Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naimisiin ilman polttareita? Harvinaistako?

Vierailija
09.07.2015 |

Suunnitelmissa on mennä naimisiin ja järjestää jonkinlaiset häät. Nyt mietinnässä on polttarit. Onko outoa ja harvinaista, ettei polttareita olisi ollenkaan? Ei kummallakaan?

Nykyään saa jatkuvasti kuulla kalliista polttareista, joissa kaveriporukka matkustaa jopa ulkomaille asti juhlimaan naimisiin menevän viimeisiä poikamiespäiviä eikä rahaa säästellä. Tuntuu että kaikilla on polttarit ja mitä hienommat ja kalliimmat, sitä mahtavampi juttu. Mitä jos ei edes ole niin läheisiä kavereita tai ylipäätään sellaisia kavereita, jotka olisivat valmiita moisia järjestelyjä tekemään? 

Onko säälittävää mennä naimisiin ilman polttareita? Onko polttareiden puute jotenkin noloa? Miten asiaa voisi perustella olematta ihan täysi epäonnistuja...?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole polttareita, tosin hyvin harva edes tietää, että olemme menossa naimisiin.

Jos olisimme järjestäneet juhlat, niin en sittenkään mitään polttareita olisi kaivannut tai odottanut. Toki sellaisiin osallistuisin, jos ystävät olisivat minulle sellaiset järjestäneet :)

Vierailija
2/7 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mennyt naimisiin kahdesti, eikä minulla ollut kummallakaan kerralla polttareita. 

Exälläkään ei ollut, nyksä kävi saunomassa kavereiden kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halunut polttareita. Kerroin myös sen kavereille ja tuntevat minut sen verran hyvin, että tietävät ja uskovat, että niin asia on.

jos olisivat tulleet minua hakemaan, niin en olisi lähtenyt ja olisin jopa suuttunut.

polttarit on niin noloja ja tekojuhlia ajassa missä saa juhlia ja mekastaa koko ajan.

ennen oli morsiussauna, jossa valmisteltiin neitsyt miehelle.

ja miehet sai kuksia luvan kanssa vierasta ennen naimisiin menoa...

ihan oikeasti tälläisiä perinteitä halutaa ylläpitää...?

kaverijuhlat, synttärit yms. On oiva asia pitää yhdessä lystiä.

Vierailija
4/7 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei ollut polttareita koska emme yksinkertaisesti halunneet sellaisia.

Vierailija
5/7 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttarit on perseestä. En varsinkaan tajua kuka haluaa jotkut nolauspolttarit.

Vierailija
6/7 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hyvin kesyt polttarit joissa tyyliin käytiin syömässä ravintolassa ja sitten tanssahdeltiin paikallisessa yökerhossa.

Mies sen sijaan piti kaveriporukkasi kanssa just sellaset ääliöpolttarit, joissa kaikki oli mankini päällä. Tiedätte sen Borat-uikkarin? Yllättäen meidän liitto ei sit kestänyt. Itse en olis ikinä esim suistunut pukeutumaan esim horoksi ja myymään jotain suukkoja, mitä näkee paljon. Vittu joo

Vierailija
7/7 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut polttareita. Ei montaa sillälailla läheistä ystävääkään. Surettihan se. Ei ollut häisdäkään kuin perheet. Lyhyt kyllä oli liittokin.