Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen joutunut asumaan 200 neliön taloon

Vierailija
22.08.2022 |

ja voi jestas että mulla on koko ajan tavarat hukassa! En ole mikään maailman siistein ihminen niin onhan tässä ihan hemmetisti myös siivottavaa. Askelia kyllä tulee aktiivisuuskelloon kun etsin milloin puhelinta, milloin avaimia.

Mitenhän mä opin olemaan!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni mulla monta päivää muutettuamme 2 kerroksiseen, että oliko mikäkin tavara nyt ylhäällä ja mikä alhaalla. Tuli rampattua portaita ees taas, vaikka tavarat oli jo paikoillaan. Esim. etsin kummassa vessassa oli hammasharja, kummassa dödö, missä käsilaukku, missä rasva, minne meni ompelulaatikko.

Vierailija
2/18 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo edes tavarat vielä löytäneet paikkaansa vaikka olen täällä ollut jo jokusen kuukauden. Uskomatonta mutta totta että näin isossa talossa ei ole kunnollisia säilytystiloja!

Osa omista tavaroista on varastossa niin sekin on hankalaa kun en muista että mitä olen purkanut minnekin ja mitä en. Onneksi mulla on työpuhelin kotona niin voin sillä aina soitella omaan luuriin ja toivoa että oma puhelin on äänellisellä :D

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tungin lapsen yläkertaan ja miehen kellariin, niin on ainakin omat tavarat yhdessä kerroksessa.

Vierailija
4/18 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunut kohta 30 vuotta 300 ja 3 kerroksen talossa, niin ei kyllä löydy mikään vieläkään.

Eikä saa siistiä tekemälläkään, kun sitä mukaa sotkuu joku nurkka yhden selvitettyäni.

Haluan asumaan yksin yksiöön 😁

Vierailija
5/18 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asunut kohta 30 vuotta 300 ja 3 kerroksen talossa, niin ei kyllä löydy mikään vieläkään.

Eikä saa siistiä tekemälläkään, kun sitä mukaa sotkuu joku nurkka yhden selvitettyäni.

Haluan asumaan yksin yksiöön 😁

Sellainen omakotitaloyksiö olisi niin mahtava. Jos olisi perhe, niin kaikille oma, samalle tontille. Sitten välillä voisi kokoontua pihalla vaikka yhdessä grillaamaan. Saisikohan rakennusluvan ja suostuiskohan mies?

Vierailija
6/18 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni mulla monta päivää muutettuamme 2 kerroksiseen, että oliko mikäkin tavara nyt ylhäällä ja mikä alhaalla. Tuli rampattua portaita ees taas, vaikka tavarat oli jo paikoillaan. Esim. etsin kummassa vessassa oli hammasharja, kummassa dödö, missä käsilaukku, missä rasva, minne meni ompelulaatikko.

Öö, ei meillä vaan. Neliöitä 500 ja kerroksia 3. Jo heti lähdössä tehtiin selväksi, missä mitäkin säilytetään. Ei tästä tulisi yhtään mitään, jos tavarat olisivat milloin missäkin.

Vierailija
7/18 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun yksin 200 neliön taloa. Asun 60 neliön alueella ja tiedän tasan tarkkaan missä tavarani ovat, vaikka välillä asun myös puolisoni talossa.

Vierailija
8/18 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jag trodde att du skulle berätta att du har downgradat och inte får prylarna att rymmas på något vänster i pytte stugan.

Vierailija
9/18 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meit on 3 lasta 2 aikuista ja koira okt ja lämmintä tilaa talvella 28neliöö kesällä 70. Kaikki löytyy heti. Itse en omista kuin vaatteet ja puhelimen. Muuta omaisuutta en ole hankkinut. Muiden tavaroista en tiedä etsivät itse jos sikseen tulee. M40

Vierailija
10/18 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta

Olemme asuneet lähes 20 vuotta suvun vanhalla "maatilalla."; neliöitä talossa on yli 600 ja huoneita jos jonkinlaisia. Tornihuoneita, erkkereitä , salahuone, jolla on ihan oma tarinansa (aika karmiva) ja suuri sisäpatio. Kerroksia on kolme. Tavarat löysivät paikkansa hyvin ihan alusta alkaen. Talolla on historiansa, johon salahuonekin vahvasti kytkeytyy. Haluaisimme muuttaa muualle asumaan ; taloa pihapiireineen on vain mahdoton myydä.

Vierailija
11/18 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailta

Olemme asuneet lähes 20 vuotta suvun vanhalla "maatilalla."; neliöitä talossa on yli 600 ja huoneita jos jonkinlaisia. Tornihuoneita, erkkereitä , salahuone, jolla on ihan oma tarinansa (aika karmiva) ja suuri sisäpatio. Kerroksia on kolme. Tavarat löysivät paikkansa hyvin ihan alusta alkaen. Talolla on historiansa, johon salahuonekin vahvasti kytkeytyy. Haluaisimme muuttaa muualle asumaan ; taloa pihapiireineen on vain mahdoton myydä.

En uskaltaisi asua kyllä tuolla :D

Vierailija
12/18 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailta

Alkuun pelkäsin vähän itsekin, mutta aika nopeasti

totuin kapeisiin käytäviin/- porraskäytäviin jne. Talossa on paljon talon alkuperäistä esineistöä (kunnostettuna) Kun talon sisälle astuu, tuntuu kuin astuisi johonkin toiseen maailmaan/ - aikakauteen.

Nyt kuitenkin.......

Lapset ovat opiskelemassa; minä ja mieheni olemme kahden. Talo on liian suuri.

Vierailija
13/18 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pakotti ja miksi?

Vierailija
14/18 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pakotti ja miksi?

Kukaan ei pakottanut, mutta tämä ei ollut tilanne, mihin olisin juuri tässä hetkessä elämää toivonut joutuvani, mutta aina elämä ei mene niin miten olisi ihanteellista. 

-ap

Vierailija
15/18 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka pakotti ja miksi?

Kukaan ei pakottanut, mutta tämä ei ollut tilanne, mihin olisin juuri tässä hetkessä elämää toivonut joutuvani, mutta aina elämä ei mene niin miten olisi ihanteellista. 

-ap

Miksi/miten jouduit kyseiseen tilanteeseen?

Vierailija
16/18 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka pakotti ja miksi?

-ap

Miksi/miten jouduit kyseiseen tilanteeseen?

En halua täällä tarkemmin avata tilannetta, mutta kuolema johti tähän tilanteeseen. 

-ap

Vierailija
17/18 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Kyllä ne tavarat ajan oloon järjestyy

Vierailija
18/18 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailta

Alkuun pelkäsin vähän itsekin, mutta aika nopeasti

totuin kapeisiin käytäviin/- porraskäytäviin jne. Talossa on paljon talon alkuperäistä esineistöä (kunnostettuna) Kun talon sisälle astuu, tuntuu kuin astuisi johonkin toiseen maailmaan/ - aikakauteen.

Nyt kuitenkin.......

Lapset ovat opiskelemassa; minä ja mieheni olemme kahden. Talo on liian suuri.

Kuulostaa mun unelmatalolta. Paljonko tuosta joutuisi maksamaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan