Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitteko anteeksi miehelle tämän

Vierailija
17.07.2015 |

Jos mies on mennyt liian pitkälle toisen naisen kanssa ja yrittänyt aamulla ensiksi siitä valehdella, lopulta myöntänyt. Minun ystäväni siis näki vierestä mitä tapahtui. Ei edes suutelua, mutta liian intiimiä halailua ja koskettelua ja vieläpä melkein alasti (saunailta). Molemmat osapuolista aivan tuhannen tuiskeessa, mieheni niin sekaisin että hyvä jos omaa nimeään tunnisti, ei siis todellakaan toimisi niin selvinpäin ikinä. Mieheni muutenkin muuttuu aivan toiseksi ihmiseksi kännissä eikä ymmärrä mitä tekee (pissannut esim Keittiöön, luuli olevansa vessassa ym puhuu aivan sekavia)
Eli todellakin kännin piikkiin mutta silti luottamus menetetty. Ei ole ikinä ennen tejnyt mitään tälläistä, ja meillä pitkä vuosien suhde takana. Nyt mies menettänyt ruokahalunsa, viikon ollut melkein syömättä ja itkee vain anteeksiantoa ja on sydäntä särkevän pahoillaan mitä tuli humalassa tehtyä. Onko mieheni nyt pettäjä eikä muuksi muutu vai oliko tämä oikeasti kerta "erehdys". Mitä sanotte? Arvostaisin asiallisia vastauksia kiitos.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin anteeksi mutta mies saisi rajoittaa alkoholinkäyttöään jatkossa.

Vierailija
22/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon sekoilun antaisin joo, mutta tollasta juomista en kattelisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea, mutta jätä se sika.

Vierailija
24/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä antaisin anteeksi, mutta juomisen olisi loputtava. Kun ei viina sovi, niin ei sovi, ei siinä sen kummempaa, silloin ollaan ilman.

Vierailija
25/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole vieraan naisen käpälöinti vaan juominen. Kummallista, että kumpikaan teistä ei tule ajatelleeksi sitä vaihtoehtoa, että olisi välillä kokonaan juomatta. Tai ei oikeastaan ... kyllä hän varmaan voisi olla juomatta "jos vaan haluaisi". Mistä luulet johtuvan, että ei koskaan halua?

Vierailija
26/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 02:00"]

Juomisesta on puhuttu monet kerrat, hän ei ole juoppo eikä juo usein mutta kun juo niin alkoholi ei kyllä todellakaan sovi hänelle. On luvannut hillitä määrää silloin kun juo. Tietää itsekkin ettei esim viina sovi ja siksi ei ole juonut vuosiin kirkkaita. Silti miedoillakin lähtee homma välillä käsistä :([/quote]

Miksi ei pidä lupaustaan?

Vastaus: alkoholisti, joka ei halua eikä kykene.

Vierailija
27/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies teki vastaavaa, nyt on ollut kaksi vuotta raittiina. Ottaa vastuun teoistaan ja on näyttänyt minulle, että on kuitenkin kunnon mies. Kaikille ei vain se viina sovi.

Vierailija
28/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"alkaa putki. kestää PÄIVÄSTÄ viikkoon. eli jos perjantaina saa liksan ja vetää jurrit ni on pieni putki ollu päällä vai. :D

Vierailija
29/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 08:47"]"alkaa putki. kestää PÄIVÄSTÄ viikkoon. eli jos perjantaina saa liksan ja vetää jurrit ni on pieni putki ollu päällä vai. :D
[/quote]On helvetin helppo naureskella, jos ei ole kokemusta itsellä tai läheisellä. Alkoholismissa ei juomisen määrä ole ratkaiseva vaan alkoholistinen juominen, riippuvuus, persoonan ja käytöksen vähittäinen muuttuminen, oli kännissä tai selvin päin. Alkoholismi on tunne-elämän sairaus.

Vierailija
30/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näkisi niinkään ongelmana tuota intiimihalailua. Enempi mua tuo viinankäyttö haittaisi ja sen vuoksi laittaisin miehen mäkeen. Minä en sellaisia miehiä alkaisi katsoa, jotka pissaavat keittiöön jne. Hyi hele..

Vierailija
31/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei antaisi anteeksi? Ja muistatteko kun täällä oli pari viikkoa sitten jonkun katuvan naisen ketju, jossa tuorre pariskunta oli mökillä ja mukana oli pariskunnan miehen kavereita. Mies oli sammunut illan mittaan ja hänen naisystävänsä oli sillä aikaa mennyt miehen kavereiden kanssa (miehiä) saunaan. Oli ollut lääppimistä ja tämä miehen naisystävä oli lähtenyt mökiltä samalla taksilla lääpintäkaverin kanssa. Naisen mukaan olivat menneet eri osoitteisiin.

Aamulla mies soitteli naiselle, kun oli kuullut mökkikavereiltaan, että tämä oli saunonut heidän kanssaan ja alkanut myös lääppimään ja illan päätteeksi lähtenyt yhden kanssa samalla taksilla. Mies katkaisi välit ja täällä kaikki sanoivat miestä sairralloisen mustasukkaiseksi :D

Miksi nyt on eri ääni kellossa, vaikka ei edes lähdetty samalla taksilla illan päätteeksi?

Vierailija
32/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko absolutismi tai pihalle.

Vierailija
33/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuossa ei ole tapahtunut yhtään mitään. N45

Vierailija
34/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teko ei mielestäni ole erityisen paha, mutta henkilökohtaisesti ottaa päähän kun humalatilaa pidetään kautta linjan lieventävänä asianhaarana näissä jutuissa. Mielestäni se ennemmin pahentaa tilannetta. On todella epäreilua että joku saa vapaalipun perseilyyn vain siksi ettei osaa hallita juomistaan. Voisin antaa anteeksi, mutta tuollainen dokaaminen saisi loppua jos haluaisi minun kanssani jatkaa. Kohtuukäyttö ihan ok jos siihen pystyy, mutta oman kokemukseni perusteella tällaisilla tyypeillä se on usein kaikki tai ei mitään.

Vierailija
35/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin anteeksi, jos mies todella olisi pahoillaan ja rikki käytöksestään ja omasta aloitteestaan alkaisi myös rajoittaa juomistaan tasolle jolla vielä hallitsee itsensä. Tai lopettaisi alkoholinkäytön kokonaan. Jos alkoholia juotuaan tekee asioita joita ei selvinpäin tekisi, niin silloin on todellakin syytä miettiä oma suhde alkoholiin uusiksi.

Vierailija
36/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitkässä suhteessa tosiaan eka kertaa sattuu ja katuu itkien, niin kyllä aika täydellinen ihminen on haussa, ellei anteeksi voi antaa. Viina tosiaan vaikuttaa ihmisiin eri tavalla, mutta ei sitä nyt herranjumala alkoholisti ole, vakka silloin tällöin rankemmatkin kännit vetäisee. On täällä ahtaat elämät!

Itse varmaan moisesta kaulailusta ärtyisin, mutta en jaksaisi kyllä mitään lusikoiden jakoa miettiä. Lisäksi olisi pakko myöntää, että ärtyisin likinnä varmaan siksi, että nyt mut nolattiin kaikkien edessä kun siellä kännissä söhellät, sillä tuskin miehestä tuossa tilanteessa suureksi romantiikoksi ja eroottiseksi iloksi on sille kaulailtavallekaan tai itselleen.

Toki voidaan puhua viinan rajoittamisesta, mutta sekin on vähän niin ja näin. Ihmiset kun tuntuu olevan omanlaisia ottajiaan. Meillä on sama juttu, kumpikaan ei tosiaankaan ole alkoholisti (minusta alkoholistin raja menee siinä, että ei voi lopettaa juomista), mutta otamme ärsyttävän eritavalla yleensä. Minä olen perinteinen lipittelijä, eli saatan aloittaa iltapäivästä lasillisella viiniä esim. ruokaa laittaessani ja juoda lasillisen silloin tällöin illan ja yön aikana, kun taas mies aloittaa vasta illasta ja vetää kännin. Ei siis aina, tietenkään, mutta kyllä hän selvästi humalahakuisempi on kuin minä ja sanomista, tai noh, letkauksia, asiasta joskus minulta tulee. Silti en jaksa tämän eroavaisuuden antaa muuten hyvää suhdetta pilata, kun korkki kuitenkin menee kiinni kun juhlat päättyy.

Nämä väärään paikkaan kusemiset ovat kuulemma aika yleisiä, mitä miespuolisia kavereita on kuunnellut. Yleisempiä heillä, jotka ottavat harvemmin, sillä tosiaankin sen määrän arvioiminen vaatii kyllä treenaustakin, ei se tieto, minkälaista ja miten paljon viinaa kestää voi sekään taivaasta kenenkään päähän tippua. Meillä ei näitä ole sattunut, mutta kaveripiirissä on saanut juttuja kuulla. Pakkohan se on myöntää, että nauratti sekin tarina, kun yksi kaveri oli riipinyt vaatteet päättään ja mennyt alasti nukkumaan, herännyt vessaan, erehtynyt ovesta ja havahtunut alasti rappukäytävästä. Kaverillla kesti kyllä vuosia, ennen kuin tarina alkoi naurattaa...

Että pikkasen pipoa hellemmälle narutukselle.

Vierailija
37/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurat sen itkuisille anteeksipyynnöille, haukut pienimunaiseksi luuseriksi ja jätät sen sian samantien. Kiksaiset vielä kostoksi naapurinukkoa lähtiessäsi.

Ainoa oikea tapa hoidella tämä.

Vierailija
38/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 08:56"]

Kukaan ei antaisi anteeksi?[/quote]

Siis useimmathan antaisi anteeksi, tarkistappa uudestaan vastaukset.

Vierailija
39/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mulle. Mun mies on kännissä tosi rasittava. Ei tule kotiin ja sammuu minne sattuu ja välillä räyhää ja ottaa turpiinsa. Onneksi juo hyvin harvoin. Jokaisella ihmisellä on vastuu omista teoistaan ja niiden kanssa on vaan elettävä.. On kyllä omituisen kuuloista tuollainen viikon kestävä poraaminen noin mitättömästä asiasta.

Vierailija
40/55 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ettei mies ole tehnyt vastaavaa (tai pahempaakin) aiemminkin? Jos kerran juotuaan menettää täysin kontrollin niin voitko olla varma ettei tällä kertaa käynyt vain huono tuuri kun ystäväsi sattuikin näkemään tilanteen joten miehesi jäi kiinni? Voitko luottaa häneen enää? Vai elätkö tästä lähtien pelossa että tilanne voi toistua? Luottamuksen puute nakertaa suhdetta ja sen osapuolia pahasti.