Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teen huomenna raskaustestin, synnytyksestä 9 vkoa

Vierailija
16.07.2015 |

Olen aika 99,9 prosenttisen varma että ei siinä mitään näy, mielikuvitus tekee tepposet. Eka yhdyntä synnytyksen jälkeen oli pari viikkoa sitten ja olemme päättäneet että jos tosiaan tärppäisi, saa tärpätä. Olisi melkoista jos se olisi kerrasta tärpännyt, ei ole menkkojakaan vielä ollut. Voisiko joku takoa järkeä päähän jotta tämä raskaus ajatus katoaa? :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tam tam tam!

Vierailija
2/12 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinaista raskautua noin nopeasti. Ja tuskin olet raskaana jos imetät. Mistä keksit että olisit raskaana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:21"]Aika harvinaista raskautua noin nopeasti. Ja tuskin olet raskaana jos imetät. Mistä keksit että olisit raskaana?
[/quote]

Imetän osittain ja se ei kai ole täysin varma ehkäisy, vaikka ei tässä ehkäisyä yritetäkään. Keksin kun joinain päivinä ollut etovaa oloa ja ärsytystä/itkuherkkyyttä jotka on mulla raskausoireita. Juuri samanlaista herkkyyttä kun alkuraskaudessa. Ap.

Vierailija
4/12 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, imetyshormonithan tekee noita samoja oireita.

Vierailija
5/12 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ole varma ehkäisy?KAI? mite puhut tuleville lapsilles ehkäsystä? Ei kai väliä ollenkaan!

Vierailija
6/12 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:28"]Ei kai ole varma ehkäisy?KAI? mite puhut tuleville lapsilles ehkäsystä? Ei kai väliä ollenkaan!
[/quote]

No meillä ei ole tällä hetkellä väliä, kun emme yritä ehkäistä uutta raskautta. Ap.

Vierailija
7/12 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt sen pienen olla hetken teidän ainoa vauva.. Mikä kiire?

Vierailija
8/12 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:31"]Antakaa nyt sen pienen olla hetken teidän ainoa vauva.. Mikä kiire?
[/quote]

Ekaa yritettiin 3 vuotta ja lopulta ivf-hoidolla tärppäsi. Vika minussa ja vika on sellaista sorttia että se saattaa parantua raskauden ja synnytyksen myötä. Luomuraskaus on nyt siis ehkä mahdollista ja päätimme että antaa sen tulla, tuli se sitten 2 kuukautta tai 2 vuotta synnytyksestä. Voi olla myös että ei tule ollenkaan. Ap.

Vierailija
9/12 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan tästä oli jälkitarkastuksessa puhetta ja myös lääkäri oli sitä mieltä että ei ehkäisyä tarvita kun on niin pieni mahdollisuus raskautua ja toisaalta jos kävisi se lottovoiton mahdollisuus ja tärppäisi, niin se ei haittaisi. Ap.

Vierailija
10/12 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jännittää!!! Ensin se "8 vuotta yritystä ja nytkö plussas" -ketju ja nyt tää! Mä en kestä!

Vierailija
11/12 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se imetys ehkäise raskaudelta. mun sisko tuli raskaaksi kun esikoinen oli 2kk ja esikoinen oli täysimetyksellä melkein puoliväliin raskautta

Vierailija
12/12 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nuku ensi yönäkään.