Olen ihan väpelö naisten kanssa
En osaa ajatella naisia mahdollisina kumppaneina missään tilanteessa. Ei, en ole homokaan, uskokaa pois sillä olen miettinyt sitäkin mahdollisuutta pääni puhki. En vain jotenkin näe naisia sellaisena sarjalähestyttävinä "riistana" josta pitäisi pakolla saada joko pillua tai parisuhde. En siis yksinkertaisesti tee naisen saamiseksi yhtään mitään muuta kuin rapsuttelen harvakarvaisia kiveksiäni tietokoneen äärellä. Hauskasti voisi varmaan, että olen kuin nainen miesten suhteen. En edes osaa lähestyä naisia mitenkään, en edes kaverimielessä. Kahdeksan vuotta sitten olen tehnyt viimeksi jonkinlaisen aloitteen, mutta sehän oli tuhoon tuomittua. Minuun on muutama nainen ollut halukas tutustumaan, mutta olen torjunut kaikki joko tarkoituksella tai tyhmyyttäni. Onko muilla samanlaisesta kokemusta?
Kommentit (111)
Tykkäät kuitenkin ihmisistä? Sun pitää löytää joku, joka haluaa, et ollaan hiljaa! Laajenna naispiiriä, keitä kattelet! Oletko nähnyt Aki Kaurismäen Varjoja paratiisissa? Kati Outinen ja Matti Pellonpää?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:17"]
Kukapa ei olisi.
[/quote]
Suurin osa miehistä. Suurimmalla osalla miessuokupuolesta on geeniperimään sisäänkoodattu kyky, halu ja into lähestyä naista. Tietenkin alussa voi olla väpelöintiä ja pelkoa, mutta sisäinen vietti on niin vahva, että muutamalla takapakilla ei ole isossa kuvassa mitään merkitystä.
Sitten on myös niitä joilla tämä vietti jatkuvaan naisten jahtaamiseen ei ole koskaan ollut kovin suuri, mutta kaipuu toisen ihmisen seuraan on kova. Monesti nämä tyypit jäävät taustalle kyhjöttämään, koska eivät ole väpelöinnillään onnistuneet naista tarpeeksi houkuttelemaan. Eivät ole olleet tarpeeksi röyhkeitä, nopeita, lipeviä, eivätkä kiinnostavia.
Pian sitä huomaakin olevansa yksinäinen kolmekymppinen, joka kävelylenkillä nostaa kasvonsa kohti sateista taivasta vain koska ei halua muiden näkevän kyyneleitänsä.
[/quote]
Ei tuota voi paremmin sanoa. Jos ei ole tarpeeksi röyhkeä niin jää ilman kumppania jo ihan siksi, että se aloitteen tekeminen jää puolitiehen tai sitten sitä ei tee ollenkaan.
Itseäni ei ole koskaan kiinnostanut mikään naisten jahtaaminen vain sen vuoksi, että olisi ns pakko saada jotain kokemuksia. Ei sovi minulle vaikka ihastunkin kyllä todella helposti ja olisi mukamas hyvä syy tehdä se aloite, en vain pysty siihen. Pystyn kyllä tekemään jonkinlaisen säälittävän aloitteen jos oikeasti olen varma siitä, että haluaisin siitä naisesta itselleni kumppanin, mutta ongelma onkin sitten siinä aloitteen laadussa ja etten osaa enää viedä sitä juttua siitä eteenpäin.
Ap
[/quote]
Toiset harrastaa kokemusten keräilyä, mutta siinä on se riski, että satuttaa itsekkäissä pyrkimyksissään muita. Ei vain löydy itsestä sellaista saalistavaa kusipäätä.
m41
Miksi ne ääripäät on: saalistava kusipää tai yksinäinen poikamies?? Miksei voi tykätä naisesta kuin ihmisestä ja unohtaa saalistus sekä yksinäisyys? Hyväksyä jonkun tarjolle tulevan naisen? Miksi pitää mieluummin olla yksin ja valittaa??? Arght!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:17"]
Kukapa ei olisi.
[/quote]
Suurin osa miehistä. Suurimmalla osalla miessuokupuolesta on geeniperimään sisäänkoodattu kyky, halu ja into lähestyä naista. Tietenkin alussa voi olla väpelöintiä ja pelkoa, mutta sisäinen vietti on niin vahva, että muutamalla takapakilla ei ole isossa kuvassa mitään merkitystä.
Sitten on myös niitä joilla tämä vietti jatkuvaan naisten jahtaamiseen ei ole koskaan ollut kovin suuri, mutta kaipuu toisen ihmisen seuraan on kova. Monesti nämä tyypit jäävät taustalle kyhjöttämään, koska eivät ole väpelöinnillään onnistuneet naista tarpeeksi houkuttelemaan. Eivät ole olleet tarpeeksi röyhkeitä, nopeita, lipeviä, eivätkä kiinnostavia.
Pian sitä huomaakin olevansa yksinäinen kolmekymppinen, joka kävelylenkillä nostaa kasvonsa kohti sateista taivasta vain koska ei halua muiden näkevän kyyneleitänsä.
[/quote]
Ei tuota voi paremmin sanoa. Jos ei ole tarpeeksi röyhkeä niin jää ilman kumppania jo ihan siksi, että se aloitteen tekeminen jää puolitiehen tai sitten sitä ei tee ollenkaan.
Itseäni ei ole koskaan kiinnostanut mikään naisten jahtaaminen vain sen vuoksi, että olisi ns pakko saada jotain kokemuksia. Ei sovi minulle vaikka ihastunkin kyllä todella helposti ja olisi mukamas hyvä syy tehdä se aloite, en vain pysty siihen. Pystyn kyllä tekemään jonkinlaisen säälittävän aloitteen jos oikeasti olen varma siitä, että haluaisin siitä naisesta itselleni kumppanin, mutta ongelma onkin sitten siinä aloitteen laadussa ja etten osaa enää viedä sitä juttua siitä eteenpäin.
Ap
[/quote]
Liittyisikö kykyyn rakastaa itseäsi? Miksi et nyt hyvä ihminen anna jonkun sinua lähestyvän naisen rakastaa itseäsi?
[/quote]
Kyllä minä itseäni osaan rakastaa, mutta en oikein usko siihen, että joku muu siihen pystyisi. Olen sen verran outo ihminen, että moni varmaan ihmettelisi kiinnostuksen kohteitani ja siihen kun vielä lisätään vähän yksinkertainen ajatuksen juoksu, kärsimättömyys ja heikot sosiaaliset taidot niin en ehkä ihan ensimmäinen vaihtoehto ole monellekaan naiselle. Kyllä minullekin varmasti se nainen löytyisi, mutta koska olen niin surkea naisten kanssa niin en jaksa nähdä sitä vaivaa, että etsisin sen naisen ja väpeltäisin turhaan monien naisten edessä. Eikös joku ole sanonut, että ei kannata kehittää niitä pahimpia heikkouksiaan vaan panostaa tosissaan niihin vahvuuksiin. Kyseinen tyyli ainakin tuntuisi toimivan minulle.
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:32"]Yläpeukku väpelö-sanalle.
[/quote]
Jebu, savvooo.
Mitä ne sun vahvuudet siis ovat? Anteeksi, en siis irvaile, vaan ihan vilpittömästi.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:26"]
Miksi ne ääripäät on: saalistava kusipää tai yksinäinen poikamies?? Miksei voi tykätä naisesta kuin ihmisestä ja unohtaa saalistus sekä yksinäisyys? Hyväksyä jonkun tarjolle tulevan naisen? Miksi pitää mieluummin olla yksin ja valittaa??? Arght!
[/quote]
Evoluution julmaa leikkiä? Saalistuksesta nyt on helppo luopua, kun ei sitä ole tähänkään mennessä tullut harrastettua ja ihmisiä naiset ovat olleet mulle aina. Jäljelle jääkin sitten tuo tarjonta, joko omasta tai naisen aloitteesta.
m41
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:48"]
Mitä ne sun vahvuudet siis ovat? Anteeksi, en siis irvaile, vaan ihan vilpittömästi.
[/quote]
Vahvuuteni ovat pääasiassa harrastuksissani, eli asioissa jotka minua kiinnostavat ja joista pidän. Myös intohimo ja halu kehittyä niissä kiinnostavissa asioissa on mielestäni vahvuus. Jonkinlaisena vahvuutena pidän myös sitä, että pystyn myöntämään jos teen tai sanon jollekin ilkeästi ja pyydän anteeksi. Ei tunnu miltään kovin ihmeelliseltä asialta, mutta olen huomannut, että moni jättää pyytämättä anteeksi vaikka aihetta olisi. Olen myös tyytyväinen melko vähään. Olen todella monessa asiassa ihan väpelö, mutta olen tyytyväinen etten ole ihan toivoton joissain asioissa, ja niissä asioissa taas haluan kehittyä niin hyväksi kuin suinkin mahdollista.
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:09"]
People who use the word "väpelö" can't be all bad.
[/quote]
Everything just sounds better in English.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:18"]
Tykkäät kuitenkin ihmisistä? Sun pitää löytää joku, joka haluaa, et ollaan hiljaa! Laajenna naispiiriä, keitä kattelet! Oletko nähnyt Aki Kaurismäen Varjoja paratiisissa? Kati Outinen ja Matti Pellonpää?
[/quote]
Joistain ihmisistä kyllä. Ei täällä oikein ole varaa laajentaa piirejä kun ne on niin pienet, jos tuntee yhden ihmisen niin tuntee loputkin. En ole nähnyt elokuvaa, mutta myönnän googlettaneeni sen ja ehkä jopa vähän kiinnostuneeni.
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:43"]Jos samaan aikaan itse on yhtä luonteva kuin nippu piikkilankaa, niin sillä tapaa se vain menee, että harva on niin masokisti että yrittää sellaista lähestyä inhimillisen lämmön toivossa, vaikka se nippu vääntäytyisi sydämenkuvaksi.
[/quote]
Lainaan pitkästä kommentistasi vain tämän. On ilo lukea näin värikästä ja hauskaa tekstiä av:lla. Harmi vaan, että tuhlaat sanojasi tällaisiin ketjuihin.
ohis
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 23:59"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:08"]
Hassu juttu. Kun katson naapuruston ja tuttavapiirin pariutuneita miehiä, yksikään heistä ei tule mieleen sanoista röyhkeä, nopea, lipevä tai kiinnostava. Nuo adjektiivilistat ovat vain pölyä, jota aloittajan kaltaiset miehet potkivat ilmaan, jotta eivät joutuisi näkemään todellisuutta. Vika todella on vain heissä itsessään, heidän arkuudessaan, tunne-elämänsä tai sosiaalisen lukutaitonsa puutteissa, ja käsittelemättömissä peloissa. Jos ne haluaa ylittää, on tehtävä töitä sen eteen.
Kun juttelen näiden pariutuneiden miesten kanssa, he herättävät huomiota tavanomaisuudellaan. Monessa heistä tulee vaikutelmaksi rauhallisuutta, lämpöä ja lempeyttä. Miesasiamiehissä en näe näitä ominaisuuksia, vaikka osataankin runollisesti kuvata yksinäisyyden kokemusta (mistä tulisi pisteet, mutta kun sitä runollisuutta käytetään pölyn nostattamiseen, niin ei voi kehua). Vaikka varmasti osa tuosta leppoisuudesta tulee pitkien parisuhteiden myötä, niin eivät nämä ole mitään röyhkimyksiä olleet nuorempinakaan.
Torjuva, vihamielinen ahdistuneisuus viehättää hyvin harvoja naisia, se näkyy kauas, ja jos ei puhuta aivan patologisista tapauksista, sitä voi hoidattaa.
[/quote]
Ei monikaan ihminen ole aina lipevä tai röyhkeä, mutta joissain tilanteissa on sitä oltava ja yksi niistä on juuri aloitteen tekeminen. Ei kovinkaan moni nainen tunnu olevan kovin kiinnostunut jos mies menee vähän kengän kärkiään tuijotellen sössöttämään naiselle jotain. Johan moni nainenkin kertoo, että miehessä sytyttää se kun mies näyttää oikeasti haluavan juuri sen kyseisen naisen.
Ei ihmisistä näe miten he tietyissä tilanteissa toimivat ennen kuin on päässyt itse todistamaan sitä. Moni voi vaikuttaa siltä, pelastaisi mummon kissat palavasta talosta, mutta tositilanteessa mitään ei tapahdu, kun taas se nössykkä jonka ei uskoisi tekevän mitään pelastaakin ne kisulit. Moni mies muuttuu röyhkeäksi kun lähellä on kiinnostava nainen, ehkä se on jokin jäänne niiltä ajoilta kun asusteltiin luolassa raaviskelemassa niitä karvamaton peittämiä kiveksiä samalla kun ahmittiin jäniksiä ja muita söpöjä metsien asukkeja.
Ap
[/quote]
Ei, mutta kyllä pieni ujouden osoitus aina tylsyyden voittaa. Kun on ns. tilanne päällä ei silloin pidä jutella niitä näitä vaan pitää olla kiinnostava ja ainakin osoittaa olevansa kiinnostunut juuri sen elämänhetken vastakumppanista. Silloin vaaditaan sitä muuntautumis- ja sopeutumiskykyä. Ei saa olla hidas tai epäröivä sillä pian huomaat jonkun vaihtaneen pienemmän vaihteen silmään ja kiilanneen taas ohitsesi, vaikka itse olit aivan varma, että tiessä oli ohituksen kieltävät keltaiset viivat.
Pitäisi siis osata jotain, mikä sotii täysin luonteenpiirteitä vastaan. Ehkä valitsemani paikat ja tilanteet ovat väärät, mutta en oikein osaa hahmottaa missä niitä tilanteita kontaktin ottamiseen näiden perinteisten paikkojen ulkopuolella oikein edes olisi.
Usko pois, helpommalla pääset kun pidät nykyisen linjasi.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:40"]
Usko pois, helpommalla pääset kun pidät nykyisen linjasi.
[/quote]
Tuo on se ajatus joka on pitänyt minut suhkoht tyytyväisenä.
Ap
Etkö edes työpaikallasi tapaa naisia?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:47"]
Mihin sä aikasi käytät?
[/quote]
Se raapii niitä pallejaan.
Jos ei joka päivä tilanne ahdista, niin jatka vain samalla linjalla.
Itsekään en osaa, mutta kaipaus on kova. Jokainen yksinäinen hetki muistuttaa ajasta paremmasta. Kesäillan aurinko ei hivele mukavasti ihoa vasten vaan nostaa esiin kaihon ja kaipauksen. Et voi keskittyä, ajatus harhailee ja pelkäät kokeneesi kaiken sen onnen ja ilon, joka sinulle oli tässä maailmassa varattu. Toivot että voisit vain unohtaa ja elää elämääsi tietämättömänä sen tarjoamista mahdollisuuksista.
Eli ihan miten vain valitset.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:50"]
Etkö edes työpaikallasi tapaa naisia?
[/quote]
Kuvitteletko, että olisin töissä? No en ole. Silloin kun olin niin silloin sain myös ne pari aloiteitta tutustumiseen, mutta en tarttunut niihin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 22:34"]
Ap laita anonyymi spostiosoitteesi johon väpelöstä kiinnostuneet voivat laittaa viestin ;)
[/quote]
No sehän varmaan tukkeutuisi heti. Ihan hauska idea, mutta tuskin kukaan jaksaisi kovin pitkään keskustella kanssani kun viestini olisivat vain päivittäin tyyliä "Mitä kuuluu?". Alkuun toki on helppoa kysellä kaikkea, mutta sitten kun kaikki on kyselty niin en enää keksi keskusteluun aiheita ja kumpikin kyllästyy ja lopettaa kirjoittelun. Treffeistä sitten voisi tulla melko hautajaismaiset hiljaisine hetkineen jos niin pitkälle pääsee.
Ap