Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos täytyy lähteä väestönsuojaan turvaan, saako koiran ottaa mukaan?

Vierailija
25.02.2022 |

Vai onko siellä kukkahattutätejä jotka valittavat, että "ei saa tuoda koiraa, joku voi olla allerginen"?

Kommentit (172)

Vierailija
21/172 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ainakin koiranpaskalle siinä määrin allerginen, että jos sitä pitäisi päiväkaupalkla haistella, ei tule mitään.

Vai luuletko vieväsi koiran ulos aina kun ilmahälytys taukoaa?

Mitä jos ollaan ydinlaskeumaa paossa? Juotko koirasi kusta, vettä teille molemmille ei varata erikseen.

Entä jos tarvitsee avustajakoiraa esim. diabeteksen takia?

Ei siltikään.

Okei.

Käy kyllä sääliksi niitä ihmisiä, joilla on paljon lemmikkejä, koska sitten hätätilan tullessa ne pitäisi vain tappaa.

Vierailija
22/172 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kannattaa päästää ulos vapaaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/172 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa rakentaa oma bunkkeri minne voit majoittua koirasi kanssa.

Vierailija
24/172 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiranaiset ovat syöpä.

Itsekkäitä pskoja, kun asettavat koiran miesten edelle, jotka uhraavat henkensä rintamalla koska pakollinen asepalvelus koskee tasa-arvoisesti vain miehiä.

Vierailija
25/172 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiikohan vastamelukuulokkeet noissa oloissa??

Vierailija
26/172 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi aika makaaberilta joutua kykkimään pommisuojan ulkopuolella sinne raahatun kotieläimen vuoksi.

Terv. Astmaatikko

Vierailija
27/172 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mieluummin makuualustan, makuupussin, vettä ja evästä. Ehkä korvatulpat ja silmälaput. Varmaan kauhea meteli, kaikuvat ja kylmät tilat jossain parkkihallissa. Ehkä potta tai joku muu astia, jos tulee paha hätä. Jotkut varmaan jäävät kotiin, jos on koira, tai etsivät jonkun kellarin. Kauheaa, jos suojassa joutuu olemaan pitkään, varmaan jo tunnissa on kyllästynyt istumaan paikallaan, kun ei ole mitään muuta tekemistä.

Vierailija
28/172 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vitussa mää lapset ovat kasvatettu? Ei mitään tietoa mistään elämän perusasioista.

Vierailija
29/172 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tai ei niin otat mukaan. Lemmikit pelkäävät jo uuttavuotta siinämäärin, että eivät selviä, jos meteli ja räiske siitä vielä tuhat kertautuu. Jos joku kermaperse siitä nillittää niin niittaa tattiin, muille ongelmasille lääkkeet ja astmapiiput on keksitty.

Vierailija
30/172 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetekseen ei kyllä sodan aikana mitään hoitoa eikä lääkkeitä saa, niin ei tarvi sitä koiraakaan. 

Vierailija
31/172 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja huutavat ja paskovat ja haisevat pikkulapset saa tuoda? Just joo taas on järkevää. Miljoona kertaa mielummin oisin karjasuojassa kuin kakaralauman keskellä.

No mut hei, saathan sinä tietysti mennä karjasuojaan! En usko että kukaan sinua tulee kieltämään.

Vierailija
32/172 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko ottaa hevoseni väestönsuojaan mukaan?

Vierailija
33/172 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuisi aika makaaberilta joutua kykkimään pommisuojan ulkopuolella sinne raahatun kotieläimen vuoksi.

Terv. Astmaatikko

Erinäiset nykyihmisten vaivat kyllä helpottavat, kun olosuhteet menevät astetta karummiksi,

Vierailija
34/172 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hyvä saada tuoretta lihaa jos oleskelu venyy.

Vierailija
35/172 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ainakin koiranpaskalle siinä määrin allerginen, että jos sitä pitäisi päiväkaupalkla haistella, ei tule mitään.

Mitä jos ollaan ydinlaskeumaa paossa? Juotko koirasi kusta, vettä teille molemmille ei varata erikseen.

Entä jos tarvitsee avustajakoiraa esim. diabeteksen takia?

Ei siltikään.

Okei.

Käy kyllä sääliksi niitä ihmisiä, joilla on paljon lemmikkejä, koska sitten hätätilan tullessa ne pitäisi vain tappaa.

Meillä on lähin yleinen väestönsuoja 2 km päässä eikä mulla ole autoa. Joten jos ilmahälytys tulee, en edes ehtisi väestönsuojaan ajoissa. Jäisin siis kotiin.

Vierailija
36/172 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hankkiko eläimiä jos ette ole valmis niistä huolehtimaan myös hätätilanteessa.

Vierailija
37/172 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinne saisi tuoda eläimiä, niin väestönsuojaan ilmestyisi kaikki pentutehtailijat kymmenine koirineen, huonosti koulutettujen pitbullien omistajat mnanjatkeineen ja räksyttävät pikkukoirat. Puhumattakaan jostain kissatädeistä kymmenine kissoineen tai jostain gerbiili-rotta-chinchillavirityksistä. Joku raahaa hevosensh tai minkä lie terapialampaan ovelle kun ei-se-tee-mitään. Ihan hyvä vaan että eläimiä ei saa tuoda, ei se mikään Nooan arkki ole.

T. Myös kotieläimen pitäjä

Vierailija
38/172 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko ottaa, kultakalat, papukaijan, navetan lehmän, kihomadot ja syyhypunkin mukaan? Ehdotan, että jos eläimille on vain rajattu määrä tilaa, niin mun lehmä menis sun koiran edelle, koska lehmästä saa maitoa ja ruokaa sitten tarvittaessa.

Vierailija
39/172 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaton viesti. Vettä täytyy olla eläimille, antaisin omastani.

Vierailija
40/172 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos haluaa laulavat valaat & delfiinit altaaseen ja new age musiikkia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme