Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaisitteko anteeksi miehelle tämän

Vierailija
17.07.2015 |

Jos mies on mennyt liian pitkälle toisen naisen kanssa ja yrittänyt aamulla ensiksi siitä valehdella, lopulta myöntänyt. Minun ystäväni siis näki vierestä mitä tapahtui. Ei edes suutelua, mutta liian intiimiä halailua ja koskettelua ja vieläpä melkein alasti (saunailta). Molemmat osapuolista aivan tuhannen tuiskeessa, mieheni niin sekaisin että hyvä jos omaa nimeään tunnisti, ei siis todellakaan toimisi niin selvinpäin ikinä. Mieheni muutenkin muuttuu aivan toiseksi ihmiseksi kännissä eikä ymmärrä mitä tekee (pissannut esim Keittiöön, luuli olevansa vessassa ym puhuu aivan sekavia)
Eli todellakin kännin piikkiin mutta silti luottamus menetetty. Ei ole ikinä ennen tejnyt mitään tälläistä, ja meillä pitkä vuosien suhde takana. Nyt mies menettänyt ruokahalunsa, viikon ollut melkein syömättä ja itkee vain anteeksiantoa ja on sydäntä särkevän pahoillaan mitä tuli humalassa tehtyä. Onko mieheni nyt pettäjä eikä muuksi muutu vai oliko tämä oikeasti kerta "erehdys". Mitä sanotte? Arvostaisin asiallisia vastauksia kiitos.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alkaisin itseni kanssa kyllä prosessin, jonka päämäärä olisi saada suhde korjattua miehen kanssa. Eikö tuossa ole loistava tialisuus nähdä, paljonko merkitset miehelle, enkä tod tarkoita mitään, että vedätät häntä sitä osoittamaan, vaan oikeasti? Mutta ei se ihan sormia napsauttaen tietty tule, tunnetasollahan se täytyy käsitellä.

Vierailija
2/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin anteeksi mutta haluaisin ettei tuo enää toistu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi anteeksi

Vierailija
4/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

erehdys

Vierailija
5/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalle vaan tommonen sika!

Vierailija
6/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi. Jos tietää muuttuvansa idiootiksi tuhannen kännissä, osaa aikuinen parisuhdetta arvossa pitävä ihminen olla juomatta alkoholia.

Vierailija
7/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannehan on ristiriitainen, miehesi ensin osoitti alfan merkkejä ja vikitteli toista naista, mutta sitten alentui betaksi ja itkeskeli sinulle asiasta, eikä kohdannut sinua kuin mies. Tilanne tulee ratkaista sillä miten paljon miehellä on rahaa ja jos tuntuu että raha korvaa luuseri betamies-ominaisuudet, niin sitten jatkat liittoa, mikäli mies on köyhä, niin sitten jätät ja menet etsimään kunnon naisenhakkaaja-alfan jonka kanssa housut kastuu.

Vierailija
8/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten olisin huolissani ap:n miehen alkoholinkäytöstä. Vaikuttaa siltä, että kontrolli lähtee lapasesta heti, kun saa viinaa mahaansa. Tuo keittiöön kuseskelu olisi viimeinen niitti. Pistäisin tuollaisen porsaan ulkoruokintaan. Halailkoon sitten muita naisia sen minkä jaksaa. Viina ei ole mikään syy vaan tekosyy käyttäytyä sikamaisesti. 

Ensin kuitenkin ottaisin puheeksi katkaisuhoitoon menon ja AA-kerhon. Juoppoa en viitsisi tosiaankaan kauan katsella nurkissani. 

http://www.aa.fi/groupsearch.php

Vierailija
9/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juuri esitin eilen kysymyksen palstalla, ja minulle selvitettiin ettei halailu ole pettämistä. Suutelu sen sijaan luokiteltiin pettämiseksi. Miehesi on vain halaillut, joten ei hän ole syyllistynyt pettämiseen vai?

Vierailija
10/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta, kussu keittiöön. Eikö tuosta pitäisi jo huolestua. Rajoita juomista, tai heitä pihalle, ja etsi mies äläkä pikku kakaraa.

Vierailija
11/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomisesta on puhuttu monet kerrat, hän ei ole juoppo eikä juo usein mutta kun juo niin alkoholi ei kyllä todellakaan sovi hänelle. On luvannut hillitä määrää silloin kun juo. Tietää itsekkin ettei esim viina sovi ja siksi ei ole juonut vuosiin kirkkaita. Silti miedoillakin lähtee homma välillä käsistä :(

Vierailija
12/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin anteeksi. Oma mieheni kerran teki vähän tuohon tyyliin ja oli myös Todella kännissä, sen jälkeen asia puhuttiin selväksi, ja jätettiin omaan arvoonsa. Mutta ei hän siitä minun silmissä pettäjäksi muuttunut, vaikka kyllä pieni luottamus pula siitä seurasi. Aina välillähän kaikki niitä virheitä tekee..

Mutta jos olisi suudellut ja edennyt pidemmälle olisin kyllä suuttunut, ja loppua en halua edes tietää..

Mutta jos miehesi on oikasti pahoillaan on se hyvä merkki!:)

Vierailija
13/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän suoritti ton toimenpiteen keittiössä siis unissaan humalassa ja kun aloin huutaa mitä teet niin kysy silmät ristissä mitä sekoilen, hänhän on vessassa. Tämän otin esimerkiksi siitä kuinka pihalla hän on kun on tarpeeksi humalassa. Myöskin unissaan sekoilee ihan selvinkinpäin.

Vierailija
14/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 02:00"]

Juomisesta on puhuttu monet kerrat, hän ei ole juoppo eikä juo usein mutta kun juo niin alkoholi ei kyllä todellakaan sovi hänelle. On luvannut hillitä määrää silloin kun juo. Tietää itsekkin ettei esim viina sovi ja siksi ei ole juonut vuosiin kirkkaita. Silti miedoillakin lähtee homma välillä käsistä :(

[/quote]

Vaikuttaa tuurijuopolta. Ja selityksiä näköjään riittää, ettei muka ole alkoholisti. Ja sinäkin vielä säestät miestäsi:"ei se ole juoppo, mitä nyt vaan juo ihan liikaa!"

Normaali ihminen pystyy kontrolloimaan alkoholinkäyttönsä määrää eikä se pääse riistäytymään käsistä. Miehellesi alkoholi on ihan selkeästi ongelma = tarvitsee ammattiapua. Miehesi ei nyt vaan haltsaa tätä asiaa ihan itse vaikka onkin luopunut väkevistä tuotteista. 

Olisi syytä mennä AA-kerhoon.

Sinulle suosittelen alkoholistien Al-Anonia, jotta oppisit tunnistamaan, mitä tuhoja alkoholismi tekee alkoholistin läheisten parissa. Puhun nyt omasta kokemuksestani. Alkoholistin omaiset usein mahdollistavat alkoholistin mahdottoman käytöksen. Puhutaankin läheisriippuvuudesta.  

Vierailija
15/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olisi alkoholisti vaikka juo vain harvoin, sanotaan kerran kuussa/kahdessa jos sattuu siis olemaan esim joku äijien ilta? Alkoholi ei hänelle sovi, menee jotenkin sekaisin vähän niinkuin unissaankin joskus menee. Musta kyse ois jostain muusta..? Tai itse en ole kuullut tälläisestä alkoholismin muodosta. Hänen suvussaan kyllä on alhoholismia.

Vierailija
16/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurujuoppo

Henkilö, joka voi olla pitkänkin jakson raittiina, mutta yhden varomattoman paukun jälkeen kontrolli pettää tyystin ja ryyppyputki hirttää kiinni. Dipsomania eli tuurijuoppous on yksi alkoholismin muoto.

7.5.2013

Tuurijuoppo elää usein hyvin säntillistä elämää, erotuksena kokopäiväjuopoista tai rantojen miehistä. Yleensä juominen liittyy johonkin tapahtumaan, kuten palkkapäivä tai jonkin projektin päättäminen. Tällöin putki alkaa, kestäen päivästä pariin viikkoon. Erotuksena kokopäiväjuoppoon on myös se, että tuurijuopon luonne ja maneerit muuttuvat alkoholin myötä. 

Kokopäiväjuopon humalatilaa ei välttämättä erikseen havaitse. Tuurijuopon näkeminen humalassa taas voi olla jopa hämmentävää, jos ihmisen tuntee selvin päin, koska alkoholi muuttaa selvinpäin niin säntillisen ihmisen täysin toiseksi.

Näkee taas, että on ollut palkkapäivä kun Pena on ottanu maanantaiks saikkua. Harmi kun oli projekti viimestelyä vaille.

http://urbaanisanakirja.com/word/tuurijuoppo/

Vierailija
17/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin pistänyt pihalle jo siinä vaiheessa, kun pissii keittiöön kännissä! (Saati sitten muut mokailut siihen päälle)

Vierailija
19/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän sulla on hyvä henkinen voimakeino puuttua miehesi alkoholin käyttöön. Annat anteeksi JOS lupaa hillitä määriä, sekä antaa sun vahtia sitä juomista eikä suutu vahtimisesta. Äijällehän ei selvästi sovi umpikänni.

Vierailija
20/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, vai että alkoholisti! :D ap:lle, mä joskus nuorempana läträsin samalla tavalla viinan kanssa, oli mun silloisella poikaystävällä kestämistä mun kanssa. Myös flirttailin muiden miesten kanssa, mutta en olisi ikinä pettänyt. Kaikille ei alkoholi vaan sovi. Mä olen ajan kanssa oppinut juomaan, nykyään tunnen omat rajani ja pidän yllä nousuhumalaa, en mene siitä pidemmälle. Jos olisin sinä, jatkaisin vielä mieheni kanssa, mutta tekisin selväksi että toinen samanlainen kerta ei olisi enää sallittua.