Minusta avioliitto on miehen ja naisen välinen pyhä liitto!
Siksi olen päättänyt mennä naimisiin NAISEN kanssa. En hyväksy miesten keskistä avioliittoa, joten en mene naimisiin toisen miehen kanssa. Se, mitä muut tekevät, ei minulle kuulu eikä pidäkään kuulua!
Kommentit (12)
Minulle avioliitto on vain juridinen sopimus. En mene kuitenkaan toisen naisen kanssa naimisiin koska olen hetero. Muiden naimisiinmenot eivät minulle kuulu.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:40"]
Siksi olen päättänyt mennä naimisiin NAISEN kanssa. En hyväksy miesten keskistä avioliittoa, joten en mene naimisiin toisen miehen kanssa. Se, mitä muut tekevät, ei minulle kuulu eikä pidäkään kuulua!
[/quote]
Oho, onko se ainoa syy?
pyhä liitto joka puretaan huoletta muutaman vuoden päästä ja solmitaan uusi. tai sitten pidetään pyhää salasuhdetta siinä sivussa
heterosuhde ei ole sen kummempi kuin homosuhdekaan. yritähän nyt olla nostamatta itseäsi jalustalle :)
[/quote]
Oletko siis homo tai biseksuaali? Jos sinun täytyy erikseen päättää, että menet naimisiin naisen kanssa? (Toivottavasti kysyt sen naisenkin mielipidettä) Useimmille heteromiehillehän asia tulee luonnostaan eikä ole henkilön itsensä päätettävissä.
Eiku ohoh... Luulin ensin että ap oli nainen :D sinänsä sääli koska olisi ollut aika hassu aloitus :( ja kaikenlisäksi kerkesin vielä peukuttaakkin..
:((
Minusta avioliitto on kahden ihmisen - jotka rakastavat toisiaan - valinen liitto, riippumatta sukupuolesta. Onnea ap:lle avioliittoonsa. Mita jos olisit syntynyt homoksi? Olisitko samaa mielta?? Homoseksuaalisuus ei ole valinta.
Itse olen hetero nainen by the way.
[/quote]
Juuri näin. Eli sinä saat pitää avioliittoa juuri sellaisena kuin haluat, siis vastaisuudessakin. Sinä toimit omalla kohdallasi juuri niin kuin parhaaksi näet, mutta sinua taas ei hetkauta penninjeniä, meneekö naapurin homopariskunta naimisiin, vai ovatko menemättä. Näinhän sen kuuluukin mennä, eli jokainen keskittyy vain omiin tekemisiin, eikä välitä siitä, mitä muut tekee.
Ei minuakaan kiinnosta hinureitten avioliitot, tosin minulla ei ole kyllä mitään niitä vastaankaan, vaan suon sen heille ilomielin.
On juu kulttuurissamme niin s**tanan pyhä, kuten esim. "Ensitreffit alttarilla" osoittaa :)
Minä ymmärsin ap:n tekstistä, että hän ei paheksu tai edes ajattele muita jotka namisiin menevät tai haluavat...
Mikähän pointti tuolla ap:llä nyt tuossa kommentissaan oikein olikaan ?
Ainakin minulta se taisi nyt jäädä huomaamatta kokonaan, mutta vähän kummalliseltahan tuo silti vaikutti.
Jaa