllä, on päivisin yleensä selvinpäin että voi kuskata :) Ap

[/quote]

Hyvää vauva-arkea teille vaan kun toinen on päivisin yleensä selvinpäin :D Eiköhän sen kuuluis olla aina selvinpäin.

Vierailija
73/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toimisin kyllä samalla tavalla, onneksi tosin noin ei ole vielä käynyt. Jättäisikö joku teistä tosiaan miehensä nukkumaan johonkin puistoon? Joskus hän on kyllä nukahtanut bussiin, mutta aina lopulta kotiin päässyt viereeni nukkumaan. Aamulla olen sitten keittänyt kahvit ja tehnyt aamupalaa. Mielestäni välillä saa lähteä tuulettumaan, niin itsekin käyn, välillä yhdessä ja välillä erikseen. Ja käydään kyllä useammin kuin kaksi kertaa vuodessa.
En sitten tiedä, miten ajattelisin jos olisi vauva tulossa.

Vierailija
74/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:38"]Itse toimisin kyllä samalla tavalla, onneksi tosin noin ei ole vielä käynyt. Jättäisikö joku teistä tosiaan miehensä nukkumaan johonkin puistoon? Joskus hän on kyllä nukahtanut bussiin, mutta aina lopulta kotiin päässyt viereeni nukkumaan. Aamulla olen sitten keittänyt kahvit ja tehnyt aamupalaa. Mielestäni välillä saa lähteä tuulettumaan, niin itsekin käyn, välillä yhdessä ja välillä erikseen. Ja käydään kyllä useammin kuin kaksi kertaa vuodessa.
En sitten tiedä, miten ajattelisin jos olisi vauva tulossa.
[/quote]

Niinpä, tuntuu kovin julmalta että niin moni jättäis miehensä vaan yksin?? Toki jos on muutenki ilkeä/huino mies, mutta miksi olla sellaisen kanssa sitten ylipäätään.. Mä mieluummin oon tässä hyvässä suhteessa vauvan kanssankuin totaali yyhoona.. Silloin olis asiat todella huonosti mulla, oma jaksaminen ja miehen ongelma varmasti karkais käsistä.. :/

Ap

Vierailija
75/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:38"]

Itse toimisin kyllä samalla tavalla, onneksi tosin noin ei ole vielä käynyt. Jättäisikö joku teistä tosiaan miehensä nukkumaan johonkin puistoon? Joskus hän on kyllä nukahtanut bussiin, mutta aina lopulta kotiin päässyt viereeni nukkumaan. Aamulla olen sitten keittänyt kahvit ja tehnyt aamupalaa. Mielestäni välillä saa lähteä tuulettumaan, niin itsekin käyn, välillä yhdessä ja välillä erikseen. Ja käydään kyllä useammin kuin kaksi kertaa vuodessa. En sitten tiedä, miten ajattelisin jos olisi vauva tulossa.

[/quote]

Mä jättäisin. Lapset menee kännäävän aikuisen miehen edelle. Ei mies kyllä koskaan ole puistoon jäänyt, aina kotiin tai satunnaisesti kaverille ja soittanut vielä yöllä (vaikka on kyllä mut herättänyt soitollaan) jos on jatkoille mennyt. En kyllä lähtis keskellä yötä pyörällä tai millään muullakaan hakemaan miestä.

Vierailija
76/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:26"]Joo, saat vuoden vaimo -palkinnon. Suosittelen kyllä hankkimaan sen ajokortin, koska ihan pientä lasta on hankala kuskata polkupyörällä. [/quote] En tarvitse ajokorttia, tulee halvemmaksi ajella vaikka sillä taksilla kuin ajaa kortti, ostaa auto ja maksaa kaikki auton kulut renkaista ja muista kuluvista osista bensaan, veroihin ja vakuutuksiin.. Miehellä on sit auto ja kortti kyllä, on päivisin yleensä selvinpäin että voi kuskata :) Ap

[/quote]

Hyvää vauva-arkea teille vaan kun toinen on päivisin yleensä selvinpäin :D Eiköhän sen kuuluis olla aina selvinpäin.
[/quote]

Kiitos, eiköhän meidän vauva arki suju ihan fine vaikka mies ei haluakaan otettuaan pari kaljaa lähteä autolla ajamaan.:) on tämäkin parempi kuin kokonaan ilman miestä yksinhuoltajana, sillä ollaan onnellisia ja pärjätään loistavasti.. :)

Ap

Vierailija
77/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:38"]

Itse toimisin kyllä samalla tavalla, onneksi tosin noin ei ole vielä käynyt. Jättäisikö joku teistä tosiaan miehensä nukkumaan johonkin puistoon? Joskus hän on kyllä nukahtanut bussiin, mutta aina lopulta kotiin päässyt viereeni nukkumaan. Aamulla olen sitten keittänyt kahvit ja tehnyt aamupalaa. Mielestäni välillä saa lähteä tuulettumaan, niin itsekin käyn, välillä yhdessä ja välillä erikseen. Ja käydään kyllä useammin kuin kaksi kertaa vuodessa. En sitten tiedä, miten ajattelisin jos olisi vauva tulossa.

[/quote]

Mä jättäisin. Lapset menee kännäävän aikuisen miehen edelle. Ei mies kyllä koskaan ole puistoon jäänyt, aina kotiin tai satunnaisesti kaverille ja soittanut vielä yöllä (vaikka on kyllä mut herättänyt soitollaan) jos on jatkoille mennyt. En kyllä lähtis keskellä yötä pyörällä tai millään muullakaan hakemaan miestä.
[/quote]

Onko sun mielestä tosiaan lapsen etu että mä jättäisin mieheni? Jos nyt lähden, mies todennäköisesti romahtaa ja kaikki edistys ottaa takapakkia ja juo yksin tollaset överit päivittäin, toilailee jne.. Lapsi saa sitten rapajuoppoisän. Ja minä olisin totaalisen yksin yyhoona, mulla on masennustaustaa ja varmasti se puhkeaisi taas.. Rahallinen toimeentulo olisi olematonta ja masentunut ei ole kovin hyväksi lapselle.. ? Jouduttais muuttamaankin nykyisestä isosta ok talosta johonkin kaksioon, ties millaiselle alueelle edelleen ilman sitä ajokorttia tai liikkumisen mahdollisuutta.. Lapsella ei ois enään mahdollisuutta kunnon isään, niinkuin nyt, vielä on mahdollisuus!!!

Ap

Vierailija
78/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:31"]Minusta teit ihan oikein. Mies kerta soitti sulle ja pystyit lähtemään avuksi. Ei ole paapomista vaan huolenpitoa. Munkin mies kerran vuodessa vetää hieman överit kännit mutta muuten on selvänä. Minusta on pahempi vetää alkoholia koko ajan kun se että kerta vuoteen otetaan överit.
[/quote]
[/quote]

Ap
[/quote]
[/quote]

Ap
[/quote]

[/quote]

Ap
[/quote]
Edes alkoholisti ei pysty juomaan 3 pulloa KIRKASTA päivässä joutumatta vatsahuuhteluun tai mullan alle. Ellei ne pullot olleet jtn. 2,5dl. sitten kyllä. Nyt vähän himmaat tätä provoa.... Alkaa nuo hymiötkin vähän olemaan liikaa, jos meinaat, että joku jaksaa vielä uskoa sua.

Vierailija
79/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina lapsi menee miehen edelle, mutta ei miehestä huolehtiminen poissulje sitä etteikö lapsen etu olisi tärkeä/tärkein?

Ap

Vierailija
80/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:31"]Minusta teit ihan oikein. Mies kerta soitti sulle ja pystyit lähtemään avuksi. Ei ole paapomista vaan huolenpitoa. Munkin mies kerran vuodessa vetää hieman överit kännit mutta muuten on selvänä. Minusta on pahempi vetää alkoholia koko ajan kun se että kerta vuoteen otetaan överit.
[/quote]
[/quote]

Ap
[/quote]
[/quote]

Ap
[/quote]

[/quote]

Ap
[/quote]
Edes alkoholisti ei pysty juomaan 3 pulloa KIRKASTA päivässä joutumatta vatsahuuhteluun tai mullan alle. Ellei ne pullot olleet jtn. 2,5dl. sitten kyllä. Nyt vähän himmaat tätä provoa.... Alkaa nuo hymiötkin vähän olemaan liikaa, jos meinaat, että joku jaksaa vielä uskoa sua.
[/quote]

Omin silmin oon tän todistanu, ja pullot oli 0,5? Päivä on pitkä aika ja kyllä tuo määrä valitettavasti voi upota, kun on kauan juonut :( ne jotka kokenut oikeaa alkoholismia tietää että tuo on ihan vielä mahdollinen määrä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi