Olen ihan väpelö naisten kanssa
En osaa ajatella naisia mahdollisina kumppaneina missään tilanteessa. Ei, en ole homokaan, uskokaa pois sillä olen miettinyt sitäkin mahdollisuutta pääni puhki. En vain jotenkin näe naisia sellaisena sarjalähestyttävinä "riistana" josta pitäisi pakolla saada joko pillua tai parisuhde. En siis yksinkertaisesti tee naisen saamiseksi yhtään mitään muuta kuin rapsuttelen harvakarvaisia kiveksiäni tietokoneen äärellä. Hauskasti voisi varmaan, että olen kuin nainen miesten suhteen. En edes osaa lähestyä naisia mitenkään, en edes kaverimielessä. Kahdeksan vuotta sitten olen tehnyt viimeksi jonkinlaisen aloitteen, mutta sehän oli tuhoon tuomittua. Minuun on muutama nainen ollut halukas tutustumaan, mutta olen torjunut kaikki joko tarkoituksella tai tyhmyyttäni. Onko muilla samanlaisesta kokemusta?
Kommentit (111)
Olet syrjäytynyt? Ei sosiaalisia suhteita, ei työpaikkaa, ei koulutusta? Silti olet tyytyväinen?
No olen melkein kuin AP ja meitä varmaan on paljon. Joskus käy tuuri ja kaikista estoista huolimatta tutustuu johonkin, mutta aika vaikeeta se on.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:55"]
Jos ei joka päivä tilanne ahdista, niin jatka vain samalla linjalla.
Itsekään en osaa, mutta kaipaus on kova. Jokainen yksinäinen hetki muistuttaa ajasta paremmasta. Kesäillan aurinko ei hivele mukavasti ihoa vasten vaan nostaa esiin kaihon ja kaipauksen. Et voi keskittyä, ajatus harhailee ja pelkäät kokeneesi kaiken sen onnen ja ilon, joka sinulle oli tässä maailmassa varattu. Toivot että voisit vain unohtaa ja elää elämääsi tietämättömänä sen tarjoamista mahdollisuuksista.
Eli ihan miten vain valitset.
[/quote]
Ei se joka päivä ahdista, mutta tottakai se välillä ärsyttää kun muille miespuolisille olennoille se naisten kanssa oleminen ja muu ylimääräinen härvääminen tuntuu olevan niin luonnollista. Eihän se kaikille tietysti ole.
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:13"]
Hmm, et siis näe naisia "sarjalähestyttävänä riistana"? Olet siis normaali ihminen!
[/quote]
En valitettavasti ole. Ne miehet jotka noin ajattelevat saavat myös naisia niin parisuhteisiin kuin pelkkiin nusutteluihinkin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:14"]
Olet syrjäytynyt? Ei sosiaalisia suhteita, ei työpaikkaa, ei koulutusta? Silti olet tyytyväinen?
[/quote]
Olen. Ei ole sosiaalisia suhteita, ei työpaikkaa, koulutus on. Olen ihan tyytyväinen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:13"]
Hmm, et siis näe naisia "sarjalähestyttävänä riistana"? Olet siis normaali ihminen!
[/quote]
Normaali ihminen joka mitä suuremmalla todennäköisyydellä tule viettämään elämänsä yksin. En sano että ko. suhtautumistapa olisi oikea tai kenellekään varsinaisesti eduksi, mutta se on tapa jolla naisia saadaan jos et ole poikkeuksellisen komea tai charmantti. Itsekään en ole koskaan kyennyt kyseiseen ajattelutapaan venymään, mutta olen vuosien varrella huomannut että miehen mieli on hyvin yksisuuntainen sille päälle sattuessaan. Ehkä siksi olen yksin - en osaa metsästää.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:18"]
[/quote]
Pliis, älä ole tyytyväinen! Sun elämä voi olla paljon muutakin. Nyt aktiiviseen työnhakuun tai opiskelemaan uudelleen. Aloita joku urheiluharrastus, sielläkin tutustuu ihmisiin. Ei tarvitse olla täydellinen elääkseen kokemusrikasta ja täyttä elämää.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:55"]
Jos ei joka päivä tilanne ahdista, niin jatka vain samalla linjalla.
Itsekään en osaa, mutta kaipaus on kova. Jokainen yksinäinen hetki muistuttaa ajasta paremmasta. Kesäillan aurinko ei hivele mukavasti ihoa vasten vaan nostaa esiin kaihon ja kaipauksen. Et voi keskittyä, ajatus harhailee ja pelkäät kokeneesi kaiken sen onnen ja ilon, joka sinulle oli tässä maailmassa varattu. Toivot että voisit vain unohtaa ja elää elämääsi tietämättömänä sen tarjoamista mahdollisuuksista.
Eli ihan miten vain valitset.
[/quote]
Ei se joka päivä ahdista, mutta tottakai se välillä ärsyttää kun muille miespuolisille olennoille se naisten kanssa oleminen ja muu ylimääräinen härvääminen tuntuu olevan niin luonnollista. Eihän se kaikille tietysti ole.
Ap
[/quote]
Hyvä että et ole vielä tuntemani epätoivon tilassa. En suosittele kenellekään.
Kaikille se ei ole todellakaan luonnollista, mutta suurimmalle osalle kyllä. Jos satut kuulumaan tuohon vähemmistöön pidetään sinua jo ensialkuun hieman outona ja poikkeavana. Miehen odotetaan osaavan tietyt asiat luonnostaan ja poikkeavia ihmetellään.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:46"]
Ap, olet ihan symppis mies. Mitä, jos pyrkisit ajattelemaan naisia ihan vaan ihmisinä. Joidenkin kanssa synkkaa, mutta ei tietenkään kaikkien kanssa. Ja kun se oikea osuu kohdalle, osaat ja älyät varmasti lähestyäkin häntä. Asiaa auttaa, jos unohdat "pelimiesten" elkeet ja tavan yrittää kaataa jokaista naista. Minä ainakin naisena arvostan kaikista eniten sitä, jos minua kohdellaan yksilönä ja asiallisesti, ja vasta läheisyyden lisääntyessä ihastutaan ja pyritään lähemmäs. Näin mun mieheni suhtautuu naisiin ja minuun, ja se oli yksi tärkeimmistä syistä, miksi aikoinaan 29 vuotta sitten häneen rakastuin ja miksi suhteemme on edelleen voimassa.
[/quote]
Myönnän, että on ollut joitakin naisia joidenka kanssa olisi ollut enemmänkin keskusteltavaa, mutta en vain saa aikaiseksi tehdä sitä aloitetta ja päädyn sinne kuuluisalle friendzonelle. Se on kyllä minulle ihan ok. Ehkä minä nostan naiset jollekin jalustalle, koska kaikkilla kuulee sitä miten naisia pitäisi kohdella kuten muitakin ihmisiä, mutta fakta on se, että ihan eri tavalla kohtelee kavereita ja sukulaisia kuin naista josta on kiinnostunut. Tavallaan pelkään sitä, että jos teen aloitteen niin saan jonkun pelimiehen maineen kun juttu lähtee leviämään tai sitten nolaan itseni niin, että ei ole mitään mahdollisuutta enää tulevaisuudessakaan. Terveisin pikkukaupungin asukki.
Ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:09"]
Hahhaa, olet varmasti nainen, koska kenenkään - KENENKÄÄN - miehen ei tarvitse miettiä päätään puhki, onko homo.
[/quote]
No en ole nainen, tai ehkä minulle on lapsena ommeltu kivekset ja pippeli, mutta minulle on unohdettu kertoa asiasta. Homouden mahdollisuutta olen joskus miettinyt ihan sen takia kun naiset ei tunnu kiinnostavan minua niin paljoa kuin muita miehiä.
Ap