minkä ikäisellä pojallanne ootte huomanneet et alapää aökanut kiinnostaa?
Eikö tyttöjen seksuaalisuus herää aikaisemmin. Pystyykö pojat ennen teini ikää ees tyydyttämään itseään? Minkä ikäsen pojan pojan ootte huomanneet kiinnostuvan tyttöjen alapäästä? T. Äiti jolle poikien seksuaalusuus vierasta
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:49"]
Meillä ainakin vahditaan lapsia 24/7 niin, etteivät he vain pääse harjoittamaan itsetyydytyksen kammottavaa syntiä!
[/quote]
Se on oikein hyvä. Sokeus ja selkärangan mätäneminen masturboinnin seurauksena on todella ikävää.
Ei varmaan saa niin ihanaa ja tyydyttävää seksuaalielämää enää kub netissä on jo nähnyt kaiken ja runkannut itsensä addiktiksi.
Meillä on 11-vuotias poika eikä sitä ihan hirveästi tunnu vielä kiinnostavan, tai mistä minä tiedän, arvelen vaan. Pari vuotta sitten rupesi olemaan sitä että kun televisiossa oli hyvännäköisiä ja vähäpukeisia naisia, pohjan suunnasta rupesi kuulumaan heh heh heh. Nyt se ei enää tee tuota mutta arvelen että tuossa iässä joku ymmärrys lisääntyi tai kiinnostus heräsi tms.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:49"]
Meillä ainakin vahditaan lapsia 24/7 niin, etteivät he vain pääse harjoittamaan itsetyydytyksen kammottavaa syntiä!
[/quote]
Se on oikein hyvä. Sokeus ja selkärangan mätäneminen masturboinnin seurauksena on todella ikävää.
[/quote]Niinkö sulle kävi?
Hyvä kysymys ap! Meillä on kohta 10 v. poika ja minulla on sellainen vaikutelma, että nämä asiat ei vielä kiinnosta lainkaan. Joskus ennen kouluikää oli vaihe, jolloin pippeliä oli kiva esitellä minulle. Se on onneksi jäänyt :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä se synti on?
Itse olen isosta perheestä ja murtosikään tullessa asuimme 3h+k, jossa oli yksi WC ja lastenhuoneessa kerrossängyt 4:lle. Niistä näki toisiinsa. Kaksi siskoa nukkui yläpedeissä. Jäin niille kiinni märistä lakanoista, housuista ja kesäkuumalla ilman peittoa seisseestä munasta yöllä. Milloinkaan ei pystynyt piilossa masturboimaan kun ääni paljasti. Kärsin kokoajan rajusta panetuksesta ja paikkoihin sattui. Asiaa pahensi vielä sekin, kun ne ei käyttäny paitaa nukkuessaan ja appelsiinin kokoiset tissit näkyi. Olisin niin mielelläni tehnyt "syntiä" jos olisi ollut omaa rauhaa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:48"]
Poikani on 16 ja sivuhistorian perusteella näyttää alapään asiat häntä kiinnostavan kovasti
[/quote]
Terve poika sinulla. Onneksi olkoon!