Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos täytyy lähteä väestönsuojaan turvaan, saako koiran ottaa mukaan?

Vierailija
25.02.2022 |

Vai onko siellä kukkahattutätejä jotka valittavat, että "ei saa tuoda koiraa, joku voi olla allerginen"?

Kommentit (172)

Vierailija
161/172 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko taloyhtiön kyylän uskaltavan tehdä mitään saksanpaimenkoiralleni. 

Vierailija
162/172 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väestönsuojaan ei saa eläimiä viedä, mutta eihän niihin ole pakko itsekään mennä. Ukrainassa koiria on näkynyt joillakin mukana, ne ei ole kait olleet varsinaisia väestönsuojia vaan tunneleita tai muita kellareita.

Mihin ne ihmiset menee, jotka ei asu kaupungeissa? Eihän väestönsuojia edes ole kaikkialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/172 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väestönsuojaan ei saa eläimiä viedä, mutta eihän niihin ole pakko itsekään mennä. Ukrainassa koiria on näkynyt joillakin mukana, ne ei ole kait olleet varsinaisia väestönsuojia vaan tunneleita tai muita kellareita.

Mihin ne ihmiset menee, jotka ei asu kaupungeissa? Eihän väestönsuojia edes ole kaikkialla.

Ei niitä maaseutuja kukaan pommita.

Vierailija
164/172 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirien paikka ei ole kaupungissa. Viekää ne pois täältä.

Vierailija
165/172 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidät evakuoidaan

Vierailija
166/172 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestönsuoja. Onko koira väestöä? Mikä on ihminen joka ei tajua tätä? T:koira

Vierailija
167/172 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kysymys tämä on? Ei TIETENKÄÄN saa!! Täällä on kyllä niin heikkolahjaista porukkaa.

Vierailija
168/172 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rääkkäätte eläimiä? Koira elää jo muutenkin vankeudessa, ja nyt sitä ollaan tunkemassa jo väestynsuojaan ruuaksi.

Vierailija
169/172 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tungette vangitsemianne eläimiä väestönsuojiin? Hankkisitte oikeita ystäviä. 

Vierailija
170/172 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin olen tiennyt ettei lemmikkejä saa ottaa väestösuojaan hädän hetkellä niin olen käynyt levittämässä kissan ja koiran karvaa ympäri kellaria.

Vierailija
171/172 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin olen tiennyt ettei lemmikkejä saa ottaa väestösuojaan hädän hetkellä niin olen käynyt levittämässä kissan ja koiran karvaa ympäri kellaria.

Viisautta ei ole jaettu tasan, mutta sitä voi oppia, joten pelsisi ei ole vielä menetetty, aloita viisastuminen jo tänään.

Vierailija
172/172 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulisi hälytys, en jättäisi koiraani. Mielummin kuolisimme yhdessä kuin, että itse menisin v-suojaan ja koirani jäisi ilman turvaa.

Elämä on mulle arvokas, mutta niin on rakas koiranikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä