Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan väpelö naisten kanssa

Vierailija
16.07.2015 |

En osaa ajatella naisia mahdollisina kumppaneina missään tilanteessa. Ei, en ole homokaan, uskokaa pois sillä olen miettinyt sitäkin mahdollisuutta pääni puhki. En vain jotenkin näe naisia sellaisena sarjalähestyttävinä "riistana" josta pitäisi pakolla saada joko pillua tai parisuhde. En siis yksinkertaisesti tee naisen saamiseksi yhtään mitään muuta kuin rapsuttelen harvakarvaisia kiveksiäni tietokoneen äärellä. Hauskasti voisi varmaan, että olen kuin nainen miesten suhteen. En edes osaa lähestyä naisia mitenkään, en edes kaverimielessä. Kahdeksan vuotta sitten olen tehnyt viimeksi jonkinlaisen aloitteen, mutta sehän oli tuhoon tuomittua. Minuun on muutama nainen ollut halukas tutustumaan, mutta olen torjunut kaikki joko tarkoituksella tai tyhmyyttäni. Onko muilla samanlaisesta kokemusta? 

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:13"]

Hmm, et siis näe naisia "sarjalähestyttävänä riistana"? Olet siis normaali ihminen!

[/quote]

Miehen vastuu on lähestyä naista, joka on täysin väärin. Sen ei kuuluisi mennä niin. Miehen on vaan pakko tehdä jotain kontaktien luomisen eteen, koska niin harvat naiset tekevät selviä aloitteita. Joskus miesten on pakko lähestyä sarjassa eri naisia sillä kaikille naisille ei välttämättä kelpaa kyseinen seura.

Vierailija
62/111 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:35"] Hauskasti voisi varmaan, että olen kuin nainen miesten suhteen.

[/quote]

Oikeinkin hauskasti halusit esitellä stereotypioitasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:15"]

On niitä yksinjääviä naisiakin, heitä joita ei koskaan haeta tanssimaan jne. Siitä puhutaan niin vähän koska sitä pidetään niin häpeällisenä.

[/quote]

Tässä se syy onkin, että naiset odottavat, että heitä haetaan tanssimaan. Mitä normaalit miehet tekevät kun heille ei tehdä aloitteita? He tekevät sen itse. Kyllähän tuolla ulkona liikkuessa näkee jos jonkinmoista pariskuntaa, "hyvännäköisiä" ja "rumia", hiljaisia ja puheliaita sekaisin. Väitän, että kuka tahansa saisi sen kumppanin jos on rohkeutta ja jonkinlaista osaamista tehdä niitä aloitteita.

Ap

[/quote]

Väittää voi mitä vain, mutta mihin väitteesi perustuvat jos et ole oikeastaan mitenkään osallistunut tähän parinmuodostusjuttuun? Mitä voit sanoa, paitsi toistella netistä lukemiasi väitteitä? Joiden esittäjiä ovat samanlaiset miehet kuin sinä itse, joilla ei ole mitään kokemusta mistään?

Vierailija
64/111 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:47"]

Mies voi tosiaan jäädä naisettomaksi ihan vaan sen vuoksi ettei käy baareissa ja yritä iskeä naisia, koska ei niitä suhteita tunnu oikein mitenkään muuten syntyvän. Ei niitä naisia tapaa tuosta vaan sattumalta, jos ei aktiivisesti itse yritä heitä lähestyä, mikä on aika nöyryyttävää puuhaa kun joutuu sietämään kymmenet pakit että yhden kanssa pääsee ehkä treffeille. Toki voi olla työkavereina tai koulukavereina naisia, mutta niitäkin pitäisi osata "iskeä", että ne kiinnostuu ja jos saa pakit, niin joutuu näkemään sitä tyyppiä päivittäin jatkossakin. Sitä paitsi kaikki kiinnostavat tapaukset on melkein aina varattuja.

[/quote]

Niinhän se menee usein, että mies on se joka joutuu tekemään sen aloitteen naisen suuntaan. Naisien on helppoa sanoa ei epäkiinnostaville miehille kun he varsin hyvin tietävät, että se mies ei ole ainoa maailmassa, joka häntä tulee lähestymään. Moni mies taas ei saa kokea elämässään minkäänlaista aloitetta naisten suunnalta.

Tuntuu, että monet naiset eivät osaa tai edes halua asettua miehen asemaan pariutumismaailmassa. Miehille se on nimittäin paljon raaempaa kuin naisille. Monille naisille yleinen sanonta on "Se vain tapahtui ja tuntui kuin meidät olisi luotu toisillemme" kun he ovat tavanneet jonkun miehen. Valitettavasti mitään ei "vain tapahdu" vaan se mies saa tilanteen tuntumaan siltä kuin se olisi sattumaa tai kuin jostain elokuvasta. Niin surullista kuin se onkin niin iskeminen on enemmän tai vähemmän esittämistä ja laskelmoitua toimintaa. En usko, että kukaan pystyy olemaan se oma oikea itsensä sillä hetkellä kun lähestyy toista jokin säpinä mielessään. Pelimiehet ovat sitten vielä ihan oma lukunsa.

Ap

[/quote]

Luulin että näitä samoja fraaseja vatkaavat vain katkeroituneet miehet jotka haluaisivat naisen mutta nainen ei olekaan tullut kotoa hakemaan. Mutta näköjään samaa hokevat miehetkin jotka eivät sitä naista edes halua. Yhteistä näille vatkaajille on se, että he tietävät kaiken siitä miten parinmuodostus käytännössä etenee, vaikka eivät ole poistuneet vuokrayksiöstään kuin ruokakauppaan 10 vuoteen.

[/quote]

Arvasin, että tuohon tullaan tarttumaan. Noin se vaan menee halusitpa siihen uskoa tai et. Ei mitään vain tapahdu, vaan se mies joka sen aloitteen tekee miettii ihan sata varmasti, että miten kannattaa lähestyä, eikä se mies varmasti ensimmäisillä treffeillä sano, että sen naisen suosikkielokuva on ihan paska jota hän ei ikinä katsoisi, tai sitä että naisen koiran tai lapsen nimi on ihan naurettava vaikka hän niin ajattelisikin. Jos se mies oikeasti haluaa edetä sen naisen kanssa pidemmälle niin se myötäilee sitä naista jonkun aikaa. Sama pätee varmaan myös toisinkin päin, en tiedä kun en ole nainen. Oletko muuten ikinä miettinyt, että nämä katkerat ja muut miehet kertovat nämä asiat ääneen sen takia, koska heillä ei ole mitään menetettävää vaikka asia tulee julki?

Ap

Vierailija
65/111 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:22"]

minulla ei oikeasti ole mitään keskusteltavaa naisten kanssa.

onko sulla keskusteltavaa miesten kanssa? Oletko väpelö siis ihmisten kanssa? oletko asperger? 

Olen kyllä melko väpelö miestenkin kanssa, mutta miesten kanssa keskustellessa ei tule ihan samanlaisia ongelmia kuin naisten kanssa. En ainakaan tietääkseni ole asperger.

Ap

Vierailija
66/111 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:23"]Mitä normaalit miehet tekevät kun heille ei tehdä aloitteita? He tekevät sen itse. Ap

[/quote]

Aivan, ja toiset vaan väpelöivät ja syyttävät naisia.

Vierailija
67/111 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:32"]

On niitä yksinjääviä naisiakin, heitä joita ei koskaan haeta tanssimaan jne. Siitä puhutaan niin vähän koska sitä pidetään niin häpeällisenä.

[/quote]

Tässä se syy onkin, että naiset odottavat, että heitä haetaan tanssimaan. Mitä normaalit miehet tekevät kun heille ei tehdä aloitteita? He tekevät sen itse. Kyllähän tuolla ulkona liikkuessa näkee jos jonkinmoista pariskuntaa, "hyvännäköisiä" ja "rumia", hiljaisia ja puheliaita sekaisin. Väitän, että kuka tahansa saisi sen kumppanin jos on rohkeutta ja jonkinlaista osaamista tehdä niitä aloitteita.

Ap

[/quote]

Väittää voi mitä vain, mutta mihin väitteesi perustuvat jos et ole oikeastaan mitenkään osallistunut tähän parinmuodostusjuttuun? Mitä voit sanoa, paitsi toistella netistä lukemiasi väitteitä? Joiden esittäjiä ovat samanlaiset miehet kuin sinä itse, joilla ei ole mitään kokemusta mistään?

[/quote]

Olen mies ja osallistunut parinmuodostusjuttuun. Voin sanoa että ap on harvinaisen oikeassa.

Vierailija
68/111 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:23"]Mitä normaalit miehet tekevät kun heille ei tehdä aloitteita? He tekevät sen itse. Ap

[/quote]

Aivan, ja toiset vaan väpelöivät ja syyttävät naisia.

[/quote]

Et näytä ymmärtävän koko pointtia tässä..

Vierailija
69/111 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:35"] Hauskasti voisi varmaan, että olen kuin nainen miesten suhteen.

[/quote]

Oikeinkin hauskasti halusit esitellä stereotypioitasi.

[/quote]

Minusta kyseinen stereotypia on oikeinkin hauska. Jos olisit ehtinyt lukea aloitukseni ajatuksella niin olisit huomannut, että minua on muutama nainen lähestynyt, eli eikö se nyt jo kumoa tuon stereotypian. Sinulla taisi vain olla niin kova kiire etsiä jotain aihetta mistä vetää herne nenään. Toivottavsti nyt sitten kiskaisit oikein kunnon henkoset siitä hernemaissapaprikapussista, että ei kommentti mennyt ihan hukkaan.

Ap

Vierailija
70/111 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:47"]

Mies voi tosiaan jäädä naisettomaksi ihan vaan sen vuoksi ettei käy baareissa ja yritä iskeä naisia, koska ei niitä suhteita tunnu oikein mitenkään muuten syntyvän. Ei niitä naisia tapaa tuosta vaan sattumalta, jos ei aktiivisesti itse yritä heitä lähestyä, mikä on aika nöyryyttävää puuhaa kun joutuu sietämään kymmenet pakit että yhden kanssa pääsee ehkä treffeille. Toki voi olla työkavereina tai koulukavereina naisia, mutta niitäkin pitäisi osata "iskeä", että ne kiinnostuu ja jos saa pakit, niin joutuu näkemään sitä tyyppiä päivittäin jatkossakin. Sitä paitsi kaikki kiinnostavat tapaukset on melkein aina varattuja.

[/quote]

Niinhän se menee usein, että mies on se joka joutuu tekemään sen aloitteen naisen suuntaan. Naisien on helppoa sanoa ei epäkiinnostaville miehille kun he varsin hyvin tietävät, että se mies ei ole ainoa maailmassa, joka häntä tulee lähestymään. Moni mies taas ei saa kokea elämässään minkäänlaista aloitetta naisten suunnalta.

Tuntuu, että monet naiset eivät osaa tai edes halua asettua miehen asemaan pariutumismaailmassa. Miehille se on nimittäin paljon raaempaa kuin naisille. Monille naisille yleinen sanonta on "Se vain tapahtui ja tuntui kuin meidät olisi luotu toisillemme" kun he ovat tavanneet jonkun miehen. Valitettavasti mitään ei "vain tapahdu" vaan se mies saa tilanteen tuntumaan siltä kuin se olisi sattumaa tai kuin jostain elokuvasta. Niin surullista kuin se onkin niin iskeminen on enemmän tai vähemmän esittämistä ja laskelmoitua toimintaa. En usko, että kukaan pystyy olemaan se oma oikea itsensä sillä hetkellä kun lähestyy toista jokin säpinä mielessään. Pelimiehet ovat sitten vielä ihan oma lukunsa.

Ap

[/quote]

Luulin että näitä samoja fraaseja vatkaavat vain katkeroituneet miehet jotka haluaisivat naisen mutta nainen ei olekaan tullut kotoa hakemaan. Mutta näköjään samaa hokevat miehetkin jotka eivät sitä naista edes halua. Yhteistä näille vatkaajille on se, että he tietävät kaiken siitä miten parinmuodostus käytännössä etenee, vaikka eivät ole poistuneet vuokrayksiöstään kuin ruokakauppaan 10 vuoteen.

[/quote]

Arvasin, että tuohon tullaan tarttumaan. Noin se vaan menee halusitpa siihen uskoa tai et. Ei mitään vain tapahdu, vaan se mies joka sen aloitteen tekee miettii ihan sata varmasti, että miten kannattaa lähestyä, eikä se mies varmasti ensimmäisillä treffeillä sano, että sen naisen suosikkielokuva on ihan paska jota hän ei ikinä katsoisi, tai sitä että naisen koiran tai lapsen nimi on ihan naurettava vaikka hän niin ajattelisikin. Jos se mies oikeasti haluaa edetä sen naisen kanssa pidemmälle niin se myötäilee sitä naista jonkun aikaa. Sama pätee varmaan myös toisinkin päin, en tiedä kun en ole nainen. Oletko muuten ikinä miettinyt, että nämä katkerat ja muut miehet kertovat nämä asiat ääneen sen takia, koska heillä ei ole mitään menetettävää vaikka asia tulee julki?

Ap

[/quote]

Että ihan arvasit mihin tullaan tarttumaan? Mitaliko pitäisi antaa siitä hyvästä että itsekin tiedät väitteesi heikon kohdan? Eli sen, että et tiedä asiasta mitään kun et ole aloitteita tehnyt. Kuitenkin olet täällä antamassa miehille kaiken kunnian aloitteellisuudesta. Millä perusteella? Et ole nainen joten et tiedä paljonko naisille aloitteita tehdään.

Ja tutustumisvaiheessa toisen myötäily on täysin normaalia käytöstä, aina ja kaikkialla. Ei millään tavalla miehelle ominaista kun naista yrittää lähestyä. Kun Irma-täti tulee käymään ensi kertaa Amerikasta, kukaan ei sano alkajaisiksi että hänen mekkonsa voisi olla paremminkin valittu.

Vierailija
71/111 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:38"]

[/quote]

Ap

[/quote]

[/quote]

Olen mies ja osallistunut parinmuodostusjuttuun. Voin sanoa että ap on harvinaisen oikeassa.

[/quote]

Minä olen nainen ja olen tehnyt aloitteita miehille vähintään yhtä paljon kuin he minulle. Voin sanoa että olette molemmat harvinaisen väärässä.

Vierailija
72/111 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet ihan symppis mies. Mitä, jos pyrkisit ajattelemaan naisia ihan vaan ihmisinä. Joidenkin kanssa synkkaa, mutta ei tietenkään kaikkien kanssa. Ja kun se oikea osuu kohdalle, osaat ja älyät varmasti lähestyäkin häntä. Asiaa auttaa, jos unohdat "pelimiesten" elkeet ja tavan yrittää kaataa jokaista naista. Minä ainakin naisena arvostan kaikista eniten sitä, jos minua kohdellaan yksilönä ja asiallisesti, ja vasta läheisyyden lisääntyessä ihastutaan ja pyritään lähemmäs. Näin mun mieheni suhtautuu naisiin ja minuun, ja se oli yksi tärkeimmistä syistä, miksi aikoinaan 29 vuotta sitten häneen rakastuin ja miksi suhteemme on edelleen voimassa.

Vierailija
73/111 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ap

[/quote]

[/quote]

Väitteeni perustuvat ihan siihen mitä olen itse nähnyt ja kuullut. Minullakin on joskus ollut sosiaalista elämää. Ja käsittääkseni sekin, että minua on lähestytty on myös osallistumista parinmuodostusjuttuun. Olen minä jopa tehnyt tasan kaksi aloitetta, että on minulla jotain kokemusta omalta kohdaltanikin. Voin väittää, että jokainen mies analysoi sen naisen jota aikoo lähestyä. Jos aloitteen tekee ihan randomisti yhtään miettimättä mitä sanoo tai mistä toinen voisi olla kiinnostunut, niin saa vain maineen jonain outona hyypiönä. Lienee sanomattakin selvää, että ne "normaalit" miehet eivät ota sitä riskiä, että tulevat nolatuksi tuollaisen vuoksi. 

Ap

Vierailija
74/111 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan pohdi asiaa. Mitä enemmän asiaa pyörittelee ja märehtii päässään, sitä enemmän se alkaakin haitata ja tuntua ikävältä jutulta. Sinkkuna on jees elää, keskity vain elämään äläkä vaan kehitä parisuhteesta tai seksistä sellaista pakkomiellettä, kuin joillakin on.

t. ikisinkku N45v, täysin väpelö miesten kanssa

Vierailija
75/111 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
76/111 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa, olet varmasti nainen, koska kenenkään - KENENKÄÄN - miehen ei tarvitse miettiä päätään puhki, onko homo.

Vierailija
77/111 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:17"]

Kukapa ei olisi.

[/quote]

Suurin osa miehistä. Suurimmalla osalla miessuokupuolesta on geeniperimään sisäänkoodattu kyky, halu ja into lähestyä naista. Tietenkin alussa voi olla väpelöintiä ja pelkoa, mutta sisäinen vietti on niin vahva, että muutamalla takapakilla ei ole isossa kuvassa mitään merkitystä.

Sitten on myös niitä joilla tämä vietti jatkuvaan naisten jahtaamiseen ei ole koskaan ollut kovin suuri, mutta kaipuu toisen ihmisen seuraan on kova. Monesti nämä tyypit jäävät taustalle kyhjöttämään, koska eivät ole väpelöinnillään onnistuneet naista tarpeeksi houkuttelemaan. Eivät ole olleet tarpeeksi röyhkeitä, nopeita, lipeviä, eivätkä kiinnostavia.

Pian sitä huomaakin olevansa yksinäinen kolmekymppinen, joka kävelylenkillä nostaa kasvonsa kohti sateista taivasta vain koska ei halua muiden näkevän kyyneleitänsä.

[/quote]

Ei vietissä välttämättä mitään vikaa ole, mutta se ei saa tarpeeksi tukea muilta ominaisuuksilta. Pituus, ulkonäkö, kusivehkeet ym. jättää toivomisen varaa ja yksin olet.

[/quote]

Sen mitä olen väpelöivänä miehenä ehtinyt tällä pallolla tallustaa, niin olen huomannut näiden olevan parinmuodostuksessa ns. sekundäärisiä ominaisuuksia. Varmasti jos on esim. kova kilpailutilanne voi lopullinen valinta tapahtua niidenkin perusteella, mutta kyllä ne ovat vain hidasteita jos muuten on vietti ja taidot kunnossa. Monesti vain alkaa positiivisen palautteen puutteessa epäilemään itseään yhä enemmän ja enemmän ja näkee itsensä vieläkin huonommassa valossa.

[/quote]

Kyllä tällä palstalla tuntuu konsensus olevan, jotta massia ja melaa täytyy löytyä reilusti.

Vierailija
78/111 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:08"]

Hassu juttu. Kun katson naapuruston ja tuttavapiirin pariutuneita miehiä, yksikään heistä ei tule mieleen sanoista röyhkeä, nopea, lipevä tai kiinnostava. Nuo adjektiivilistat ovat vain pölyä, jota aloittajan kaltaiset miehet potkivat ilmaan, jotta eivät joutuisi näkemään todellisuutta. Vika todella on vain heissä itsessään, heidän arkuudessaan, tunne-elämänsä tai sosiaalisen lukutaitonsa puutteissa, ja käsittelemättömissä peloissa. Jos ne haluaa ylittää, on tehtävä töitä sen eteen.

Kun juttelen näiden pariutuneiden miesten kanssa, he herättävät huomiota tavanomaisuudellaan. Monessa heistä tulee vaikutelmaksi rauhallisuutta, lämpöä ja lempeyttä. Miesasiamiehissä en näe näitä ominaisuuksia, vaikka osataankin runollisesti kuvata yksinäisyyden kokemusta (mistä tulisi pisteet, mutta kun sitä runollisuutta käytetään pölyn nostattamiseen, niin ei voi kehua). Vaikka varmasti osa tuosta leppoisuudesta tulee pitkien parisuhteiden myötä, niin eivät nämä ole mitään röyhkimyksiä olleet nuorempinakaan.

Torjuva, vihamielinen ahdistuneisuus viehättää hyvin harvoja naisia, se näkyy kauas, ja jos ei puhuta aivan patologisista tapauksista, sitä voi hoidattaa.

[/quote]

Ei monikaan ihminen ole aina lipevä tai röyhkeä, mutta joissain tilanteissa on sitä oltava ja yksi niistä on juuri aloitteen tekeminen. Ei kovinkaan moni nainen tunnu olevan kovin kiinnostunut jos mies menee vähän kengän kärkiään tuijotellen sössöttämään naiselle jotain. Johan moni nainenkin kertoo, että miehessä sytyttää se kun mies näyttää oikeasti haluavan juuri sen kyseisen naisen.

Ei ihmisistä näe miten he tietyissä tilanteissa toimivat ennen kuin on päässyt itse todistamaan sitä. Moni voi vaikuttaa siltä, pelastaisi mummon kissat palavasta talosta, mutta tositilanteessa mitään ei tapahdu, kun taas se nössykkä jonka ei uskoisi tekevän mitään pelastaakin ne kisulit. Moni mies muuttuu röyhkeäksi kun lähellä on kiinnostava nainen, ehkä se on jokin jäänne niiltä ajoilta kun asusteltiin luolassa raaviskelemassa niitä karvamaton peittämiä kiveksiä samalla kun ahmittiin jäniksiä ja muita söpöjä metsien asukkeja.

Ap

Vierailija
79/111 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei olisi.

[/quote]

Suurin osa miehistä. Suurimmalla osalla miessuokupuolesta on geeniperimään sisäänkoodattu kyky, halu ja into lähestyä naista. Tietenkin alussa voi olla väpelöintiä ja pelkoa, mutta sisäinen vietti on niin vahva, että muutamalla takapakilla ei ole isossa kuvassa mitään merkitystä.

Sitten on myös niitä joilla tämä vietti jatkuvaan naisten jahtaamiseen ei ole koskaan ollut kovin suuri, mutta kaipuu toisen ihmisen seuraan on kova. Monesti nämä tyypit jäävät taustalle kyhjöttämään, koska eivät ole väpelöinnillään onnistuneet naista tarpeeksi houkuttelemaan. Eivät ole olleet tarpeeksi röyhkeitä, nopeita, lipeviä, eivätkä kiinnostavia.

Pian sitä huomaakin olevansa yksinäinen kolmekymppinen, joka kävelylenkillä nostaa kasvonsa kohti sateista taivasta vain koska ei halua muiden näkevän kyyneleitänsä.

[/quote]

Ei tuota voi paremmin sanoa. Jos ei ole tarpeeksi röyhkeä niin jää ilman kumppania jo ihan siksi, että se aloitteen tekeminen jää puolitiehen tai sitten sitä ei tee ollenkaan.

Itseäni ei ole koskaan kiinnostanut mikään naisten jahtaaminen vain sen vuoksi, että olisi ns pakko saada jotain kokemuksia. Ei sovi minulle vaikka ihastunkin kyllä todella helposti ja olisi mukamas hyvä syy tehdä se aloite, en vain pysty siihen. Pystyn kyllä tekemään jonkinlaisen säälittävän aloitteen jos oikeasti olen varma siitä, että haluaisin siitä naisesta itselleni kumppanin, mutta ongelma onkin sitten siinä aloitteen laadussa ja etten osaa enää viedä sitä juttua siitä eteenpäin.

Ap

Vierailija
80/111 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:08"]

Kukapa ei olisi.

[/quote]

[/quote]

Ei tuota voi paremmin sanoa. Jos ei ole tarpeeksi röyhkeä niin jää ilman kumppania jo ihan siksi, että se aloitteen tekeminen jää puolitiehen tai sitten sitä ei tee ollenkaan.

Itseäni ei ole koskaan kiinnostanut mikään naisten jahtaaminen vain sen vuoksi, että olisi ns pakko saada jotain kokemuksia. Ei sovi minulle vaikka ihastunkin kyllä todella helposti ja olisi mukamas hyvä syy tehdä se aloite, en vain pysty siihen. Pystyn kyllä tekemään jonkinlaisen säälittävän aloitteen jos oikeasti olen varma siitä, että haluaisin siitä naisesta itselleni kumppanin, mutta ongelma onkin sitten siinä aloitteen laadussa ja etten osaa enää viedä sitä juttua siitä eteenpäin.

Ap

[/quote]

Liittyisikö kykyyn rakastaa itseäsi? Miksi et nyt hyvä ihminen anna jonkun sinua lähestyvän naisen rakastaa itseäsi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi