Oon 25 ja itken kun leikkautin polkkatukan. Normaalia?
Nää hiukset ei sovi mulle yhtään ja haluan taas hiukset vyötärölle!!!! :(
Kommentit (17)
Mä kadun kanssa otsatukan leikkauttamista :( vaikka ei ookaan yhtä paha kuin sulla.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:49"]
Mä kadun kanssa otsatukan leikkauttamista :( vaikka ei ookaan yhtä paha kuin sulla.
[/quote]
Juu sama. Pinneillä mennään kunnes on tarpeeksi pitkät taas. huoh :/
pidennykset kunnes tukka kasvaa? ei kai siinä muuta voi :/
Mikä sai sut leikkauttamaan noin pitkät hiukset ap?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:54"]
[/quote]
Pidennykset näyttää usein järkyttäville jos omat hiukset sattuu erottumaan niistä. Varsinkin jos on niin lyhyet kuin ap:lla. Plus eikö nää pidennykset vahingoita omia hiuksia jolloin kasvatusprosessi on vielä hankalampaa?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:54"]Mikä sai sut leikkauttamaan noin pitkät hiukset ap?
[/quote]en oo ap mut mullaki on tollaset pitkät hiukset ja joskus vaa tekee mieli leikata hiukset lyhkäseks. Mäki haluisin leikata lyhyeks mut tiiän et katuisin sitä
Älä itke! Itsekin tänään luovuin pitkästä tukasta. Vaatii totuttelua mutta vaihtelu virkistää! Se kasvaa takaisin, kirjaa tunteita ylös nyt niin osaat tulevaisuudessa miettiä kaksi kertaa leikkaatko uudestasn lyhyet. Totuttele, nauti uudesta itsestäsi! Uskon että olet upea!
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:54"]Mikä sai sut leikkauttamaan noin pitkät hiukset ap?
[/quote]
Kaipasin jotain uutta mun elämään ja aloitin sen uudistuksen hiuksista :D nyt vaan kaduttaa niin perkuleesti ja tunnen itseni ihan pikkupojaksi :(
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:54"]Mikä sai sut leikkauttamaan noin pitkät hiukset ap?
[/quote]
Kaipasin jotain uutta mun elämään ja aloitin sen uudistuksen hiuksista :D nyt vaan kaduttaa niin perkuleesti ja tunnen itseni ihan pikkupojaksi :(
[/quote]
Eijjjj, elä tunne. Oot perfect. T, 9
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:54"]
[/quote]
Pidennykset näyttää usein järkyttäville jos omat hiukset sattuu erottumaan niistä. Varsinkin jos on niin lyhyet kuin ap:lla. Plus eikö nää pidennykset vahingoita omia hiuksia jolloin kasvatusprosessi on vielä hankalampaa?
[/quote]
En uskalla ottaa pidennyksiä enkä edes värjätä näitä siihen asti kunnes oon saanu kasvatettua pitkät hiukset. Molemmat vaan hidastaisi kasvua :/
Käyhän siihen polkaan leikkauttamassa kunnon rikottu malli ja kivaa väriä päähän. Polkkatukat on tylsiä.
Polkkatukka on kyllä hirveä. Äärimmäisen harva näyttää hyvältä polkkatukassa. Kamala hiusmalli.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:21"]Käyhän siihen polkaan leikkauttamassa kunnon rikottu malli ja kivaa väriä päähän. Polkkatukat on tylsiä.
[/quote]
No en todellakaan leikkaa enää mitään:(
Leikkautin 20-vuotiaana pitkät hiukseni ns. Kananpersetukaksi, takaa lyhyt ja edestä pitkä. Mies suuttui silmittömästi ja vannotti, että se oli viimeinen kerta. Sängyssä muisti aina mainita, että tuntuu homoilulta, naisella kun pitää olla pitkät hiukset. Joo, kasvatin pitkät hiukset takaisin håja viimeiset 22 vuotta on sujunut vähemmän homahtavissa tunnelmissa.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:29"]Leikkautin 20-vuotiaana pitkät hiukseni ns. Kananpersetukaksi, takaa lyhyt ja edestä pitkä. Mies suuttui silmittömästi ja vannotti, että se oli viimeinen kerta. Sängyssä muisti aina mainita, että tuntuu homoilulta, naisella kun pitää olla pitkät hiukset. Joo, kasvatin pitkät hiukset takaisin håja viimeiset 22 vuotta on sujunut vähemmän homahtavissa tunnelmissa.
[/quote]
Kauhee mies :DD
Laita ponnari, kohta sitten pieni nuturasykerö. Muutamassa vuodessa ne kasvaa kyllä takaisin. Leikkausta vähän latvoja säännöllisesti.
Lukion 1 luokalla vyötärölle ulottuvan tukan pärjäisin polkaksi, kun oli latvat huonot.oli kamalaa - kuin raaja olisi amputoitu! 2 v myöhemmin ylioppilaskuvassa hiukset ulottuvat yli lapaluiden, ei ihan vyötärölle, ja olivat paksummat ja parempikuntoisemmat kuin polkkaa edeltävästi. Annoin polkkana hiusten olla tuolloin ihan rauhassa, ei mitään käsittelyä, ei värjäystä, ei fööniä, ei kiharrusta. Ja tosi hyvät tuli. Pidennykset ym. Yleensä käsittelyt rassaavat tukkaa, anna kampaajan vain latvoja siistiä, muuten ei kannata antaa koskea. Hiukset on uusiutuva luonnonvara. Pari vuotta ja saat tilalle paremmat!
VITUN SAIRAS