Jos täytyy lähteä väestönsuojaan turvaan, saako koiran ottaa mukaan?
Vai onko siellä kukkahattutätejä jotka valittavat, että "ei saa tuoda koiraa, joku voi olla allerginen"?
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Saanko ottaa, kultakalat, papukaijan, navetan lehmän, kihomadot ja syyhypunkin mukaan? Ehdotan, että jos eläimille on vain rajattu määrä tilaa, niin mun lehmä menis sun koiran edelle, koska lehmästä saa maitoa ja ruokaa sitten tarvittaessa.
Sulla tuskin lehmää.
Itselläni lemmikki, pysyn kaukana pommisuojista.
Myyt sen räksyttäjän kiinaan koiranlihafestareille :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
maanalaiseen parkkihalliin tms.
Ei saa ottaa parkkihalliinkaan lemmikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Saa tai ei niin otat mukaan. Lemmikit pelkäävät jo uuttavuotta siinämäärin, että eivät selviä, jos meteli ja räiske siitä vielä tuhat kertautuu. Jos joku kermaperse siitä nillittää niin niittaa tattiin, muille ongelmasille lääkkeet ja astmapiiput on keksitty.
Ei saa ottaa lemmikkiä väestönsuojaan, se on kielletty.
Ainakin Ukrainassa ihmisillä oli lemmikit mukana. Olettaisin että ei kukaan heitä toista ihmistä pois väestönsuojasta vaan sen takia että sillä on kaikki perheenjäsenet mukana vaikka kuinka kukkahattutäti ja elämäntapavalittaja muuten olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ainakin koiranpaskalle siinä määrin allerginen, että jos sitä pitäisi päiväkaupalkla haistella, ei tule mitään.
Vai luuletko vieväsi koiran ulos aina kun ilmahälytys taukoaa?
Mitä jos ollaan ydinlaskeumaa paossa? Juotko koirasi kusta, vettä teille molemmille ei varata erikseen.
Onko ihmisen paska parempi? Ei siellä mitään vessoja ole.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Ukrainassa ihmisillä oli lemmikit mukana. Olettaisin että ei kukaan heitä toista ihmistä pois väestönsuojasta vaan sen takia että sillä on kaikki perheenjäsenet mukana vaikka kuinka kukkahattutäti ja elämäntapavalittaja muuten olisikin.
Suomessa ei saa ottaa väestönsuojaan lemmikkiä, asiasta oli oikein lehtijuttu.
Lemmikkikäärmeet on sallittuja, koska ne ei pölise epiteelejä niin kuin piskit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ainakin koiranpaskalle siinä määrin allerginen, että jos sitä pitäisi päiväkaupalkla haistella, ei tule mitään.
Mitä jos ollaan ydinlaskeumaa paossa? Juotko koirasi kusta, vettä teille molemmille ei varata erikseen.
Entä jos tarvitsee avustajakoiraa esim. diabeteksen takia?
Ei siltikään.
Kyllä saa. Avustuskoiran saa viedä ihan mihin tahansa. Ravintolaankin saa viedä avustuskoiran, vaikka muuten koirat olisi kiellettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei saa ottaa väestönsuojaan lemmikkiä, asiasta oli oikein lehtijuttu.
Tuohon puuttuu viranomaiset eli ei voi ottaa lemmikkiä väestönsuojaan.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on suuret bunkkerit johon mahtuu kaikenlaista, ei pieni pannuhuone.
Ei. Hyvä että ihmisille väestönsuojat riittävät. Sekä moni on allerginen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos tarvitsee avustajakoiraa esim. diabeteksen takia?
Ei siltikään.
Kyllä saa. Avustuskoiran saa viedä ihan mihin tahansa. Ravintolaankin saa viedä avustuskoiran, vaikka muuten koirat olisi kiellettyjä.
Tositilanne on vähän eri juttu kuin ravintola
Minä ainakin tappaan jokaisen elukan jos tulee väestönsuojaan ja grillataan ruuaksi!
Koirista tehdään sotilaille rukkasia.
Ei saa ottaa mukaan.. Itse jäisin siinä tapauksessa kotia, kävi mitä kävi
Saako sian ottaa väestönsuojaan? Tossa se nytkin röhnöttää sohvalla ja imuroi kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
maanalaiseen parkkihalliin tms.
Ei saa ottaa parkkihalliinkaan lemmikkiä.
Kun parkkihallia ja metroasemaa käytetään väestönsuojana niin silloin sinne ei saa viedä lemmikkiä.
Eipä saa, vaan on jätettävä ruuat ja juomat koiralle kolmeksi päivää kotiin.