Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syytit minua valheellisesti jostain, jota itse olet

Vierailija
05.08.2026 |

Joku typerys kehtasi täällä syyttää minua "valheiden ja törkypaskan suoltamisesta" ja kutsui minua persuksi. Minä en todellakaan ole mikään persu. Sinä itse olet persu. Valheiden ja ääliömäisen törkypaskan suoltaminen on sitä sinun kaltaisesi persuääliön sananvapautta. Voisit sinäkin persuääliö vähän miettiä, mitä kirjoitat tänne someen kaikkien nähtäville. Sinulla ei ole mitään oikeutta syyttää minua valheellisesti tuolla tavalla. Olet ilkeämielinen ja ahdasmielinen niljake ja limanuljaska, joka ei älyä eikä ymmärrä mistään mitään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu helvettiin Pera55

Vierailija
2/3 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vieläkään ymmärtänyt, että olet persona non grata tällä palstalla? Painu v*tttuun jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä vasentuneilla akoilla alkaa nuo psykoosit olla jo sillä tasolla, että huoli-ilmoitusta, M1-lähetettä mielisairaalaan ja fazerin pakastesuklaakakkua alkaa vaatimaan tämä touhu. 

Viikon-kaksi kun käytte lepositeissä suukapuloituna ja lääkittynä levähtelemässä lukkojen takana, niin alkaa psykoosit helpottamaan. 

Pysy aloillasi ja rauhallisena! Valkotakkiset on jo matkalla kohteeseen, apu saapuu ihan pian!🤗

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi