Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisko tein mies mennä koko viikon kestävälle työreissulle?

Vierailija
09.08.2026 |

Jos jos mukana on vielä naispuolinen työkaveri, joka on eronnut?! En voi tietty kieltääkään, mutta kai voin sanoa kuinka olen huolissani? Mietin myös, että voisin mennä sinne yhdeksi yöksi mukaan?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos työt sisältää reissutyötä, ei sitä voi tietää millainen auervaara se kollega on tai nussii millä on pulssi. Vai siis onko puolisosi sellainen et kaikki reiät käy eikä osaa sanoa ei.?

Vierailija
2/24 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero varmuuden vuoksi. Ei tartte sit tollasia typeryyksiä vatvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan yöksi, jäähän siinä 6 yötä jäljelle jolloin voivat nussia rauhassa ja naureskella sun epäilyille.

Vierailija
4/24 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi. Eihän se minun vallassa ole sinne meno. Työnantaja määrä. Jos haluasi pettää niin ei sekään minun vallassa ole. Aikuinen tekee mitä haluaa. En vahdi aikuista ihmistä. 

Vierailija
5/24 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sille ennen reissua niin paljon seksiä, ettei se jaksa enää seuraavalla viikolla.

Vierailija
6/24 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ap tekisi jos miehensä olisi jonkin sortin merimies. Minun mieheni oli merikapteeni ja kuusi viikkoa kerralla reissussa. 

Vierailija
7/24 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun litto noin huonoissa kantimissa ole kuten sulka ap 

Vierailija
8/24 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat sille ennen reissua niin paljon seksiä, ettei se jaksa enää seuraavalla viikolla.

Niin väsyneeksi ei miestä saa naitua  ettei vieras pipari kiinnostaisi jos sattuu olemaan lähistöllä tarjolla, kyllä jämpti on näin 

Vierailija
9/24 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saa, enkä ole huolissani. Meillä on luottamusta ja avoimuutta. 

Vierailija
10/24 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa työtön mies itsellesi, niin ei tarvitse tuollaisia vatvoa!

Vierailija
11/24 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuisi naisesta. Mieheni työpaikalla on töissä joku noin kolmekymppinen, arviolta noin 180-senttinen, hoikka, hyväkroppainen, isorintainen, pitkähiuksinen ja kauniskasvoinen nainen. Tiedän, kun olen itse nähnyt. Ilmeisesti vielä kohtuullisen sosiaalinenkin. Kuinka hullu pitäisi naisen olla, jotta oman miehensä päästäisi tuollaisen naisen kanssa viikon kestävälle työreissulle?

Vierailija
12/24 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Tietysti saa. Mikä ihmeen pirttihirmu ap on? 😂 

Vierailija
13/24 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä omaa puolisoa nyt jaksa edes kahta kertaa peräkkäin.

Vierailija
14/24 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies alkaisi tuossa vaiheessa pihtaamaan, pitäisi hälytyskellojen soida erittäin lujaa! Miksikö? No tietty siksi, että mies säästelisi silloin jaksamistaan työreissua varten!

Vierailija
15/24 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riippuisi naisesta. Mieheni työpaikalla on töissä joku noin kolmekymppinen, arviolta noin 180-senttinen, hoikka, hyväkroppainen, isorintainen, pitkähiuksinen ja kauniskasvoinen nainen. Tiedän, kun olen itse nähnyt. Ilmeisesti vielä kohtuullisen sosiaalinenkin. Kuinka hullu pitäisi naisen olla, jotta oman miehensä päästäisi tuollaisen naisen kanssa viikon kestävälle työreissulle?

Kuinka huonossa jamassa suhteen pitää olla että ei päästä? 

Mun mies saa lähteä reissuun vaikka kymmenen supermallin kanssa. En olisi miehen kanssa johon en voisi luottaa. 

Vierailija
16/24 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tuossa yhtälössä on hullu, niin miehesi. Hän nussii silti sinua vaikka siis saisi tuon gasellijalkaisen nuorikon. 

Älä moiti miehesi valintoja, sinä olet yksi niistä.

Vierailija
17/24 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on outo suhde. Sinä olet vahtiva Justiina. Mies ei pääse töihinkään, jos sinä kiellät🤔 

Vierailija
18/24 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä yksityisetsivä kiikaroimaan ja kuuntelemaan mahdollisia huohotuksia. Maksaa, mutta säästää sun aikaa elämässä, pelimieheen ei kulu aikaa. Tai sitten mies ei petä.

Vierailija
19/24 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla suhde kunnossa, jos työreissu aiheuttaa tollasia pohdintoja. Ei se mies mitään työreissua tarvitse pettääkseen. Toista ihmistä ei voi kontrolloida. Suhteessa on välillä tervettä viettää aikaa myös erillään.

Vierailija
20/24 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko te, että ihan oikeasti joku muu himoitsee niitä tatuoituja, leijonakoru kaulassa kulkevia äijiänne?

Vaikea uskoa, että yksikään kovin sivistynyt mies olisi haksahtanut aloittajan kaltaiseen kirjoitustaidottomaan justiinaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän